Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Karin wat heerlijk dat hij al 50 gram is aangekomen. Dat komt helemal goed met die flesjes :mrgreen:

Hb is goed bij mij (7.4), dus daar ligt het niet aan. Het is puur hormonaal. Gelukkig gaat Sean overdag naar Kdv, zodat ik rustig een dutje kan doen zonder dat ik bang hoef te zijn dat sean de tent afbreekt!

Teun, ik ben klein en slank, ik heb gewoon weinig ruimte in mijn buik hihi, als je lang bent kan je volgens mij nog wel wat meer kwijt :wink:

Vk zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken over mijn gewicht, ben nu 6 kilo aangekomen en dat is het minimum wat je aan moet komen. Bij Sean was ik rond deze periode al 10 kilo aangekomen!

Fijn dat mats het zo goed doet op de fles Karin! Ik hoop mijn beebje weer bv te geven, hopelijk heeft ze een betere start dan Sean.

ohhh zoo haha

ik dacht dat jullie meer bedoelde dat het dan sowieso dezelfde bouw zou hebben als jezelf…maar ik snap nu wat je bedoeld! :lol:

gisteren bij de eerste arts afspraak gehad bij cb…

jula was bij geboorte 48 cm en 3660 en 4 weken later 53.5 cm en 4300 gram

ze groeit iig goed :dance: nu nog een beetje ritme erin :wink:

ooh bm foto’s van eva op je fb! wat een knap meisje is het toch!

Karin, proficiat met jullie zoon Mats :inlove: :inlove: :inlove:

geboren op ‘onze’ uitgerekende datum! Hoe bijzonder toch.

Dit weekend afscheid genomen van ons vlindertje dat ook als uitgerekende datum 9-9-2012 had.

Naar het water gereden en daar een brief met een roze en blauwe ballon achtergelaten tot de vloed eroverheen kwam.

Heb er nog heel veel moeite mee. Temeer ook omdat er nog steeds niets is om naar uit te kijken. Dat had de pijn misschien wat verzacht.

Op mijn werk is het druk en chaotisch en vervelend. Heb niet zo veel tijd meer om kok bij te houden.

Hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en de beebs het goed doen. Zowel in als uit de buiken.

kus en tot later :-*

ik moet even slikken!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Mm! :hug: :hug: :hug:

MM ik weet niks te zeggen dus ook van mij een dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

MM :hug: Wat vervelend zeg voor jullie dat het allemaal op deze manier moet gaan. Mocht willen dat het voor jullie ook wat voorspoediger ging allemaal! Lijkt me erg treurig allemaal zo, je zit er echt middenin. Ook nog eens die chaos op je werk :thumbdown: Dikke knuffel en wie weet wat deze winter je mag brengen!

Karin, fijn dat de kleine knul nu lekker drinkt en goed aankomt. Jullie hebben de kleine man de naam Mats gegeven. Als wij een jongetje hadden gekregen had hij Mart geheten haha.

RB; die gebroken nachten kunnen inderdaad slopend zijn. Lekker aan toegeven overdag ff rust pakken. Je hebt de energie hard nodig.

Een oud collega van mij, een dame uit Roemenië was ook maar 1,65 groot en super slank. Daar groeide helaas voor haar wel een 8 ponder in. Ze kon ook bijna niets meer aan het einde, maar het bestaat dus wel!

Kell; mocht je toch meelezen; ook :hug: voor jou!

Teun; hoe gaan de nachten nu?

BM; ook voor jou veel rust en toch nog een paar goede nachten gewenst.

Onze liefste is vandaag precies 3 maanden oud. Achteraf is het voor alle nieuwvakken mama’s en zwangeren toch wel snel gegaan in het mei2011 forum. Ik wou alleen dat ik wat voor MM en Kell kon betekenen!!

Maandag en woensdag lange werkdagen gehad, miste de kleine meid enorm smiddags. Ze was de volgende dag ook helemaal van slag door de lage dag op het kdv.

Het slechte nieuws is dat ik binnenkort op het matje moet komen ivm die zwangerschapsuitkering dat gezeur van toen.

En het goede nieuws is dat ik volgende week woe mijn eerste soll. gesprek heb. Dat is hetzelfde bedrijf als de vorige keer, toen zag ik het niet zo zitten om daar te werken. Maar heb besoten wel het gesprek gewoon aan te gaan.

Liefs

Gaby heel veel succes met dat tweede geprek en sterkte alvast voor het gesprek op je werk.

Je meisje alweer 3 maand en kan me voorstellen dat je haar mist als je op je werk bent. Toen Eva mog klein was had ik dat ook dus ik denk dat ik het er straks ook weer moeilijk mee heb. Gelukkig werk ik maar halve dagen dus dan kan ik de hele middag nog weer knuffelen.

Gaby, drie maanden alweer, wat gaat het snel he :inlove:

Mart ook een leuke naam. Ja ik vond Mats al heel lang leuk :smiley:

Sterkte met het gesprek op je werk. Hoop dat ze niet te moeilijk gaan doen.

Bm nog even en dan mag je ook weer lekker knuffeln.

Jeetje Gaby, wat vliegt de tijd! Ik hoop dat ze niet te rottig doen op je werk en dat je snel aangenomen wordt bij het andere bedrijf :wink:

Moest vandaag naar de tandarts en ze ontdekte een klein gaatje :hand: Dus moet binnenkort terug om gaatje te laten vullen. Ze had het alleen wel over een verdoving mocht het te pijnlijk zijn. Nu heb ik nog nooit een gaatje gehad, maar dacht dat het vullen van kleine gaatjes niet echt pijnlijk is. Bovendien wil ik liever ook geen verdoving nu ik zwanger ben. Mocht het ook na bevalling laten vullen, maar tandarts raadde aan om snel te laten vullen. Dus ja nu toch maar afspraak op korte termijn gemaakt en als het echt pijnlijk is heb ik gewoon pech!

Kell is nu heerlijk op vakantie! Hoop dat ze een btje bij kan komen.

@gaby: ik moet er niet aan denken een 8-ponder! Kinderarts (=vriendin van me) zei dat 7-ponder wel gemiddeld mag zijn, maar aangezien ik geen gemiddelde lengte heb is dat voor mij relatief wel groot.

Hier ook niet groot, 1.58 en op een of andere manier hebben we kindjes van gemidd gewicht maar wel lang. Mats was 3595 gram en 53 cm!! Terwijl steef maar 1.78 is :smiley:

En ik heb geen moeite gehad om de kindjes te baren, ja bij de eerste en die was het lichtste :stuck_out_tongue:

Ok, daar gaat mijn hypothese! :wink:

@Karin; zelf 1,53cm en een kind van 53 cm op de wereld zetten, haha dat is gewoon 1/3 van jouw lengte dan :stuck_out_tongue:

Klinkt hoopvol dat je er geen moeite mee had :mrgreen:

Nee gaby :naughty: Ik ben zelf wel 1.58 :smiley:

hoe lang en hoeveel ze ook wegen, hopelijk een vlotte soepele bevalling voor onze 2 zwangere!

kell lekker op vakantie en mm hopelijk snel onder de steen vandaan!

hier nog slecht qua slaap,maar prulleke groeit en eet goed!

echt alweer zoveel groter!

in het sf van aug 2012 staat een foto die ik vanochtend stiekem heb gemaakt! :inlove:

alles goed met iedereen??

Heb de foto gezien :inlove: Ik heb dat nooit gedurfd de baby in bed bij ons en ik was ook altijd te bang om in slaap te vallen met haar op de arm als ik snachts aan het voeden was.

Hier alles zijn gangetje. De ene dag beter dan de andere dag. Ben al aan het aftellen :oops:

Kelly geniet vast en zeker van die heerlijke vakantie :mrgreen:

MM hopelijk gaat het weer wat beter met je :hug:

ohhnee ze lag niet bij ons in bed hoor :smiley:

had haar net uit bedje gehaald en ze lag zo lief te liggen en viel weer in slaap maar ik zat er klaar wakker naast!

ja laatste loodjes nu he…vermaak je je een beetje thuis?