Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Aaaahh jullie mooie man, Bm! :inlove:

Komen jullie al een beetje uit de naam? :slight_smile:

Nope nog steeds geen naam en de tijd begint nu toch echt wel eenbeetje te dringen. De babykamer is ook nog lang niet af. Manlief is er nog steeds aan het klussen en heeft nu besloten dat de gipsplaten van de schuine wand afmoeten omdat daar behang op zit en hij het zonder behang mooier vindt. Ik vind alles prima als het straks maar af is. Het scheelt dat de baby eerst bij ons op de kamer komt in de wieg maar wil het eigenlijk wel af hebben als hij er is.

Stiekem op vakantie geweest dus bm :mrgreen:

Hopelijk heb je het leuk gehad!

Is er Rb ook op vakantie of vergis ik me dat ik daar ook al lang niks van gelezen heb ?alles goed Rb? Hoe gaat het met het slapen ?

Kell hoe is je coupe geworden? Je afspraak is woensdag tich. Gelukkig weer iets om naar uit te kijjen… en heerlijk op vakantie dus!

Gaby hoe gaat het met het sporten? Houd je het nog vol ?

Volgens mij heb ik echt een conditie van niks nu haha

Mm halen van de ongesteldheid. Maar liever een kortere cyclus dan een lange dan hé … als het dan toch niet raak is! We duimen deze maand weer lekker door voor je !

Karin bibibib? De bub komt dicht bij nu!

Vandaag is een hele rare dag. Vandaag precies deze datum had in voor het eerst een positieve zwangerschapstest in mijn handen… zo dubbel wanthet was zo verdrietig toen het mis bleek

en het was zon verdrietige tijd… maar anders was Jula er nu niet geweest dus ik kan het dan zo moeilijk als alleen verdriet zien … zonder dat verdriet was zij hier nooit geweest…

Dat jij nog weet wanneer je een positieve test had zeg. Ik weet alleen dat mijn kerstdagen vorig jaar niet leuk waren. Ik had oud bloedverlies en was dus in afwachting of het wel of niet goed zou zijn als ik de echo had, de dag na 2e kerstdag. Dat was dus niet goed en de dag erna was ik het vruchtje kwijt. Dit jaar dus ook heel andere kerstdagen, veel vrolijkere dan vorig jaar.

Mijn vakantie was heel fijn maar zie er tegenop om morgen te gaan werken :cry:

Rb had geloof ik een weekendje weg dacht ik.

Yep weekendje weggeweest! Maar ben nog erg moe :thumbdown: Morgen is mijn leidinggevende er weer en zal ik dus moeten aangeven dat vk zei direct met verlof, maar dat ik wel wil maar het ook moeilijk vind omdat iemand mijn projecten zal moeten overnemen en het onzeker is of dit op tijd af zal zijn. Ben bezig met een project dat bij een volgend kabinet een rol gaat spelen dus kan het niet zomaar laten vallen. Brr ik zie op tegen het gesprek. Ik kan op zich best goed overweg met leidinggevende, maar zij heeft zelf geen kinderen en ‘moppert’ soms of maakt hele flauwe grappen over collega’s met kinderen. :?

Truste dames hopelijk kan iedereen goed slapen. Ik zal morgen op eerdere berichtjes reageren.

Xx

Mijn vk heeft dus niet gezegd dat ik moet stoppen met werken maar ik kan eigenlijk niet meer. Ik slaap praktisch niet meer want ik kan niet langer dan ca 30 min op mijn heupen liggen en dan moet ik weer omdraaien wat soms ook nog eens pijnlijk eens. Mijn man zegt al het hele weekend meld je ziek maar ja wil me eigenlijk ook niet laten kennen. De harde buiken waren trouwens in de vakantie praktisch weg. Ik had ze alleen als ik een stukje ging lopen naar de receptie of het restaurant. Ik moet dus vandaag ook even een gesprekje aangaan en heb er totaal geen zin aan want ben bang dat er wordt gezegd bekijk het maar je moet :roll:

Het is toch niet zo dat de vk je ziek moet melden of het er mee eens moet zijn? Ik kan mezelf toch ook gewoon ziek melden als ik het niet meer zie zitten ondanks dat mijn vk zegt dat de kwaaltjes er bij horen?

Nee hoor, vk geeft slechts een advies. Sowieso stapt je werk ook niet naar vk om te checken ofzo. Als je je niet goed voelt moet je je gewoon ziekmelden. Ik slaap al bijna 2 maanden slecht tot niet met af en toe een redelijke nacht ertussen door, en dat begint me echt op te breken.

Trouwens raar dat de arbo arts niks voor je kon betekenen. :think: Toen ik zwanger van Sean was zei de arbo tegen mij: direct stoppen, ik geef het wel door aan je baas (overigens ook door slaaptekort).

Ik wil nu wel eerst leidinggevende spreken voordat ik naar de arbo arts stap. Anders heb ik het gevoel dat ik achter haar rug om dingen aan het doen ben. Mss eerst halve dagen ofzo werken voordat ik helemaal met verlof ga, zodat ik projecten fatsoenlijk kan overdragen, naja we zien wel.

