Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Hey meiden!

Pfff… Wat een warmte he die afgelopen dagen, getverdemme! Lijkt me niet lekker om dan met een dikke buik rond te waggelen!

Hier is het raar… Zaterdagmiddag/avond is het bloeden gestopt en nu heel af en toe beetje oud/bruinig bloed… Ik begrijp er niets meer van!

Morgen maar eens een testje halen voor woensdagochtend denk…

Mocht het morgen of de nacht daarna nog niet doorbreken dan…

Oh kell ik hoop het zo voor je!! :pray: :pray: :pray:

Het klinkt als een innestelingsbloeding :silenced:

k hoop het ook heel erg!!! :pray:

Maar durf nergens vanuit te gaan, bang voor teleurstelling… :silenced:

Ik snap dat je bang bent om weer teleurgesteld te worden!

Toen ik innestelingsbloeding had, was ik gepikeerd dat het niet doorzette en had toen een test gedaan om mezelf ervan te overtuigen dat ik niet zwanger was en groot was mijn verbazing! Ik hoop dat het bij jou ook zo gaat. Het is je zo gegund!

Kell, ik snap ook heel goed dat je het gewoon niet durft te hopen. Daarom hopen wij het met heel ons hart voor je :inlove:

Tja het kan een inesteling zijn maar het zou ook gewoon een rare ongi kunnen zijn :think: Heb jij van die goedkope testen? Net als van die ovulatietesten? Of moet je gelijk dure kopen? Anders zou ik gewoon een testje doen om idd te weten wat er nu is. Maar ja dat ben ik, ik kan niet zo goed tegen onzekerheid in wat voor kant op ook dan.

En die hitte van het Weekend was idd te veel. Vandaag was het hier dan weer echt een stuk koeler. Hier was het bijna de hele dag bewolkt en dan was de temp maar 21 graden. De kids hebben zich wel vermaakt, zijn 's middagsnaar de speeltuin geweest. En 's morgens hebben we ons thuis vermaakt.

Wow Kell :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: klinkt toch echt als een innesteling, maar snap je onzekerheid en angst voor teleurstelling :? Ga maar lekker een test doen, dan weet je waar je aan toe bent en wie weet :silenced: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier eerste werkdag er weer op na 7 weken vrij :shock: als ik werk, duurt zo’n periode superlang en nu lijkt het net of ik gisteren pas met vakantie kwam :oops: maar ben heerlijk uitgerust hoor en het was gezellig om weer te beginnen. Nog heel relaxt, want studenten komen pas volgende week. Deze week beetje aanklooien met overleg en wat voorbereiden hier en daar en vooral RUS-TIG aan beginnen :lol: :lol: :lol: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Gelukkig gaat de warmte wat minderen nu, maar wat een ellende zeg :evil: :evil: :twisted: :twisted: :evil: :evil: maar hopen dat de zomer nu een beetje op retour gaat. Zo’n 21-22 graden is voor mij meer dan genoeg :mrgreen:

Nou, morgen weer een hele vergaderdag met chinees aan het eind :drool: en we starten met koffie met gebak en 's middags een lunch :smiley: :drool: :smiley: ik zeg: niks te klagen hier hoor :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:-* :-* :-*

Nee he druk aan het typen alles weer weg K*T!!

Kell; je maakt het weer bere spannend, iederen op het puntje van de stoel en net wat Karin aangeeft met heel ons hart en gedachten zijn we nu bij jou!!

Hier alles chill ondanks de warmte, met een zwangere buik lijkt me dat wel anders :frowning:

BM hoe is het nu met je?

Groetjes

Wauw mm! 7 weken vrij? Lijkt me heerlijk! Ik ga 1 okt met verlof dus moet nog ff doorbikkelen en dan hoef ik pas eind juli weer te beginnen.

Wat een heerlijk begin van je werk zeg! Als ik 2 weken op vakantie ga, dan kost het me 2 dagen om door m’n overvolle mailbox te ploegen en ligt er een enorme stapel werk op m’n bureau op me te wachten! Maar als ik met verlof ga geef ik al mijn projecten uit handen, dus hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken!

