Lijkt me heerlijk zon bevalling! Mooie foto op fb! Enne je had gelijk op 9-9 geboren! Ik zou 10-11-12 wel leuk vinden voor m’n dochtertje, dus zal haar ook wel streng toespreken hihi
Geniet ervan meid!
@gaby: fijn dat het achteraf zo meeviel de eerste week!
Ow Karin; wauw gefeliciteerd met jullie zoon!!!
Mats, mooie naam
Fijn dat alles goed is en wauw wat een snelle bevalling!
Hopelijk met minder schade dan de vorige!
Nog 2 te gaan :lol:
Liefs
Oh gaby wat fijn dat je eerste week zo goed is gegaan !
Helemaal omdat het dan mee valt! Laten we hopen dat het zo leuk blijft. Misschien wil je.wel blijven!
Hier een paar dagen niet meer dan 3/4 uur geslapen en ik zie een beetje op tegen de nacht :silenced:
Teun, ik herken het helaas. Ik slaap elke nacht ook veel te weinig zij het door een andere oorzaak…
Zucht, nu weer last van een opvlieger!
Hopenlijk snel verbetering voor ons beide dan!
Ben benieuwd hoe je eerste nacht is gegaan karin!
Hier nog wakker van de fles van 3 uur… gelukkig geen krijsnacht voor jula… maar wek gewoon heel onrustig en wakker… ze ligt dus maar weer op mijn buik te slapen haha
Hopelijk kan im straks nog een beetje bijslapen!
Hoe wasjouw nacht Rb ?
Nacht was niet echt geweldig, flinke kuitkrampen en opvliegers gehad. Moest er vroeg uit want Sean moet naar Kdv. Dus kan vandaag heerlijk bijkomen!
He Teun wat vervelend zeg dat je zulke nachten hebt. Niemand heeft een idee waarom ze zo onrustig is? Lijkt me erg vervelend als je niet aan je nachtrust toekomt.
Rb jij dus ook af en toe last van een hitte aanval. Ik heb zo af en toe ook ineens een vlaag van warmte. Hopelijk gaat dat nu weer meevallen nu de temperatuur wat naar beneden gaat.
Bij Sean had ik destijds ook last van opvliegers en die is in januari geboren haha! Dus denk dat ik er voorlopig niet van af ben. Maar het is wel fijn dat de temp wat lager wordt idd! :thumbup:
Hoi meiden,
Die opvliegers die herken ik wel hoor. Bij de andere twee geen last van maar bij mats wel.
Hier gaat alles goed behalve de bv. Ik twijfel nu al heel erg of ik er mee door ga. Hij drinkt niet veel, is nu 7% afgevallen maar het doet bij mij zo’n zeer Aan mijntepels, nu 2 uur geleden heeft hij voor de tweede keer gedronken en ze doen nog steeds echt zeer…
Hapt hij dan wel goed. Ze zeggen dat bv geen pijn hoort te doen en die paar weken dat ik Eva bv heb gegeven deden mijn tepels niet zeer. Misschien een lactatiekundige om hulp vragen als je echt graag bv wil blijven geven??? Het is jouw besluit in ieder geval en kindjes worden met flesvoeding ook groot he :hug:
Bm, ik heb een kraamzorg die daar extra in getraind is, en hij hapt wel goed aan. Ik heb iets vlakkere tepels waardoor hij heel hard moet zuigen om hem goed diep te krijgen. En hij zuigt maar een paar tellen achter elkaar waardoor ik elke keer die eerste pijnsec krijg. En dan het vervelendste voor mij, ik heb erg gevoelige tepels. Bij de seks normaal ook al maar bij bv dus helemaal. Het is nu bijna 5,5 uur geleden dat ik gevoed heb en ze doen nog zeer/gevoelidg/tintelend.
Maar we hebben om half 8 eerste flesje gegeven en die ging helemaal zonder problemen schoon op, dus de keuze is gemaakt.
Ik herken het wel hoor Karin! Bij mij duurde het uiteindelijk bijna 3 weken totdat ik pijnloos kon voeden. Ondertussen was Sean wel 2x in het zkh opgenomen vanwege geelzucht en was daardoor ook niet fit genoeg om voldoende melk uit de borst te krijgen. Uiteindelijk is alles goed gekomen en heb ik tot en met zijn 1e verjaardag bv gegeven. :inlove:
Maar die pijn herken ik maar al te goed!
Fijn dat de keus inmiddels is gemaakt en hij al een heerlijk flesje, zal nu wel meer zijn , helemaal leeg heeft. Lijkt me wel erg vervelend dat je zulke gevoelige tepels hebt.
Hey RB heb je afgelopen nacht een betere nacht gehad?
Karin; here the same, ook vlakke tepels. Ik gebruikte er een tepelhoedje voor. Ook mee bij lactatie kundige geweest, die kon er destijds niet veel meer aan doen. Ben toen maar gaan kolven.
Succus met je beslissing.
Hier regen regen regen, bah niets aan!
Nee de nachten zijn nog steeds bagger :thumbdown: Het is veel als ik 4 uurtjes slaap :?
Net naar de vk geweest en ze denkt dat het een klein kindje wordt (6 pond), maar ze zei er wel bij dat nu ik mijn rust pak het wellicht toch nog hard kan gaan groeien. Maar goed ik ben ook niet zo groot, dus verwacht ook niet extreem groot kind Sean was destijds heel gemiddeld, bijna 7 pond en 50cm. Glucose was ook dik in orde, maar dat wist ik eigenlijk al.
Noemen ze 6 pond tegenwoordig al klein dan :shock: Ik dacht dat dat een heel normaal gewicht was :think: Eva was ook maar ca 6 pond met haar 3140 maar goed dat vond ik al heel mooi. Denk ook niet dat dit een hele grote jongen wordt aangeIen ik zelf ook niet groot/gezet ben maar ja of dat echt veel zegt weet ik ook niet.
Balen dat je weer zo slecht hebt geslapen. Ik slaap de ene nacht beter dan de andere nacht. Afgelopen nacht echt om de haverklap wakker en dan ook gelijk maar even plassen. De nacht er voor maar 2 keer wakker geweest en viel de pijn ook wel mee in de heupen. Moet zeggen dat het tegen de ochtend meer pijn doet dan begin van de nacht maar ja dat komt natuurlijk omdat ik er steeds weer op lig.
Ik hoop dat er betere nachten aankomen Rb en gemiet van die heerlijke middagdutjes. Ik mag straks hopelijk ook nog even dutten op de bank van Eva
Ja vk zei klein, maar 6 pond is ietsje onder gemiddeld en aangezien ik zelf ook klein ben is dat voor mijn lengte wel mooi gewicht denk ik.
Logo was intake, dus ze heeft nog niet echt gekeken hoe hij het deed. Sean was ook heel lief aan het spelen.
Zo ga nu weer verder slapen, was net wakker geworden vd honger, maar ben nu weer te moe om iets anders te doen…
Hier net dus een half uurtje mogen slapen maar zou nog wel wat langer willen dutten
Rb hoe is het met je hb dan of is het echt de slechte nachten dat je zelfs na een dutje nog moe bent?
Mijn hb was de vorige keer 6.4 en slik wel staalpillen maar vergeet ook wel eens om in te nemen en heb niet het idee dat het beter wordt. Morgen vk bellen voor bloeduitslagen dus ben benieuwd of hb mog verder gezakt is of niet.
Rb, wat balen datje nog steeds niet veel slaapt 's nachts. Is sean wel ergens anders op de dagen dat je eigenlijk zou werken? Dan kun je miss je rust overdag pakken?
Bm, jouw ijzer blijft ook maar laag he. Hopelijk heb je r niet te veel last van.
Nou Mats doet het heerlijk op de fv. Hij heeft er idd al veel op, is echt een inhaalslag aan het maken. Was ook weer 50 gram aangekomen sinds gisteren :dance: En 7! Poepbroekjes!!! Ik merk dat het voor mezelf ook een goede beslissing is al vind ik het nog wel jammer maar ja het zei zo
volgens mij zegt je eigen lengte/ bouw niet echt heel veel over die van je baby hoor…
ik kom uit een lange dunne mensen familie en jula was maar 48 cm en toch bijna 3700 gram!
mijn broer was over de 8 pond en dat is de dunste van ons allemaal
karin hier precies hetzelfde… ook hele gevoelige tepels… in het ziekenhuis en de kraamhulp zeiden beide dat ik haar goed aanlegde en ze dronk kei hard en goed alleen deed het verschrikkelijk pijn… ook 20 minuten lang…niet de eerste minuten zoals bij de meeste mensen…ik had ook na uren nog pijnlijke tepels… als je er niet goed bij voelt zou ik het ook niet doen! maar als je wil doorgaan zou ik er ook hulp bij vragen of kolven?
mm hoe is het?? :-*