Lijkt me ook moeilijker voor de ouders dan voor de kids zelf. Succes met voorbereiden deze week.
Nou karin dan ben ik wel nieuwsgierig naar jouw bevallingsverhaal.
hoe is het de rest van de nachten gegaan ladies?
karin ik zag je foto’s in jullie SF :inlove:
knappe kinders heb je, en jij ziet er ook alweer super goed uit!
ben benieuwd of kell heerlijk heeft kunnen relaxen op vakantie!
gaby hoe is het bij jou!?
mm :-*
Meiden, voor de geintreseerden, ik heb mijn bevallingsverhaal opgeschreven bij de kraamtijd
Mijn nachten zijn nog steeds waardeloos en merk dat ik daardoor sneller geïrriteerd raak
Prachtig bevallingsverhaal Karin!
Sean zou vandaag in zijn nieuwe bedje slapen maar hub is er te laat aan begonnen waardoor hij om 9 uur nog niet klaar was. Sean was het zat en zei dat hij ging slapen en klimt zijn oude ledikant in (met spijlen) die op de overloop staat. Dus ik had zoiets van laat hem nog maar even van zijn oude bedje genieten. Hopelijk kan hij wel goed slapen want hij ligt dus niet op zijn kamer.
Ik ga je verhaal zo even lezen Karin, ben nieuwsgierig naar die snelle bevalling
Hier vanacht alleen in bed geslapen. Ml is bij zijn vriend blijven slapen nadat ze de spullen allemaal versleept hebben. Ik heb heerlijk geslapen wat ik anders niet doe als hij er niet is. Vanmorgen ook nog redelijk lang mogen slapen van Eva dus die ben ik ook weer dankbaar. Uiteindelijk om 9 uur mijn bed uit gegaan.
Rb hoe is de nacht verlopen. Hopelijk gaat Sean niet zo spoken als Eva nu hij niet op zijn eigen kamer ligt.
Hier alles goed. Ben alweer 34 weken en zou dus al over 3 weken kunnen bevallen :mrgreen: Hoezo aan het aftellen :mrgreen: Gisteren nog even een klein muurtje roze geverfd want dat was ml vergeten :wall: Nu moet er nog een tweede laag op want het heeft niet gedekt. Misschien dat ik dat vandaag ook nog wel even doe. Ik was met het kleine muurtje met een uurtje klaar dus andere muurtje erbij moet kunnen. Was alleen wel bekaf na dat kleine muurtje :thumbdown: Dan moeten nog twee kleine muurtjes creme wit geverfd worden en dan kan Eva terug naar haar oude kamer en moeten er twee muren op de babykamer geverfd worden en kan ik eindelijk los :dance:
Bm, ik laat je weten hoede doek bevalt. Ik vind het super dat je hem kan lenen zodat je niet gelijk hoeft te kopen en er dan achter komen dat hetniets is.
Slaapt de kleine eerst bij jullie op de kamer? Want als je over 3 weken bevalt moeten jullie nog even doorwerken
Rb, ik snap da je steeds sneller geirriteerd word als je slecht slaapt. Moeheid doet zoiets met je. En hoe heeft sean geslapen??
Hier heeft Mats vanaf 21.00 uur boven in zijn bedje geslapen tot vanmorgen, wel nog om 1.00 en 5.00 een fles gegeven Maar wel elke keer lekker geslapen zonder te mopperen :dance:
Oh wat fijn dat mats al zo’n goed ritme heeft. Sean heeft wel goed geslapen, hij was alleen voor zijn doen wel vroeg wakker, namelijk half 8 ipv zijn gebruikelijke half 10. Ik wilde eigenlijk nog even blijven liggen en nam hem mee in bed (ook hier een hub die uit logeren is), zodat Sean nog even tv kon kijken. Maar nee meneer had honger en dorst dus toch maar opgestaan!
goed bezig mats! :dance: hij heeft het sneller door dan jula haha maar gelukkig voor de 5e x deze week geen huiluurtjes in de nacht voor jula :dance:
Ja ben erg nieuwsgierig naar hoe de bykay bevalt. Het lijkt me een heerlijke doek. Het is inderdaad de bedoeling om de baby eerst bij ons op de kamer te hebben. Dat hebben we toen ook met Eva gedaan. Maar ja wil wel het liefst de kamer af hebben voor hij komt. Wat goed dat hij al zo’n lekker ritme heeft zeg.
Teun Jula krijgt het dus eindelijk door :dance: Ik neem aan dat je dan ook even flink hebt bijgetankt wat betreft slapen Als iets me heilig is dan is het mijn nachtrust. Gelukkig zijn die babies zo schattig dat ik het niet erg vind om wakker gemaakt te worden maar als het zo’n feest is als ik soms van jou lees dan petje af voor je hoor want denk niet dat ik er tegen zou kunnen. Ja mer genoeg zou ik dan ook alles alleen moeten doen want ml kan niet zo goed tegen huilen, nu nog steeds niet. Eva sliep met iets van 8 weken door maar en hoop dat we dat deze keer ook gaan redden en hopelijk snachts alleen wakker voor bv of fv en dan hup weer slapen Ik vind het echt heel knap van je hoe je er mee omgaat enzo.
Fijn Teun dat Jula wat meer gevoel voor ritme krijgt. Kan erg slopend zijn vooral als je nog niet helemaal bent hersteld. Hoe gaat het nu met je scheur en knip?
Sean heeft gister voor het eerst in zijn grote bed geslapen! Hij had er echt al heel veel zin in! Hij heeft ook echt heerlijk geslapen, is niet wakker geworden en er niet uitgevallen.
Op Kdv vertelde hij net ook al heel trots over zijn groooooote bed en dat hij lekker had geslapen haha
Wat goed van Sean zeg.
Hier dus wel weer wakker geweest, omdat Eva bang was voor de harde regen en wind :thumbdown: Ben toch wel weer anderhalf uur bezig geweest maar heb heerlijk uitgeslapen tot half tien :mrgreen:
goed bezig sean!! mooi dat hij ook zo trots is hé!
en eva dus ook weer lekker wakker vannacht, ik vind het ook niks dat onweer hoor…geloof niet dat jula er last van heeft (nu nog haha )
thanks voor de support :dance:
als ik soms hoor hoe anders andere baby’s slapen denk ik wel eens van wooww wat een verschil… tis dus echt een pittig meisje
vannacht weer van half 3 tot half 7 wakker…gelukkig niet super hard huilen maar om de 10 a 5 minuten moest het speentje erin…topsport :dance:
Ja verschrikkelijk om iedere keer het bed uit te moeten om die speen er weer in te doen. Dat kan ik me ook nog wel herinneren. Toen Eva wat groter was heb ik een soort van knuffel gekocht waar de speen dan aan vast kan. Zo kon ze zelf haar speen weer opzoeken en hoefde ik er snachts niet uit :mrgreen:
Ja heel herkenbaar hoor telkens die speen weer kwijt :wall: Straks slaapt zusje naast mij en hoef ik 's nachts niet helemaal mijn bed uit. Ook handig straks met bv :thumbup:
Net geen zin om te koken dus heb pannekoeken gebakken, met als resultaat 2 blije mannen
Ik had ook al het idee om deze week weer eens pannekoeken te doen :mrgreen:
Tjonge wat een storm hier zeg. Dit keer meer lawaai bij ons op de kamer dan bij Eva dus hopelijk geen gespook van haar vanacht.
Ik wil morgen even een klein muurtje verven op Eva haar oude, nieuwe kamer haha. Dan moet alleen nog het stukje muur onder het schuine dak dus maar kijken of dat wensdag ofzo kan en dan kan ze hopelijk dit weekend over en kan er eindelijk op de babykamer 2 muren geverfd worden. Ammer genoeg zijn dat best grote stukken om te doen en dat trek ik echt niet meer met mijn rug. Heb afgelopen nacht ook verschrikkelijke rugpijn gehad. Kleine stukjes muur prima en wil ik af hebben voor vrijdag, zodat ml vrijdag eva haar bed en kast naar die kamer kan doen. Hopelijk werkt ml ook mee.
Bm, ik hoop dat je beter slaapt dan ik! Bah weer een rotnacht! Ik ben me nu maar aan het verdiepen in sluitlakens/banden. Lijkt me wel fijn na de geboorte. Zal donderdag aan de vk vragen wat haar mening hierover is. Moet nog wel even bedenken of ik nieuw of tweedehands wil. Nieuw zijn ze wel aan de prijs, maar ja vind ik wel een stuk hygiënischer dan wanneer je dat tweedehands koopt.
Je kan ze gewoon wassen hoor Rb. Laat je ook nog weten wat je vk zei? Ik hoor er verschillende dingen over. Ik zat er ook aan te denken nl zodat ik toch wat sneller weer een stukje kan lopen zonder het gevoel te hebben dat je je buik steeds vast moet houden enzo.
Wat balen dat je weer zo’n slechte nachthebt gehad. Hier gelukkig wel een goede nacht gehad. De regen en wind was dit keer aan onze kant te horen en aan Eva haar kant niet zo hard te horen. Dus gelukkig geen nachtelijke abontuurtjes gehad :dance:
Hier aan een kopje thee en een berlinerbol :drool: En dan ga ik zo weer beginnen met verven.
Ik dacht dat ik had gelezen dat het alleen met de hand mocht worden gewassen. Ik vond slapen met zon flubberbuik heel erg vervelend, lijkt me fijn als dat ingesnoerd is. Belly bandit is momenteel in de aanbieding voor 45 EUR, maar dat blijft een hoop geld voor alleen een paar dagen. Tweedehands kost ie de helft… Ik laat nog wel even weten wat vk erover zegt. Volgende week ook intake met kraamzorg, zal het hun ook wel voorleggen.
Ja klopt met de hand wassen maar dan is het ook schoon. Ik vind het verl te duur dus zou sowieso tweedehands doen. Maar dan ook alleen als het effect heeft anders niet. Ja je hebt dan zo’n lege buik wat weer een naar gevoel geeft vind ik.
Zo de muur is klaar nu nog een klein stukje en het is af :dance: Tenminste wat verven betreft :mrgreen:
Hmm nu belly bandit voor 40 EUR gezien en sluitband Louise voor 42,95 EUR gezien. Tweedehands zijn ze rond de 20-25 EUR. Twijfel, twijfel …eerst maar overleggen met vk