Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Precise en Dan schakelen ze naar een paar dagen ziek vast de arbo in, en dan kan je het mooi verder uitzoeken met de arbo… want het blijft een zwangerschapsreden.

Je hebt je al aardig gewillig opgesteld om aan te bieden je eigen verlof uren op te nemen of eventueel op je oude locatie door te blijven werken!

Succes morgenochtend

Rb hopelijk een goede nacht voor jou en fijn dat zo goed reageerde op je werk! Dat geeft toch rust he

He teun hoe is het met je? Wen je al aan de kleine en de gebroken nachten? Voel je je al een stuk beter of moet je mog steeds bedrust houden?

Sorry beetje veel vragen.

Nou ik mag zo gaan bellen bleh :silenced:

Nou ik heb net gebeld met haar. Ze zat volgens mij al op mijn telefoontje te wachten. Ze deed eigenlijk heel normaal maar begon off course gelijk over de arbo dienst. Ze vroeg ook niet eens naar mijn klachten wat ik wel weer dom vond. Ze wilde weten of het de zwangerschap was of gewoon ziek. Dus gezegd zwangerschapskwaaltjes. Vroeg ze ook nog heel raar of ik een afspraak ging maken met de dokter :roll: Dus gevraagd wat die aan mijn zwangerschapskwaaltjes moet doen. Als je gewoon ziek bent ofzo snap ik het maar met een zwangerschap… Moet hij het kind er dan maar uit halen ofzo??? Ik vond het in ieder geval een vreemde opmerking. Nu afwachten op de arbo want die gaat ze waarschijnlijk gelijk aan het werk zetten om contact met mij op te nemen.

Wat zei ze dan over de arbodienst? Ik vind echt dat je al genoeg hebt geprobeerd om oplossingen aan te dragen.

Teun hoe gaat het met jou? Nog last van gebroken nachten?

En het drama gaat door. Ze belde me net op om me uit te nodigen voor een gesprek met haar en mijn manager ivm mijn ziektemelding. Nog gevraagd of de arbo daar ook bij was maar dat was niet zo. Ze vroeg me of ik kwam dus heb gezegd dat.ik niet weet hoe ik me dan voel. Zegt ze dat ze me wel schriftelijk gaat uitnodigen, net alsof ik door een brief weer beter wordt. Heb al even flink een potje liggen janken want weet niet meer wat ik hier mee aan moet. Ze willen dus dat ik nog gewoon ga werken hé en het maakt ze niet uit hoe ik er kom al moet ik kruipen. Ben zo klaar met ze, rotlui. Geen idee of ik nu met de vk moet overleggen of nog eens met de arbo moet bellen. Wat ik met die klote afspraak donderdag moet doen bah. Weet wel dat ik nu behoorlijk boos, teleurgesteld en emo ben :cry:

Nou ja zeg wat een rotbedrijf! Ik zou anders toch nog ff de arbo arts bellen en vragen of hij/zij erbij wil zijn en je leidinggevende in een mail daarvan op de hoogte stellen. Ik kan me zo voorstellen dat je je klote voelt. :hug:

Hopelijk kan je wel lekker genieten van je echo!

Xx

Ik ben het met Rb eens! Hoewel ik zelfs denk dat je eerst gewoon alleen met se arbo zou moeten praten… waarschijnlijk heeft het bedrijf wel door dat de arbo jou in je gelijk zal stellen en proberen ze het eerst zonder arbo arts zodat ze meer druk op je uit kunnen oefenen!

Het is sowieso niet zo verkeerd om een arbo arts eens te laten kijken naar de situatie dus ik zou eerst met de arbo willen en dan eventueel een gesprek met je leidinggevende

Xx

Ja ik snap ook niet waarom ze nog een gesprek willen en wat ze willen bespreken. Ze wou het er niet over hebben over de telefoon.

We zijn net terug van de pretecho. Kindje wilde weer niet mee werken maar hebben wel leuke dingen gezien zoals een dikke frons, een glimlach, lekker drinken, wat knipoogjes :inlove: Dus heb er wel van genoten maar in de auto gelijk weer hoofdpijn en misselijk bah. Accu van telefoon en ipad zijn praktisch leeg dus zal straks nog een paar kiekjes maken van onze jongen :wink:

Wat een lekker eigenwijs mannetje! Toch wel fijn dat je nog wat kon zien!

Ik kom net vd arbo vandaan en hij wilde me eerst langer laten doorwerken terwijl ik met leidinggevende had afgesproken deze en volgende week halve dagen werken en dan verlof zodat ik alle projecten netjes kan overdragen. Maar hij zei in het begin ook: mevrouw u heeft sowieso gelijk wat ik ook zeg. Dus uiteindelijk hebben we dezelfde afspraak gemaakt als wat ik met leidinggevende heb gedaan. Ging zelfs streng lopen doen van dat ik die 4 uur niet mag overschrijden, ik mag wel minder dan 4 uur per dag maar niet meer. En dat als ik eerder klaar ben met overdragen ik dan met verlof ga. Vreemde vent hoor! Eerst pushen dat ik tot verlof halve dagen moet werken en daarna streng lopen doen :think: Anyway ben heel erg blij met deze regeling!

Hopelijk zien ze op jouw werk ook in bm dat het niet verstandig is om nog op deze manier door te werken!

Nog wat foto’s van de pretecho.

Ik vind vooral de laatste foto leuk. Hij was zich weer eens aan het verstoppen en toen kregen we een lach net als meneer wilde zeggen lekker puh :inlove:

Rb ben je op eigen initiatief bij de arbo geweest dan of via het werk? Snap niet waarom het niet zo bij mij kan qua werkgever :(. Maar wel fijn dat het zo goed bij jou is gegaan. Wel vreemd hoor zo streng en dan zeggen dat je toch gelijk krijgt/hebt, rare man

Leuk hoor! Net of je hem ziet lachen op de echo :inlove:

Hij lacht ook, dat kan je zien aan het mondje en zijn wangetje. Zal niet bewust zijn geweest ofzo maar wel grappig dat hij het deed op het moment dat wij keken :inlove:

Smelt! Geweldig die laatste foto!

Nou om m’n vroegtijdige verlof officieel te regelen moest ik langs arbo arts. Maar ik had dat niet gezegd tegen arbo en hij deed verder niet moeilijk. Ik vind het echt vreemd hoe het bij jou is geregeld.

Ja ben ook dol op die laatste foto :inlove:

Kan misschien zelf wel vragen om een gesprek met de arbo arts als ik morgen met ze bel. Dan mail ik morgen naar mijn leidinggevende dat ik donderdag niet kom masr eerst het gesprek met de arbo arts afwacht. Ben wel blij dat ik nu het hele verhaal op mijn ipad heb getypt van hoe het zo ver is gekomen en wat mijn klachten zijn. Kan dan mooi mee naar de arbo arts.

Succes met gesprek bij de arbo arts bm!

Kelly, succes met je afspraak bij Vumc!

Karin, nog steeds aan het bibben?

Mm, wat een korte cyclus opeens :think:

Teun, hoe gaat het met jouw gezondheid? Mag je inmiddels alleen met Jula zijn?

Vanaf vandaag halve dagen werken, echt heel erg fijn. Ik kan 's ochtends nu wat langer liggen en 's middags ff bijslapen! Hopelijk voel ik me snel weer wat fitter.

Succes vandaag rb :thumbup:

Kelly succes met je afspraak

Teun hoe is het blokje om je bevallen?

Karin ik ben best een beetje jaloers al op jouw gebib :wink: Toch weer spannend wanneer het nu gaat beginnen en je je kleintje in je armen mag houden.

Mm hopelijk is het deze ronde raak :pray: En kunnen jij en Kelly samen naar de maandmama’s. Dat zou toch wel leuk zijn.

Vandaag kan alleen maar meevallen, ik hoef slechts 4 uur ipv gebruikelijke 9 uur te werken. Kon vanochtend dus ‘uitslapen’ en ben straks lekker vroeg thuis.

Dat is al een hele verademing :wink: Nog even en je kan weer naar huis.

Kell laat je even weten hoe je afspraak gegaan is?

Ik ben erg benieuwd!

Rb halve dagen is echt fijn hé…de eerste dagen voelt het als werken voor spek en bonen vond ik… maar na 3 weken kijken die 4 uur nog lang 8)

Ik ben ondertussen al een paar x alleen thuis geweest voor een aantal uur… het gaat ook een stuk beter en minder pijn dat helpt erg mee haha…

Ik ga zo voor het eerst een stukje alleen met de kinderwagen lopen. Ook spannend :angel:

Jula is een prinses. Wel een prinses die niet van.slapen houd als wij willen slapen… wat me af en toe snachts tot wanhoop drijft als ik niet meer weet hoe ik haar aan het slapen kan krijgen of iig stil. Maar goed voor ons is dit ook allemaal nieuw en we moeten onze draai ook vinden!

Xx

Teun geniet van je ommetje en wat fijn dat de pijn minder is geworden.

Rb alweer vrij of bijna vrij?

Hier altijd 4 uur werken en tja als je niet fit bent, lijkt die 4 uur nog verschrikkelijk lang.

Kell ben benieuwd wat er uit het gesprek is gekomen.