Ja ben vrij!
Voelt wel gek hoor zo kort werken! Ik moet ook onderzoekers op de hoogte stellen dat ze hun resultaten naar mijn vervanger moeten sturen ipv naar mij. Werd ik gelijk gebeld door een hoogleraar dat hij het zo jammer vond en dat hij zo fijn met mij had samengewerkt! Dat zijn natuurlijk altijd leuke dingen om te horen
Bm ik kan me voorstellen dat als je gewend bent om 4 uur te werken het lang aan kan voelen als je niet fit bent. Ik werk normaal 9 uur en dan is die 4 uur zo voorbij. Allemaal regel dingen en tussendoor moet ik nog een project opstarten en offranten voor onderzoeken afbellen. Ben er nu wel wat makkelijker in, wat vandaag niet kan doe ik morgen wel en anders volgende week!
Heb je genoten van je blokje om Teun? Het is iig heerlijk weer! Heb je een idee waarom Jula zo huilt? Krampjes of verveling?
Ik kan me inderdaad voorstellen dat als je normaal 9 uur bezig bent dat die 4 uur een verademing is, geniet ervan.
Teun vervelend dat Jula zo huilt en je niet weet wat je moet doen. Vooral als de nachten dan ook nog eens zo kort zijn, kan je dat flink op reken. Hebben ze bij het cb geen tips voor je?
Eva sliep over het algemeen snachts weltot het tijd was voor borst of fles. Overdag had ik haar veel vast en sliep ze ook best vaak op de arm. Heeft Jula misschien last van huidhonger en wil ze graag bij je zijn???
Daar hebben wij straks natuurlijk ook allemaal weer last van. Bedenken wat die kleine beebjes willen en dan nog die verschillende huiltjes ontdekken wat het betekent. Bij Eva echt maanden over gedaan geloof ik.
Ik hoop dat je er snel achter bent waarom Jula huilt.
Hey meiden! Even een berichtje van een zeer vermoeide Kell hier!
Vanochtend nog niet veel wijzer geworden bij het VUMC…
Hij heeft alles overgenomen nu vanuit het Amstelland ZKH, maar moest daar wel nog even m’n adem en borsten laten controleren en ook hij maakte nog even een inwendige echo, een uitstrijkje en keek nog even naar mn baarmoederhals/mond. Weet nu wel zeker dat ik écht niet zwanger ben, was niets te zien op de echo… Vriendlief moet ook weer even een nieuw zaadmonster inleveren, dus dat kunnen we aanstaande woensdag weer gaan doen… Dan gaan ze onze situatie in de teambespreking behandelen en kan ik ook diezelfde woensdag meteen bellen voor een nieuwe afspraak. Hopelijk kan het donderdag of vrijdag voor onze vakantie nog! Zij dachten van wel…
Hij heeft ook berekent met een module op het internet wat ongeveer onze kans zou zijn op een spontane zwangerschap en dat was 10,9% in het eerste jaar en dat is natuurlijk allang voorbij… Hoe langer het duurt hoe lager de kans…
http://www.freya.nl/web_bereken/bereken.php
Ben nu helemaal op want had gisteravond weer vergadering en net weer aan het werk geweest. Gelukkig nog maar 2 weken!!
Sorry dat ik ven niet op jullie allemaal reageer meiden, maar ben zo moe
Kell :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
RB :dance: :dance: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Teun :hug: :hug: :hug: Jula :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
BM :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hier gisteren op kraamvisite bij nichtje van hub. Beeb werd in armen hub gelegd en ik had het niet meer. Ben er hele tijd van slag van geweest, sorry heb heel veel moeite om de moed er nog in te houden. Iets fluistert mij van binnen steeds dat het niet meer gaat gebeuren
Ow mm jij kan ze zelf ook wel gebruiken dus :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Zou je je daarbij neer kunnen leggen dat het niet meer gebeurd? Zo nee is het dan een idee om dit te bepreken met je huisarts ofzo. Misschien heeft hij nog een plan van aanpak of iets dergelijks. Vind het zo enorm vervelend voor je dat je je weer zo voelt :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Och Kell das niet een grote kans dus op een spontane zw maar goed er is nog wel een kansje hoe klein ook :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Nu alles dus nog een keer onderzoeken en dan een plan van aanpak. Hopelijk krijg je duidelijkheid voor jullie vakantie dan kan je in ieder geval lekker relaxen, denk ik. Na terugkomst aan de slag en dan hopelijk snel raak en is 2013 jullie jaar :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Hoi meiden,
Ik krijg op een of andere maniergeen mails meer dat er nieuwe berichten zijn van deze post :think: En dan vergeet ik het soms :oops:
Even bijlezen…
Kell, mijn bevalling van larissa was verder goed te doen hoor. En tja de nasleep ook dat is bij mij goed nu gelukkig dus geen angst En balen dat de testen toch weernegatief waren
Lekker zeg op vakantie en dat 13 dagen :dance:
Mm, bij mij was dus de pms ook hetzelfde als de zwsympotomen. En ik vond dat zo erg, had heel erg het gevoel dat mijn lichaam me aan het gek maken was :twisted: erg heel irritant is dat!
Ik snap heel goed dat mijn berichtjes extra moeilijk zijn omda we gelijk opliepen. Zeker als ik loop te klagen terwijl jij maar al te graag zou kunnen klagen erover:hug:
Rb, wat fijn dat je leidinggevende zo begripvol is. Moet zeggen dat als je in tranen uitbarst dat toch ook een extra impuls meegeeft, behalve als je altijd huilt op je werk natuurlijk
Bm wat een mooie foto’s van jullie ventje :inlove:
Hoe is het gesprek gegaan vandag? Ik hoop voor je met een positief einde wanthet is niet leuk dit allemaal.
Mm :hug: :hug: Lieverd wat erg! Kan me heel goed voorstellen hoe erg je het vond en als je zelf dat gevoel hebt :hug: :hug: Willen jullie de medische molen in of kan je er bij neerleggen? Ik weet at je wat ouder bent maar zijn er verder nog redenen of gewoon hele erge pecht. Oh meid ik vind het echt heel vervelend voor je :hug: :hug:
Kell, aan de ene kant vind ik het dan raar dat jullie weer opnieuw dingen in moeten leveren/controlen. Aan de andere kant, een extra check kan geen kwaad. Ik duim echt dat het ballertje gaat rollen en dan de goede kant op
Hier nog steeds BIB, ben het wel echt zat, word om de 2,5 uur wakker s nachts. Met soms pijn en soms plassen. Verder is het ook gewoon zwaar aan het worden dus van mij mag boeffie komen. Maa ja dat hebben we niet zelf voor het zeggen. De vk wil wel in week 39 al proberen te strippen. Bij de andere kids heeft dat beide geholpen om de bevalling te starten dus
Even voor alle meiden :hug: :hug: :hug:
Hier ipv naar huis om te slapen, de kruidvat leeggekocht! :oops: nu helemaal gesloopt!
Nu maar ff koken, ml lust geen vis, maar ja ik heb toch die omegaatjes nodig als ik zwanger ben, dus als hij niet thuis eet, dan eet ik vis! Vandaag heel lui bij de vishandel een wokschotel gekocht, was behoorlijk prijzig maja mag wel een keer
Morgen gaan we een weekendje naar Hamburg. Neef van hub gaat trouwen.
Karin, gesprek op het werk was niet echt super. Ze vertelden me dat ze me niet ziek hadden gemeld en het vooralsnog beschouwden als snipperuren. Ze wilden dat ik naar de huisarts toe zou gaan en ach daar heb ik maar mee ingestemd. Dus thuis de dokter op gebeld maar ze waren op vakantie tot as maandag. De waarnemend arts gebeld maar de assistente vond mij geen spoedgeval en vond het beter als ik naar mijn eigen arts toe zou gaan. Dus mijn werk gesmst (wil zoveel mogelijk zwart op wit hebben ipv via telefoon) dat ik pas maandag of dinsdag terecht kan. Dit was tegen half 12 ofzo. Krijg tegen 12 uur/kwart over 12 een telefoontje dat ik om 13.00 uur een afspraak heb bij een arbo arts. Uitgelegd dat ik waarschijnlijk 13 uur niet ga redden en of ze ook een telefoonnr. Hadden zodat ik kon bellen of het ook wat later kon. Ze zou mijn manager vragen naar het nummer maar kreeg een sms met het adres en geen telefoonnummer omdat de afspraak niet verzet kon worden. Inmiddels al uitgezocht dat het toch weer een half uur fietsen voor me was en dat zou betekenen dat ik te laat zou komen aangezien ik ook nog moest eten. Ik heb zelf de arbo gebeld om te zeggen dat ik later kwam maar die miep vond blijkbaar in eerste instantie dat een vrouw die 31 weken zwanger is best zonder eten dat stuk op de fiets kon afleggen. Pas toen ik praktisch huilend dit vertelde en dat er dan risico was dat ik zou flauwvallen was het geen probleem en was het sterkte :roll: gelijk na dat gesprek giga last van mijn buiken ml was er op dat moment al zo flauw van dat hij me met de auto heeft gebracht en ook mee naar binnen is geweest bij de arbo arts. Hij vindt echt dat ze nu aan het pesten zijn. Gesprek met de arbo was erg goed. Heb wel veel zitten te janken maar ja dat zegt natuurlijk ook wel weer hoe hoog ik het heb zitten. Hij heeft me per direct ziek gemeld en ik mag niet meer zo’n eind fietsen en mag zelfs niet met het openbaar vervoer naar het werk toe :dance: ben echt blij dat hij dat er ook in heeft gezet. Hij vindt dat de spanning eerst over moet zijn want heb behoorlijk last van harde buiken daar gehad echt om de haverklap en hij heeft ze zelfs nog gevoeld toen hij mijn buik aan het onderzoeken was. Bloeddruk was nog laag ondanks al deze stress,hij was 110/70 voor mijn doen wel hoger want normaal is dat 90/60. Morgen moet ik weer bellen met de arbo over hoe nu verder. Dus volgens mij is het einde in zicht :dance: Sorry voor het lange verhaal.
Tja zw zat dat herken ik wel en steeds wakker snachts ook. Hopelijk komt de kleine snel en anders inderdaad dat het strippen met 39 weken iets gaat opleveren
Rb doe maar weer, lekker hoor weekendje weg. Wat heb je allemaal gesnopt dan bij de kruidvat? Hier absoluut geen viseter :sick:
Rb, gelukkig wel een fijn gevoel dat de arbo je serieus neemt. En dus dit advies gegeven heeft. Dan kunnen ze op het werk ook niet moeilijk doen maar wel heel vervelend. Is echt geen leuke ervaring en zoiets neem je mee zodra je weer terug gaat werken.
Hihi Karin rb moet bm zijn! Ach al die afkortingen hè!
Heb bij de kruidvat veel onderbroekjes + pyjamaatjes +uv-filter swimsuit voor Sean gekocht. Was 70% korting, kijk daar wordt een mens blij van! Verder nog tandpasta + tandenborstel waarvan je aankoopbedrag terug krijgt! :dance: En roosvicee die ook in de reclame was.
Moet nog opruimen+inpakken voor morgen maar heb echt geen puf. Morgen ook priksetje halen zodat ik mezelf fijn mag prikken om te testen of ik zwdiabetes heb. Ik moet mezelf dan 4x gedurende de dag prikken bleh!
Zo das flink geshopt en 70% korting daar word een mens vrolijk van :mrgreen: Succes met prikken, ben blij dat ik het niet hoef te doen. Heel veel plezier dit weekend.