Kell :pray: We leven ontzettend met je mee!

kell wat spannend! en indd. wij hopen met heel ons hart met jou mee meis! :pray:

gaby wat goed dat je aan de slag gaat met jezelf! dat zijn weer van die mijlpalen! ik hoop dat het je goed afgaat!

mm heerlijk zo lang vakantie hahaha…ik noem dat altijd de reden waarom je het onderwijs in zou moeten gaan!

hoest met iedereen?

bm hoe is het met je werk en fietsen??

rb ik zag weer wat super schattige sean foto’s op fb :inlove:

kell laat je ons weten als je gaat testen? heb je ze al in huis?

zo nee, koop dan kruitvat 2 voor 5 euro testen, daar zweer ik bij

:-*

Fijn om te horen dat jullie zo met me meeleven! :smiley:

Ik ga morgenochtend denk ik testen! Ik heb test van Clearblue die je in principe 4 dagen van te voren al kan doen en die van de Kruidvat heb ik ook nog liggen en volgens mij nog 1 uit een pakketje van sensitest, dus heb wel genoeg, haha!

Spannend! :pray:

Oh spannend kell! Dat betekent dat het nog niet is doorgebroken? :pray: Oh ik kan bijna niet meer wachten haha!

Wowww, Kell, wat spannend, want deze ‘ongi’ was dus echt heel anders dan anders en ook niet meer doorgebroken dus!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik hoop dat je kunt slapen vannacht,…

RB las elders dat je vk zich zorgen maakt over je vermoeidheid, da’s niet zo mooi meis. Mss kun je eerder met verlof dan op medische indicatie?

Lijkt me ook echt naar, heel de tijd zo vreselijk moe zijn!

BM hoe issie met jou?

Teun, al een beetje hersteld van onderen? Kun je al wat meer/beter uit bed?

Gaby, wat ben je toch een bofferd :slight_smile: hoe ist met de sollicitaties :pray: :pray:

Hier rustig op het wachtbankje,…ik verwacht er niet teveel van hoor. Ben nu vooral lekker bezig met de opstart. En inderdaad, het onderwijs is wat dat betreft héérlijk! En nou heb ik het ook nog eens extra getroffen ook hoor op de school en afdeling waar ik zit :mrgreen:

Ik ga eens lekker douchen en mijn mandje opzoeken. Morgen gaat de wekkert weer om 0600u :silenced:

Hoooiii,

Soll. nog niets van gehoord helaas :o

Vanavond wel weer druk wezen lopen, maar ging niet geweldig lekker…

Diëten gaat wel goed, ti’s niet echt diëten maar als je punten op zijn voor de dag op zijn heb je pech. Verder eten wat je wilt! MM heerlijknzo lang vakantie, voor papa’s en mama’s soms wel uitdaging hoor, het spul de hele dag bezig houden 8)

BM is alles wel goed, hoest met fietsen en je werk??

Kell; phoe spannend!!! Die test had ik bij M. ook!!

Staan er alweer ergens foto s van de dikke buikjes en Jula?

Groetjes

Kell :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

2 tests gedaan, beide duidelijk negatief :frowning: :frowning: :frowning:

@mm: vk stelde voor om direct met verlof te gaan, maar in sept hebben we deadline voor opstarten van projecten en ik kan en wil mijn collega’s niet met mijn projecten opzadelen omdat iedereen aan het stressen is of ze het gaan redden. Als dit niet het geval zou zijn geweest zou ik wrsch nu met verlof gaan, maar het voelt voor mij niet goed om nu al met verlof te gaan (met die deadline in zicht)

:hug: Ik had zo gehoopt op een pos test. Als het over een paar dagen nog niet heeft doorgezet, weer ff testen, mss ben je te vroeg?

Ik wacht wel tot het weekend dan denk, maar ik ga er maar niet vanuit. Deed ik nu ook al niet, dan is de teleurstelling niet al te groot…

Begrijp echt geen hol van m’n lichaam… :?

Oh kell :hug: Ik snap dat je even helemaal gek van je eigen lichaam word. Het kan natuurlijk een rare ongi zijn geweest maar ook alsnog een innesteling. Wanneer had je weer een afspraak met de gyn?

Rb, kan me voortellen dat je niet nu gelijk met ziektewet wil gaan nu het op je werk zo druk is. Kunnen ze er wel rekening mee houden? Nou veel sterkte :hug:

Hier gaat alles goed, hou wel wat extra vocht vast met de hitte maar verder alles goed. De box is eindelijk echt helemaal klaar :dance: Nu alleen nog goed laten drogen en dan kan alles erin :smiley: