Rb, hoe staat het ervoor? Wat is de stand?
Hier GOED nieuws! Het ZKH heeft me net gebeld en ik mag meedoen!! DE brief zit op de post en m’n eerstvolgende menstruatie mag ik starten! Ik ben zoooooooooooooo blij! Eindelijk even goed nieuws!!!
Yes! Ballon is eruit gevallen! Dus voldoende ontsluiting om mn vliezen te breken! Nu wachten op de gyn (die momenteel met een bevalling bezig is). Verpleegkundige vond het echt een gekkenhuis momenteel en er worden mensen die willen bevallen weggestuurd omdat er geen plek is! Verpleegkundige zei tegen mij dat ik de volgende was ze zou er persoonlijk voor zorgen dat er niemand tussen zou komen! :mrgreen:
Tegelijk gepost!
Yeah Kell! Wat een super nieuws!!! :dance:
JOEPIE voor ons Rb! :dance:
:-*
Ik lig inmiddels op de verloskamer en ze gaan zo m’n vliezen breken!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
voor kell
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
voor rb
Ow Kell wat een supernieuws zeg en hopelijk is het gelijk de eerste keer raak Dat zou toch wel lekker zijn na zoveel gedoe allemaal.
Rb zet hem op
Ik ben ook sinds ik het heb gehoord in een super humeur!
Sowieso vanacht al beter geslapen door de beslissing van m’n vriend gister en heb morgen lekker vrij dus nu al weekend! :thumbup:
Hoe zal het met Rb gaan?
hypertje nu dus
droomde ik het niet voor niks… je vriend en jij gingen je zwangerschap ook bekend maken aan ons door middel van een theaterstuk :lol:
ik volg rb ook in hun november topic maar nog geen nieuws volgens mij! ben zo benieuwd naar de naam! denk wel engelstalig
Hahah, creatieve droom Teun! Weet je ook de datum nog of in ieder geval werk jaargetij het was?
Ik zie op fb dat Rb gefeliciteerd wordt met haar dochter!!
Dus bij deze ook Rb; GEFELICITEEEEEERD!!! :inlove: :inlove:
hahaha ja indd… afwachten op de naam en hoe het is gegaan!
maar eerst ff bijkomen haha
:dance: :inlove:
ik vanochtend eerst facebook afscrollen, toen gelijk naar kok…
maar rb is denk(hoop) ik vollop aan het genieten van haar meisje!
ik heb wel stiekem op je eigen pagina op fb gekeken rb, dus ik heb haar mooi naam al gezien! origineel zeg! :inlove:
kom lekker bij, en hopelijk tot snel :-*
Ik heb het ook gezien, ik vind het een erg mooie naam en past goed bij Sean!
Heel even snel: na een turbobevalling van 4 uur is om 20.25 uur m’n dochter Ailyn Sophia geboren (3335 Gr.)
Prachtige namen Rb, en dat is inderdaad snel gegaan!
Geniet van je meisje!! :inlove:
:inlove:
ben benieuwd of het net zo’n knap ding is als sean is!
ik zat gisterenaavond op jouw fb foto’s van sean te kijken als baby… zo ontzettend cute!
als ik en mijn vriend ooit uit elkaar gaan dan zoek ik of een donkere vriend of een indisch/chineese vriend hoor
Teun :mrgreen:
Rb jij ook al zon snelle bevalling, hopelijk niet al teveel last van naweeen. Vind het een supernaam. Gefeliciteerd en lekker genieten nu.
Bm heb vannacht niet kunnen slapen vanwege de naweeën :thumbdown:
Ailyn heeft de nacht heerlijk doorgeslapen! Maar ja dat is direct na geboorte hè!