Karin je hebt helemaal gelijk dit vergeet je niet zo makkelijk en ik al helemaal niet. Ook niet omdat ik niet snap wat ik heb gedaan dat ze me ineens zo behandelen. Ze hebben nog nooit moeilijk gedaan om een ziekmelding van mij ook niet toen ik zw was van Eva. Heb ook nooit een dokter gebeld nadat ik me ziek had gemeld en heb vanmorgen te horen gekregen dat ik dat wel moet. Eigenlijk zelfs bij een griepje maar daar deden ze niet moeilijk over. Zit dus ook niet te wachten op een poppeslok van hun als de kleine er is. Ik ben wel een beetje klaar met het bedrijf.
Ik kan me goed voorstellen dat je daar nu weg wil. Volgens mij ben je idd niet verplicht om arts te bellen als je ziek bent. Maar dit zal voor langdurige ziekte wellicht anders zijn. Ik moest nl ook langs arbo arts om het formeel te bevestigen.
Pff ik heb een enorme hekel aan prikken. De vorige keer moest ik mezelf prikken en toen kwam er 1x te weinig bloed uit! :wall: Gelijk helemaal in de stress aangezien ik maar 1 extra priknaaldje had en als ik nog een keer fout zou prikken, ik die dag voor niks had geprikt! Aan de andere kant vind ik dat ik niet moet zeuren aangezien Sean destijds zon bikkel was toen hij moest bloedprikken!
Ik hou ook niet van prikken. Zijn het van die kleine prikjes die je ook bij de vk krijgt als ze je hb wil meten? Kan je man niet het prikje geven, zodat je dat in ieder geval niet zelf hoeft te doen?
Nou ik ga zo slapen na the mentalist Ben eht doodop van deze emo week en zal waarshijnlijk vanacht wel als een roosje slapen als mijn heupen ook een beetje meewerken tenminste.
:-* voor iedereen die het nu kan gebruiken!!
Later langere reactie. Zit nu midden in actie " laat je baby huilen tot ze in slaap valt in haar wiegje" en dat is niet leuk ! Kijken wie het langer vol houd zij of ik
Bm zijn idd van die prikjes bij de vk om hb te meten, maar nu gaat bloed in apparaat dat je glucose niveau meet.
Vervelend zeg Teun! Kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt. Hopelijk gaat ze snel slapen.
Wilde toch nog even zeggen tegen Teun dat ik daar nooit een voorstander van ben geweest. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen maar begrijp dat je alles wilt proberen om deze cyclus te doorbreken. Hopelijk ben je sterker dan je dochter en het gaat je echt door merg en been dan he :hug: hopelijk helpt het en kun je vanavond wat beter slapen dan de nachten ervoor :hug:
Nou zij heeft gewonnen hoor haha
Ik kan dat ook gewoon niet… misschien af en toe proberen… maar dan slaap ik voor nu liever wat minder en dan zij bij mij… wie weet morgen weer een poging
Ik kon Sean ook niet langer dan 5 min laten huilen. Zo’n kleintje wil toch gewoon het liefst bij je zijn. Hopelijk gaat het binnenkort wat beter Teun!
Rb hihi Ja was bedoeld voor bm, ach je wist wie ik bedoelde
En wat vervelend die prikken, mijn man heeft suikerziekte en die moet zich dus elke dag 3 keer met i suline prikken en 3 keer vingerprik. Op een gegeven moment doet het echt wel zeer in je vingers. Tenminste hij vind die vingerprikken veel vrvelender dan de insuline prikken.
Hopelijk is het negatief
Teun, :hug: En wie hield het vol? Oh ik lees jula. Vind het bij diekleintjes altijd zo moeilijk want ze huilen nog niet om uit bed te mogen, ja huidhonger, of eten of zoiets maar niet dat je ze al kunt verwennen. En wat doe je dan, ze moeten ook gewoon alleen leren slapen. Tegen die momenten kan ik best opzien
Hier weer bib, ga straks naar de vk en alles zal wel weer goed zijn. Mijn bloeddruk was de vorige week 110/70 terwijl hij daarvoor vaak op onderdruk 55/60 zat. Daarna met de kids boodschappen den dan blijven we lekker binnen denk ik. Het weer is niet denderend en morgen is mijn moeder jarig dus we kunnen nog wel wat moois knutselen