Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Je zeurt niet hoor Bm! Kan me best voorstellen dat dat frustrerend is, je wilt gewoon dat alles lekker loopt! En dan ook die fijne hormonen nog erbij… Jank gewoon even lekker, lucht vaak harstikke op!

Helaas kan ik je geen tips hierbij geven, ik heb alleen ervaring met baby’s vanaf 10 weken… :wink:

Sterkte met de kleine man! Dikke knuffel!

bm kan je niet wat hulp vragen in het bv topic of eventueel aan emmeken vragen? zo zonde als het niet lekker loopt toch! succes vannacht!!

hoe gaat met het rb?

Bm is het bilirubine gehalte van Lars bepaald? Ik herken van Sean dat hij te weinig binnenkreeg omdat hij versufd was door een te hoog bilirubine gehalte.

Hier zijn alle verloskamers bezet en gaan ze dus wachten met het zetten van de ballon en kijken ze wanneer een vrij komt op basis van urgentie. Ik verwacht niet dat ik hoog op de lijst sta… M’n zaalgenoten vertelden dat er gisteren een vrouw pas om half 1 's nachts werd geholpen :thumbdown:

ai afwachten dus! hopelijk spoedige bevallingen voor die vrouwen die er nu liggen dan! :lol:

verveel je je een beetje? of beetje kletsen of slapen?

waar is sean morgen? je man blijft gewoon bij je of komt hij morgenochtend terug ofzo?

Update: er is nog 1 vrouw voor mij. Om 9 uur maken ze een hartfilmpje en als een verloskamer vrijkomt gaan ze de ballon plaatsen. Ben een btje nerveus, hopelijk valt het mee.

Sean is bij m’n schoonouders en hub heb ik naar huis gestuurd. Hij had vandaag nog niet geslapen maar gestresst het hele huis schoongemaakt. Hij komt morgen weer terug.

jeuhhhhh komt dicht bij meid!! :dance:

gezonde spanning is dat toch! het gaat vast helemaal goed komen! en schrijf aub alles van je af hier… als ik snachts wakker ben dan kom ik zeker even lezen…hoewel ik denk dat je pas morgen echt aan de gang zal gaan toch?

vriendin van me is vandaag bevallen van haar 1e, in 5 uur tijd! wat een tempo!

en karin, ik las in jullie topic over die 5 flessen…

iemand uit mijn topic zei me dat je die fles van snachts niet als fles mag tellen, dat je die 5 flessen dus overdag hebt en dan die 6E van snachts dan wegvalt ofzo…maar goed dat is vast geen MOETEN lijkt me

wij zitten meestal zo: 8-12-4-8-12 en dan is het soms een uurtje eerder soms een uurtje later omdat ze dan eerder wakker wordt of langer slaapt…

slaapt mats van 13 tot 18:45 ?

Jeetje rb, dat ze dat allemaal nog zo laat doen. Wist ik echt niet. Hopelijk is het geen vervelende ervaring en brengt het wat op gang :dance:

Hier een mannetje met koorts :cry: hij heeft vandaag zijn prikjes gehad en nu daar last van. Hij lig lekke in bed maar kreunt af en toe zo zielig :cry:

Nee ik heb ze niet over bilirubine gehoord. Heeft dat te maken met dat ze dan een beetje geel zijn? Zal eens gaan googlen, jij hebt wat anders te doen :wink:

:hug: Voor mats arm ventje

Ja heeft met geelzucht te maken. Computer voor hartfilmpje doet het niet :thumbdown:

ziekenhuizen :roll:

waarvoor is dat hartfilmpje eigenlijk?

Om te kijken hoe de baby het maakt en of ik al weeën heb.

Comp doet het inmiddels en nu is het afwachten op arts assistent. Hopelijk komt die niet heel laat. Hub is teruggekomen, hij wilde me blijven steunen. :inlove:

Rb ik ga slapen maar succes vannacht :dance:

Teun, hij sliep niet de hele tijd maar viel rond kwart over vijf weer in slaap en begon rond kwart over zes weer te murmelen, toen heb ik hem nog even gerekt zodat hij gelijk naar bed kon.

bedoel je een ctg? een hartfilmpje is toch niet hetzelfde?

wat fijn dat je man terug is gekomen om bij je te zijn!! lief

houd ons op de hoogte wanneer je tijd en zin hebt hé :inlove:

Ze noemen het een hartfilmpje maar is gewoon een ctg.

Pff eerst probeerden ze me op een verhoging terwijl ik lag de ballon in te brengen, maar ik trilde heel erg en viel bijna van die verhoging af. Uiteindelijk naar 1 vd verloskamers in de beugels en dat ging een stuk beter. Ze werkte met eendenbek en op m’n bed zat ze te duwen en te trekken omdat ik onstabiel lag wat behoorlijk pijn deed. Eenmaal in de beugels viel het gelukkig mee.

Heb slaapmiddel gekregen, hopelijk morgen meer ontsluiting! Truste dames!

gelukkig meegevallen dus!

truste! lekker uitrusten en hopelijk morgen je meisje eindelijk zien !

Ondanks slaapmiddel lig ik hier toch wakker in bed :? Weet niet of ik het ga trekken een paar nachten zonder slaap en dan bevallen.

Ik kon ook niet slapen de nacht vóór de inleiding en de nacht met ruhgenprik. Maar jij hebt al weken weinig geslapen dus dat gaat niet op… kom meid volhouden hé je bent super dicht bij nu!! Je hebt iig gelegen dus je lijf heeft wel een beetje op kunnen laden!

Voel je al iets?

Nee toen ik gisterochtend aankwam zat alles nog potdicht. Toen de ballon werd geplaatst 1 cm. Daarna weer wat gerommel, maar nog geen 2 cm (anders zou ballon eruit vallen). Maar ze gaan na ontbijt me controleren en wellicht vliezen breken).

Ok we duimen voor een extra cm dan :pray:

Tjonge zeg rb ondanks het slaapmiddel dus toch nog wakker gelegen. Ik hoop dat die ene cm snel komt en dat ze dan je vliezen kunnen breken zodat de weeen kunnen beginnen. Hopelijk ga je net zo snel als ik dan heb je niet eens tijd om moe te worden :wink: Flink wat slaap nemen dan als de kleine meid er is en slaapt :wink: Zal aan je denken vandaag.

Hier weer een goeie nacht gehad vond ik. Ik heb Lars de infacol gegeven en ben gelijk met dubbele dosis begonnen om toch effect te krijgen. Vanaf vier uur deed hij het al goed alleen de borst van ca elf uur toen was het feest tot aan de volgende borst die hij tegen kwa voor twee wilde. Ben toen de hele tijd met hem in de weer geweest en wiegen en weer in bed, pink in de mond en dat vond hij wel lekker maar echt diep in slaap vallen deed hij niet. Dus heb steeds met pink in zijn mond gezeten totaan twee uur voeding. Daarna heeft hij geslapen tot iets van half zeven dus ik vond het netjes. Jammer genoeg moest ik er tussen half drie en drie nog twee keer uit voor Eva maar die was gelukkig snel weer stil zodat ik ook weer verder kon tukken :mrgreen:

Ow er word er weer een wakker.

Rb succes en zet hem op.