Ff update: leidinggevende was erg lief. Was uit vermoeidheid in tranen uitgebarsten toen ik het vertelde. Morgen gaan we bespreken hoe en wat en wie mijn projecten gaan overnemen. Hele opluchting voor mij.

Wat fijn dat het gesprek goed ging rb. Vast een pak van je hart.

Ik heb ook eerst met mijjn leidinggevende overlegd en aangezien daar niks uitkwam heb ik om het nummer van de arbo gevraagd. Ik heb dus niks achter hun rug om gedaan. Ik had vanmorgen al bijna direct spijt dat ik toch op de fiets naar mijn werk ben gegaan. Had me vanmorgen gelijk ziek moeten melden maar goed.

Ik ga me morgen dus fijn ziek melden.

Ik vind het echt niet netjes hoe jouw bedrijf met z’n mensen omgaat :thumbdown: Niet dat het personeelsbeleid op mijn werk zo geweldig is, maar ze proberen wel een oplossing te zoeken. Ik heb het ook al aan een paar collega’s verteld en die reageerden ook heel meelevend en lief en vonden het niet erg als zij een project moesten overnemen.

Ik geef je groot gelijk dat je je morgen ziek meldt! Ik vind dat je ze al enorm bent tegemoet gekomen door aan te geven dat je zelfs je vakantiedagen wil opofferen.

Vind ik ook dus morgen ziek melden en ben benieuwd hoe snel de arbo contact met me opneemt :think: Heb morgen ook nog de herhalingsecho om 13.00 uur dus beetje lullig als zij net bellen als we weg zijn.

Ik heb 2 oplossingen aangedragen, oude locatie of verlofuren opmaken en bedrijf heeft 2 opties aangegeven, met de bus of ml moet me brengen en halen. We komen er gewoon niet uit dus laat maar iemand bemiddelen want zo werkt het niet.

Mijn gesprek vanmorgen met haar verliep ook vreemd. Ik was niet professioneel, niet collegiaal en blijkbaar ook nog aan het liegen. Toen ik er wat van zei had ik het verkeerd begrepen blijkbaar. Ze doet heel raar als ik zwanger ben. Dan doet ze net alsof ik een labiel hormonaal monster ben. Destijds met Eva was ik dat wel maar toen de 2e zwangerschap heb ik me ingehouden en nu deze zw heb ik helemaal geen last van opvliegende hormonen. Dus vindt het gewoon raar dat ze dat soort dingen steeds zegt.

Ben blij dat het bij jou soepeler verloopt :thumbup:

Bah wat vervelend bm! Enne de ziektewet in heeft niets te maken met niet-collegiaal of professioneel zijn :naughty: Alsof je voor je plezier zoveel last hebt! Ik vind de arbo ook raar doen bij jou!

Ik verwacht niet dat ze je morgen gelijk bellen als je je ziek meldt en al doen ze dat, je hebt gewoon echo-afspraak! Ze hoeven niet te weten dat het om een pretecho gaat! :wink:

Overigens heb ik een mooi kiekje van je mannetje gezien :inlove:

Ach ja nog maar 4 weken en dan gaat mijn zwverlof in en ben ik dat gezeik de eerste maanden kwijt. We zouden ook nog met de afdeling donderdagavond gaan eten maar daar heb ik natuurlijk ook niet zo heel veel zin in.

Als het goed is morgenmiddag nig meer foto’s als meneertje dit keer tenminste wel meewerkt. Vind er trouwens niks engs aan hoor. Dus wat jouw man daar nu zo eng aan vindt, geen idee. Je kan zo mooi alles al zien.

Ja mijn man is daar een beetje typisch in hoor! Niks van aantrekken en lekker genieten morgen! :wink: Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in donderdag. Ga je wel? Want ik neem aan dat je je ziek meldt tot aan je verlof? Dan zou het raar zijn als je wel zou gaan, of niet?

Heb er zo ook helemaal geen zin in om uit eten te gaan. Moet zeggen dat ik hem wel knijp voor morge. Om te bellen en me ziek te melden :oops: Weer een confrontatie en dat op de vroege morgen na waarschijnlijk weer een waardeloze nacht.

Morgen inderdaad even genieten van ons kereltje :inlove: Wel even duimen dat meneer dit keer wel goed meewerkt.

Kan me goed voorstellen maar goed relatie is nu al verstoord en je volgt nu gewoon advies van je leidinggevende op toch?

Tja ik zei dat ik niet fit was en toen zei zij dat ik me dan ziek had moeten melden. Ik weet niet of ze bedoelde dat ik me voor 4 weken ziek moest melden of voor 1 dag maar weet wel dat ik niet zo een twee drie van mijn klachten af ben aangezien ik ze heb door de zw. Ik heb gewoon geen zin in weer een nieuwe confrontatie, word er zo moe van en alles wat ik zeg wordt verdraaid en dan ligt het ook weer aan mij. Heb gewoon geen zin meer in het gezeur.

Als ze je op een gegeven moment bellen zeg je gewoon dat je nog steeds niet fit bent.

Ze vraagt me morgen gelijk al wanneer ik denk dat ik weer terugkom. Dat doet ze altijd en bij iedereen :wink:

Zo lekker dan!

Gewoon zeggen geen idee! Wanneer ik me weer fitter voel! :wink: