Volgende week woensdag naar het VUMC…
Hopelijk is het niet nodig en heb je dit weekend een mooie pos test! :silenced:
Ik hoop ook van harte dat het niet nodig zal.zijn. maar ik vind het wel.goed hoe je erin staat… Tis moeilijk hoor!
Gelukkig als snel weer.deen afspraak mocht het niet raak zijn meis :-*
Kell :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: brrrrr die spanning en onzekerheid is niet zo fijn hè :-*
Gelukkig snel een afspraak bij de gyn in het VUMC :thumbup:
Ook voor de rest een knuffel. Heb weer niet zo veel tijd meer, merk ik, nu ik weer vol aan het werk ben :mrgreen:
Ach, tis al weer bijna weekend :lol:
Ow Kell, heb 't echt met je te doen!!
Was je ongi misschien minder door hitte??
Ben benieuwd wat ze straks zeggen in het zh.
Hoe voel je je nu?
RB herkenbaar dat je anderen niet met je werk wilt opzadelen. Wel voor jezelf opkomen hè als t gaat over werkverdeling
MM hoe is je eerste werkweek??
BM gaat alles wel ok?
Karin; ook voor jou laatste loodjes. Lekker toch huisje beetje inrichten :thumbup:
Fijne avond allemaal!
Ps Teun hoe gaat het met jou en Jula?
hoii
rustig hier!
met jula gaat het allemaal erg goed, hoewel ik bij elk klein ding denk van ohhhh neee en hoort dit wel en is het wel goed :lol:
als ik het relativeer besef ik me dat ik een gemakkelijk kindje heb volgens mij…
we moeten alleen even proberen haar dag/nacht ritme te verschuiven
en het arme ding heeft spruw…maar goed daar hebben we wel iets voor dus hopelijk binnen een paar dingen weg!
het is allemaal ontzettend spannend maar ik geniet er ook enorm van…
het mooiste vermoeidste in mijn leven :inlove:
met mij zelf allemaal nog niet zo geweldig helaas, tussen mijn benen is het allemaal toch niet pluis en heb ik blijkbaar de pech dat ook nog wel even gaat duren… en er is een kans dat het op een later moment weer operatief hersteld moet worden :eh: en omdat mijn hb gehalte zo laag is geworden na de bevalling mag ik in ieder geval tot dinsdag nog niet alleen met jula thuis zijn :wall: omdat ik bij inspanning nogal niet lekker kan worden en omdat ik het ziekenhuis flauw was gevallen in de badkamer… dus ik ben nu veel boven…op zich gaat het al stukje beter dus hopelijk elke dag een stukje beter!
hoe is het met iedereen? :-*
Het gaat hier wel, het lopen begint zwaarder te worden, gelijk harde buik.
Kindjes zijn nu lekker bij mijn zus aan he logeren Dus ik heb rust
Wat jammer dat he allemaal niet helemaal goed is bij je. Mag ik vragen wat er mis is? Bij larissa waren bij mij de hechtingen, had een suptotaal ruptuur, bijna helemaal, al na 2 dagen opgelost. Waardoor ik dus gewoon een openstaande wond had. Het heeft echt heel lang geduurd en veel onzekerheid van mijn kant of he wel goed zo komen. Het is wel anders dan voorheen maar ik heb geen last meer nu.
Hebben ze daar niets meer aan gedaan na die 2 dagen dan? En hoe lang heb je daar last van gehoud
Ik heb ook een subtotalruptuur. Alleen ze hebben eerst geknipt en is het daarna in winkelhaak vorm gescheurd zeiden ze. En nu is er thuis tussen die knip en scheur iets gesprongen waardoor daar dus ook een gat tussen zit wat nu dan dicht moet groeien voor ze r iets aan kunnen doen ofzo… de vk zei dat ze het beter op de ok hadden dicht kunnen maken achteraf gezien…
Ben wel benieuwd hoe het bij jou verlopen is. Tis niet echt een onderwerp waar je zo lekker over praat thuis haha
Ow meiden, brr… subtotal ruptuur :shock: :thumbdown: :silenced: :silenced: Heb echt met jullie te doen. Gedsie… brrr ik kan toch al totaal niet tegen dat soort zaken. Ow wat zal dat een almachtige pijn hebben gedaan?!
Wat fijn dat jullie meisje het overdag al wel zo goed doet Teun! Nu snachts nog :lol:
Karin; fijn dat je even kan bijtanken. Is ook wel lekker met 36 wkn…
Onze zoon is druk bezig zindelijk te worden, heb dus de hele dag plasjes en poepjes kunnen rapen, want onze dochter deed ff voor de gezelligheid mee… Vriendjes op visite geweest hele ochtend en 1/2 middag. Toch gelukt op tijd eten op tafel te krijgen en huis aan kant te maken met 3 kindertjes. Komt manlief thuis en die valt over een droger die nog niet is uitgepakt… nou ja niet normaal toch.
Nou ja, trusten allemaal!!!
Teun, ze konden er niets meer aan doen, het moet gelijk gehecht worden, later groeien de randen niet meer vast ofzo iets. Ik had twee opties, of na een tijdje opnieuw knippen en hechten maar daar zijn ze geen voorstander van omdat je veel last van littekenweefsel krijgt. En daar dus echt last van gaat hebben. Of gewoon vanzelf dicht laten groeien. En dat is ook wel gebeurt alleen wijkt het veel meer. Laat ik het maar zo zeggen, ik heb nu nog maar een heel klein stukje huid tussen de ingang van de vagina en anus. Klinkt heel eng en zelf heb ik daar veel moeite mee gehad. Mijn hubbie, die ziet het toch vaker dan ik merkt er niets van.
Het duurde alleen erg lang, bij mij is de eerste bevalling een knip geweest die later op de ok gehecht is, die was echt mooi en pijnloos, deze scheur is door de stagaire van vk gehecht. Ik heb dus al aangegeven dat dat dus niet meer gaat gebeuren.
Sterkte ermee want wat je zegt klopt wel, je praat er niet snel over met mensen maar houd je zelf wel bezig.
Oh ja BIB :dance:
Brrr Karin; respect voor je wat betreft de ruptuur!!
En hoera, de eerste BIB vandaag, whoehoe!!!
Ik ben weer terug van vakantie hoor :mrgreen: Ik zeg nooit van tevoren dat we op vakantie gaan, omdat ml dat niet wil ivm inbreken enzo. Rb wist wel waar ik was, want had haar een pb gestuurd
Kell wat een onzeker gedoe allemaal weer zeg bah :hug: :hug: :hug:
Karin gefeliciteerd met je bib
Rb niet helemaal fit? :hug:
Hier dus vorige week de arbo gebeld maar aangezien ik nog niet in de ziektewet zit kunnen ze niet veel voor me doen. Ik moet er echt uitkomen met mijn werk. Dus dat is een hopeloze zaak. Ik mag niet mijn laatste weken op de andere locatie afmaken, omdat mijn manager bang is dat de rest van de afdeling ook gelijk weer daar heen wil :roll: En ik mag geen 5 weken verlof opnemen want je mag er maar 3 opnemen en in uiterste gevallen 4. Hun standpunt is dus ik moet maar met de bus ondanks dat ik dan mijn dochter niet op kan halen en daar dus weer geld voor kwijt ben :thumbdown:
Komen we vandaag thuis van vakantie komt er met de post een brief van mijn werk. Ik dat ding open doen, gaat het om een gesprek tussen mijn leidinggevende en mijn manager ivm mijn fietsen ed. Staan foute dingen en ik was niet eens bij dat gesprek aanwezig. Nu dus helemaal pissig en snap niet waar dat kinderachtige gedoe opslaat. Ik zat zelfs nog in de vakantie te denken van ach ik zou nog 2 weken moeten werken en dan zou ik er dus uit kunnen gaan. Ik zou anders misschien nog tegen het advies van de vk die 2 weken gaan fietsen maar nu na die belachelijke brief heb ik echt zoiets van zak in de stront. Ze komen mij totaal niet tegemoet dus waarom zou ik hun wel tegemoet komen. Het plan is dus om nu nog 1 week te gaan werken en dan 3 weken verlof opnemen en dan hup met zwverlof. In de brief staat zelfs dat ik maar 2 weken verlof mag opnemen voor mijn zwverlof omdat ze anders met de bezetting zitten. Tja das natuurlijk niet mijn probleem want ze weten al maanden dat ik zwanger ben dus daar hadden ze een oplossing voor kunnen vinden. Sorry voor mijn geklaag hoor maar vindt het echt zon waardeloos bedrijf en helemal als ik dan verhalen van anderen hoor.
Nah BM, geen woorden voor!!
Wat gaat het er bij jullie belachelijk aan toe zeg!
Ze komen je voor geen mm tegemoet! En dat terwijl jij nog zo welwillend bent! Ze mogen blij zijn dat jij je ondanks alles nog niet hebt ziek gemeld zou je denken?!
Tja blijkbaar denken hun daar anders over. Ben er in ieder geval nu wel klaar mee. Ik wil aankomende week nog wel werken en dan wil ik 3 weken vakantie opnemen endan hup de zwverlof in. Komen ze me dan gewoon weer niet tegemoet dan voel ik me aan het eind van de week niet helemeel fit meer denk ik. Echt een waardeloos bedrijf maar ja ik zal het er mee moeten doen :thumbdown:
Wat een waardeloos bedrijf inderdaad Bm! Ik zou er allang klaar mee geweest zijn, dus vind het knap dat je je zo staande houdt!
Teun&Karin, klinkt gezellig allemaal, die rupturen, vergeet niet dat er hier nog mensen zijn die nog nooit zwanger zijn geweest of bevallen zijn he, hahaha!
Maar zonder dollen, erg naar Teun… Hopelijk heelt het allemaal snel en gaan je waardes omhoog zodat je lekker alleen kan zijn met je kleine meisje!!
Gaby, zindelijk wordende kinderen, altijd leuk! Ken het van m’n werk wel, haha! Ach, scheelt straks wel weer in de luiers en weer een kind minder op te verschonen, toch? Het is allemaal voor een goed doel!
Mm, drukke week overleefd?
Karin; jeeeeeej BIB!
En heb net weer getest, toch echt negatief… Voor de zekerheid twee verschillende gedaan, maar was op beide niet zelfs een licht streepje te zien, alleen een dikke vette controle streep… Had het al verwacht, dus de teleurstelling valt mee, we gaan het woensdag allemaal maar weer afwachten…
In other news; ik ga van het weekend m’n haren weer eens verven, haha! Ik ben dat rood zo zat, dat het na 3x wassen al zo’n stuk valer is, dus ik ga weer lekker donker, heb er helemaal zin in! Niet meteen zwart, dat kan altijd nog mocht dit niet zo mooi uitpakken, maar voor (volgens m’n l’oreal professionel kappers verf doosje) donker intens violine bruin! Dus hop, morgen weer op naar m’n schoonzus!
Oh oh en we hebben vakantie geboekt! Joepie!! 15 september voor 13 dagen all inclusive naar Tunesië!
Kell ga je wel weer een foto van je nieuwe coupe showen, ben benieuwd :mrgreen:
Jij hebt nog een lekker vooruitzicht zeg met je vakantie. Klinkt helemaal lekker.
Ik zou volgend jaar wel weer willen vliegen maar ml vindt dat niet praktisch met een kleine baby :thumbdown:
Hey meiden,…
baal een beetje vandaag. Vanochtend zomaar ineens pardoes de :evil: :twisted: :evil: op bezoek
Eerlijk, ik dacht eigenlijk écht dat het raak was. Alles wees erop. Symptomen te over, maar blijkbaar zijn mijn pms-kwalen identiek aan mijn zws-kwalen.
Nu weer een hele vroege ongi na 26 dagen. Nou ja, het is zo en ik kan er toch echt niets aan veranderen :wall:
Werkweek was ook al niet geweldig :evil: vorig jaar was de opstart in mijn nieuwe baan een puinhoop. Het hele jaar heb ik gevochten om die puinhoop opgeruimd te krijgen door afdeling en afdelingsdirecteur. Het hele jaar is er van alles beloofd en niets nagekomen :evil: . Voor de zomervakantie zijn er in een groot overleg een aantal afspraken gemaakt en het zag er allemaal heel goed uit,…
,…mooi niks dus. Chaos en ellende en geen enkele afspraak die uitgevoerd was of waar het op leek dat ie nog uitgevoerd zou gaan worden
Afgelopen woensdag ben ik naar algemeen directeur gestapt met de vraag of hij in wilde springen (was al op de hoogte), als laatste strohalm. Donderdag mijn spullen gepakt en op een andere afdeling in een ander gebouw gaan zitten :mrgreen: toen is er ineens heel veel gebeurd (hoor ik via allerlei achterdeur van anderen :shock: ). Mijn leidinggevende is nu heel boos en verwijt mij van alles, maar dat is niet terecht in mijn ogen. Hij wil geen contact opnemen en vat het allemaal persoonlijk op, terwijl ik het zie als een arbeids-, dus, professioneel conflict. Rare mens die man :?
Dus, maandag ga ik naar de afdeling vliegtuigtechniek (op een heel andere locatie, zelfs buiten gemeente), waar alles wél perfect loopt en goed georganiseerd is en daarna ga ik weer naar mijn ‘eigen’ talenlab en ben ik benieuwd of mijn afdelingsdirecteur van de bouw nog iets onderneemt :shock: :think: :shock: ik verwacht er helemaal niets van. Ik baal dus een beetje van deze opstart en dat is nog zachtjes uitgedrukt.
Nou ja, nu even niet-meer-ego-doen-dan-maar :mrgreen:
Kell, :hug: :hug: :hug: jij toch ook weer niet , nou, samen hopen en bidden dan maar voor één van de volgende rondes. Ik vind gewoon dat wij SAMEN in een maandtopic moeten :silenced:
BM, wat een toestand :snooty: ik had me wss al lang ziek gemeld! Je bent een doorzetter hoor! Respect, maar ik hoop nou toch dat je de laatste week goed doorstaat en dan met verlof kunt en kunt gaan genieten meis! Fijn dat je vakantie lekker was 8)
Karin,…bib,…ik vind het super voor je en huil een beetje van binnen jouw berichtjes maken het zo verdrietig en dichtbij altijd. Ligt natuurlijk niet aan jou en vind het écht heerlijk voor je, maar we gingen zo mooi gelijk op en had zó graag nu ook weer een eindje op weg geweest, maar helaas. Maar lieverd, ik leef ook heel erg met je mee en hoop dat je een paar heerlijk rustige weken hebt en straks een goede bevalling en gezond kindje :inlove:
Gaby, wat heb je alles goed onder controle :thumbup: ,…je man nog iets overgehouden aan ‘die val over de droger’ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat kunnen mannen toch horken zijn hè.
Zie foto met dit onderschrift: Dad comes home and asks “What in the world happened in here?”, she says “You know when you come home everyday and say “what did you do all day?””, “Well, today I didn’t do it”!!
Teun :shock: mennnn, wat hebben ze jouw onderhuis te pakken gehad zeg :shock: ik hoop dat je snel opknapt en alleen met Jula kunt zijn. Eindelijk saampies genieten :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ik vind je een DAPPERE!
Uhhhh RB,… koele kikker :mrgreen: denk je wel aub aan jezelf en je beebje. Je werk is maar werk hoor en die collega’s van jou moeten ook voor zichzelf zorgen. Ieder zijn eigen verantwoordelijkheid. Wat niet gaat, gaat niet :naughty: :naughty: :naughty:
Nou en verder stort ik me vandaag en morgen op het huishouden en mijn voorbereidend werk voor daar waar het wél goed is en gaan we maar weer braaf verder voor de volgende ronde.
Wie niet meer hoopt, vertrouwt en gelooft, heeft überhaupt geen leven, toch :mrgreen:
:-* :-* :-*
Oww ja :oops: :oops: :oops: heb me maar even lekker getroost met wat chocola vanmiddag bij de koffie :lol: :mrgreen: :lol:
:oops: :oops: :oops: :oops: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
maar het helpt wél :lol:
Mm dat gaat dus ook al lekker bij jou op het werk. Herken er wel wat in, de loze beloftes Erg irritant allemaal.
Balen dat je duivels al gekomen zijn en ach even wat chocola moet kunnen toch :mrgreen: Is goed troostvoer
We hebben donderdag voor we op vakantie zijn gegaan nog een pretecho gedaan. Heb wel wat foto’s meegekregen maar kleine man wilde niet echt meewerken :wall: Op het laatst is hij zo gedraaid dat we alleen een achterhoofd en een stukje rug zagen :naughty: Nu mogen we dinsdag nog een keer voor de herhaling in de hoop dat hij nu wel goed ligt. Dus bij deze onze mooie man.