Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Zelf ook altijd iemand van, voeden of terugstoppen en weer slapen :smiley: Helaas denken de kinderen daar soms anders over :smiley:

Hier last van wat hevig voorwerk gisterenavond. Helaas zette het niet door :frowning:

Ben er wel een beetje klaar mee. Ook al is het de laatste keer, het is nu mooi geweest :smiley:

Gelijk heb je Karin. Het is nu toch wel tijd :wink: Hopelijk heeft dat voorwerk wel wat opgeleverd. Alle beetjes helpen.

Spannend Karin, wie weet zet het een dezer dagen echt door!

Hey meiden, even een kort berichtje van mij, echt niet kwaad bedoeld tegenover jullie!

Ik leef dus nog, maar vraag niet hoe. Ben op, kapot, gebroken, etc, etc.

Dinsdagavond emotioneel in elkaar geklapt en nadat ik weer een beetje was bijgekomen woensdagochtend nog een klap gekregen van het VUMC door te horen dat we 3 oktober pas terecht kunnen voor de uitslag van hun teambespreking. De arts daar heeft ons dus beloftes gedaan die hij niet waar kon maken.

Ben het allemaal even ongelooflijk zat en kan maar weinig hebben.

Misschien egoistisch, maar heb ook niets gelezen van wat jullie hebben geschreven, pure zelfbescherming…

Ik ben bang dat jullie me even zullen moeten missen de komende tijd, ik heb echt tijd voor mezelf nodig. Hopelijk kom ik bij op de vakantie…

Ik denk echt wel aan jullie en kom heus weer terug!

Karin, ik denk extra aan jou de komende tijd! Alvast heel veel sterkte gewenst!

Liefs en een dikke :-*

He kell :hug: Hopelijk doet de vakantie je goed. Doe rustig aan :hug: :hug: :hug:

Kell :hug: :hug: :hug: Je hebt ook flink wat te verduren gehad. Doe rustig aan en hopelijk kan je wat bijkomen tijdens je vakantie! :-*

:-* :-* :-* kell !!

Hopelijk tot snel. Ga jij maar eens lekker op vakantie straks… even helemaal ontspannen! En opladen!!

Mm waar ben jjj?

Ook onder een steen? :-*

Mm ook extra :hug: :hug: voor jou!

Karin nog bib?

Hier iig nog slapeloosheid :thumbdown:

Ja nog steeds bib :frowning:

Kell, dank je wel. En heel veel plezier, rust en liefde op jullie vakantie samen :-*

Teun, weer zo’n goede nacht gehad?? Toch wel erg eigenlijk he dat we zo geprogrammeerd zijn dat we een goede nachtrust nodig hebben :smiley: Moet je voorstellen dat je een vis bent die moet blijven zwemmen :stuck_out_tongue:

Karin wat een leuke vergelijking zeg, moest gelijk even lachen :mrgreen:

Trouwens ik las dat je je slijmprop verloren was. Ik ben die van mij toen op vrijdag verloren en zondagnacht is het toen begonnen bij mij. Hopelijk hoef jij ook niet lang te wachten.

Tja of het echt mijn slijmprop is :think:

Even onsmakelijk Het zijn hele grote stukken geleige slijm. Die echt blijft hangen zeg maar. Heb zeker 3 doekjes nodig om af te vegen. Maar het is nu al 1,5 dag en geen roze/bloed. Miss toch gewoon extreem veel afscheiding :think: zou wel heel veel zijn hoor. Ik weet het niet

Maar ik zou 09-09 wel mooie datum vinden hoor :smiley:

Bij mij was het ook veel maar zat er ook niet echt bloed bij. Van mij was het doorzichtig en ben 3 dagen bezig geweest om alles kwijt te raken. Heb net even het blogje nagelezen :wink: dus als het meer is dan normasl dan zou ik denken dat het je slijmprop is hoor. 9-9-12 is inderdaad wel een mooie datum :wink:

Bij mij begonnen de weeën de volgende dag.

Karin ff je beebje streng toespreken dat hij morgen moet komen! :wink:

Kell; :hug: :hug: veel knuffels voor jou. Alle begrip hoor, het is allemaal niet niks. Kon ik maar iets voor je doen zeg, pfft. Houd vol lieve meid!!!

Karin; bij eerste hd ik ook bloedprop, volgende dag werd dochter nr 1 geboren. Bij 2 geen bloedprop gezien. Bij 3, onze kleine meid begon het slijmen op vrijdag en is ze woensdag geboren… Kan sowieso niet lang meer duren wat RB rn BM ook al schreven! Lekker hoor, hopelijk komt de beeb snel!

Hier eerste ‘horror’ week goed overleeft. Eigenlijk beetje druk gemaakt :oops: om niets. Achteraf viel alles heel erg mee. Na werktijd fietste ik met buikpijn van lachen naar huis. Veel lol gehad dus. Met leidinggevende telefonisch afgesproken echt rustig aan te beginnen. Het is ook al wel weer lekker over andere dingen te mogen nadenken dan alleen luiers en ingepakte schooltasjes (vind ik).

Druk gemaakt om niks. Ongi ging gelukkig snel voorbij en gisteren heb ik meegedaan aan de eerste hardloopcursus. Was echt super leuk.

Liefs voor iedereen!

Fijn dat je eerste week is meegevallen. Het is toch even weer wennen als het na zoveel tijd ineens weer anders moet qua ritme enzo. Ook al lekker sportief bezig dus, goed hoor :thumbup:

Hoi meiden,

Jullie hadden gelijk, want vanmorgen om7.52 uur is onze zoon Mats Kristian geboren. De bevalling is echt supersnel gegaan, om 5.45 had ik de eerste wee, en na 9 minuten persen is meneertje geboren :inlove:

We waren ook weer snel thuis want alles is goed gegaan. Helaas heeft meneernog niet gedronken, hij hapt wel maar zuigt niet door. Wel op mijn pink dus hij kan het wel. Hopelijk komen we de nacht een beetje door :pray: morgen komt de kraamzorg die kan helpen aanleggen.

Nou we gaan de andere kids naar bed brengen, tot later :-*

Ik pas het op fb kwam.gelijk even hier.kijken!!

Super gefeliciteerd Karin en wat een rappe bevalling zeg!! Geniet vqn je kerel karin

Ik zag het bij de september mama’s maar ook hier gefeliciteerd met jullie zoon Mats. Geniet er lekker van en mag ik mij ook voor zo’n bevalling aanmelden :mrgreen: