Ook al was ze wel bij jullie aan het slapen. Dat moet toch iedereen voor zich beslissen. Ik durf het alleen niet
Ach vermaken, heb s’ochtends de tv aan want dan ben ik al helemaal niet actief en s’middags wat dom aan het internetten en veel te veel aan het bestellen :mrgreen: Eva voor de tv en soms samen een spelletje doen en off course mijn middagdutje.
Ik slaap veel overdag en verder wat met mijn telefoon spelen (oa kok). Daarnaast wat opruimen, evt boodschappen doen en dan is het weer tijd om Sean te halen. De dag vliegt dan voorbij!
Vanavond komt mijn assistente (als het goed is) op tv in de serie achter gesloten deuren. Ben erg benieuwd!
Zo nu ff weer wat gaan bijslapen!
Eva zit alleen s’ochtends op de opvang n die moet ik halen voor half twee dus jammer genoeg hier nooit lekker lang in bed blijven ofzo. Moet zeggen dat mijn heupen s’ochtends ook best pijnlijk zijn en dat ik dan ook niet heel lang in bed kan blijven liggen. Wel jammer want als ik slaap voel ik me op mijn best :oops:
Verder eva van de opvang halen een boodschapje doen en een middagdutje en dan is het vaak al tijd om te koken. Huishouden doe ik niet heel veel meer in. Moet eigenlijk hoognodig dweilen maar ja zie er nu al tegenop. Denk dat ik het maar in fases ga doen. Eerst de voorkamer andere dag de achterkamer dan weer later de keuken enz. Dan zal het vast wel meevallen met mijn rug hoop ik.
en anders mooi je man laten zien bm! straks forceer je iets en dan kan je helemaal niks meer de laatste weken! goed voor jullie zelf zorgen hé!
vanavond gaan we verborgen verbreken kijken dus :mrgreen:
Ach hij doet ook al zoveel en hij heeft last van stress, op zijn werk en hier dus die moet zich maar met de kinderkamers bezig houden en de rest doe ik wel, in fases of anders maar niet. Ik heb ml straks natuurlijk nog wel nodig met de bevalling en de tijd erna dus hij moet het niet te druk hebben.
Ff snel: assistente is Simone in serie
Ik heb het niet gezien. Deed ze het goed?
Ik heb alleen de eerste helft gezien, Sean was enorm aan het dreinen, dus ga zo uitzending gemist kijken. Ik vind altijd moeilijk te beoordelen als ik iemand ken die dan acteert of die het goed doet of niet…
Teun, je zou nog je bevallingsverhaal posten toch? Had je dat al gedaan? Ben wel benieuwd!
Ik vond dat ze het wel redelijk deed. Ik heb niet alles gezien maar ze kwam beter over dan andere acteurs uit die serie
Shiiii ik had bezoek. Niet gezien! Misschien morgen even terug kijken…
Ehhh zal ik mijn bevallings verhaal gewoon posten als jullie ook bevallen zijn :lol:
Ik vond het echt verschrikkelijk!( nog niet uitgetypt trouwens)
Wat je wil hoor Teun! Ik ben overigens niet zo bang aangezien ik de bevalling van Sean vrij makkelijk doorstaan had. Dus voor mij hoef je het niet te laten
Bah waardeloze nacht! Heb helemaal niet kunnen slapen en moet over een uur al opstaan! :wall: Hopelijk liggen jullie wel allemaal lekker te tukken!
Toen jij poste was ik ook wakker RB. Eva maakte me wakker om half vijf ze had blijkbaar een geluid gehoord. Om vijf uur kwam ik erachter dat ze onweer had gehoord dus ben wakker geweest van half vijf tot circa half zeven. Gelukkig is Eva naar de opvang en kon ik nog even gaan slapen toen ml en Eva eindelijk weg waren.
Teun ik had ook niet een erge bevalling ofzo hoor en elke bevalling is weer anders. Dus van mij hoef je het niet te laten. Doe wat jij wilt.
ahhh klote dat jullie een rotnacht hadden!
misschien alvast even wennen aan een baby ritme
hopelijk vannacht wat beter!
karin hoe gaat het met mats en de nachten??
en gaby? slaapt je kleine al door?
jula heeft al 3 nachten niet uren gehuild :inlove:
vannacht zelfs 5 uur tussen de voedingen gelaten en alleen na in bedje een half uurtje gehuild/mopperen na de flessen van avonds en nachts!
ik ben trots ( en een beetje bijgeslapen )
Ow wat goed zeg. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Moet wel lekker zijn want nu kun je eindelijk wat bijtanken
Ik weet niet wat het is geweest. We zijn bezig geweest met duidelijk het verschil tussen dag en nacht te laten zien ( tips van een slaap website) en ze heeft dikker voeding gekregen ivm spugen/reflux verdenking en ze is strontttttt verkouden dat kan ook helpen :lol:
Duss nu hopen dat ze zo doorgaat! Jullie nog een beetje kunnen rusten overdag?
Ml is met Sean naar zijn ouders dus kan nu eindelijk rusten! Moest vanochtend vroeg op want moest met Sean naar kno-arts. Die constateerde wat vocht achter het trommelvlies dus krijgt meneer buisjes. Ik zie er alleen erg tegenop Het idee dat m’n kleine mannetje onder narcose moet en een operatie moet ondergaan, ook al is het een kleine ingreep vind ik verschrikkelijk. Ik moet hem deze week voorbereiden op operatie en heb boekje meegekregen dat ik kan gebruiken bij de voorbereiding.
Zo ga ff een kort tukje doen, heb vanavond weer zwschapsyoga.
Fijn Teun dat Jula wat beter doorslaapt, dan kan jij iig ook wat rust bijpakken.
Ogh arme sean. Dat lijkt me niet leuk nee! Als moeder iig… sean zich er.uiteraard niks meer van herrineren! En hopelijk heeft hij er veel profijt van als de buisjes zitten! :hug:
Rb, ah wa zielig voor sean en voor jou. Larissa is vorig jaar geopereerd en idd ik had er veel meer moeite mee dan zij. Zij had een knobbel in haar keel die verwijderd moest worden. Wanneer is de operatie?
Teun, wat lekker dat jula een beetje doorgeslapen heeft in de nacht:thumbup:
Hier doet Mats het tot nu toe heel goed in de nachten, hij komt dan om de 4 uur en slaapt na zijn fles weer door. Maar hij heeft elke dag een periode van ong 4 uur dat hij niet kan slapen, veel huilt en moppert. En eigenlijk alleen maar aan het sabbelen op mijn pink of zoeken is. Hij wil geen speen en is al heel duidelijk zijn duim aan het zoeken. Ik weet niet echt wat voor periode dit is, herken dit niet van de anderen :think: Nu gevem we hem op een gegeven moment maar een fles en dan valt hij wel in slaap maar hij drinkt dan maar heel weinig. Nou ja zolang de nachten oke gaan slapen we wel.
Teun, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je verhaal :oops: ik zal ook mijn verhaal binnenkort vertellen maar ja die is niet zo spectaculair. Wel bemoedigend voor jullie die nog moeten Ging allemaal zo voorspoedig
Heb zojuist heerlijk geslapen! Had echt moeite om wakker te worden, maar ja moet toch ff eten voordat ik naar zwyoga ga.
@Karin: ben ook erg benieuwd naar jouw bevallingsverhaal!
Sean wordt volgende week vrijdag geopereerd. Volgende week woensdag heb ik gesprek met anesthesist en die vertelt ook wat er gaat gebeuren. Sean wordt dan ook onderzocht of hij fit genoeg is voor narcose.