Gaby wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent :thumbup:
Karin wat een dotje! :inlove:
Gaby wat heerlijk dat je lekker aan het genieten bent.
Hier weer slechte nachten :thumbdown: Hoop echt dat ik nog een paar goede nachten heb voordat ik beval
Bm prachtig kamertje!
Hier is onze babykamer ook zo goed als af! Laatste rommel opruimen en gordijntjes ophangen en dan zijn we klaar! Zo opgelucht dat we het toch nog op tijd hebben afgekregen! Want hub zag het eerst namelijk niet meer zitten.
Ik hoop ook dat je nog een paar goeie nachten hebt voor de baby komt. Wat heerlijk dat het toch nog allemaal gelukt is met de babykamer. Als het klasr is wel even showen he
Ik ben ook helemaal tevreden met de babykamer.
Kelly heb je de uitslag al gekregen?
@babymuisje wrote:
Als ik een foto maak met mijn mobiel dan upload ik de foto naar photobucket en vandaar kopieer ik de img code en die plak ik hier dan in een bericht zodat jullie de foto kunnen zien :mrgreen:
Photobucket… Check!
Maar waar vind ik de img code? Ik kan hem nergens vinden! :oops:
Normaal gebruik ik een andere site, maar die heeft geen mobiele site.
Ok let niet op die chagrijnige kop haha
Het is je dus gelukt :thumbup: Enne mooie buik hoor en dat chagerijnige hoofd vergeten we gewoon even
Als je 2 nachten achter elkaar niet slaapt lukt het niet meer om leuk te kijken :oops: Dan is dit de neutrale blik haha
Ach joh dat maakt toch helemaal niks uit en is heeeeel begrijpelijk
rb wat heb je een mooie buik!!! en je ziet er hartstikke goed uit voor iemand die al wekenlang slecht slaapt!!
Dank je Teun!
Even kort dames, want kom net thuis van mn werk, had ook nog vergadering…
Vandaag uitslag van m’n bloed. Leverwaarden zijn nog steeds verhoogd, dit wordt doorgestuurd naar de internist van het VUmc, want het is toch afwijkend en ze willen weten waarom. Kan dus dat ik daarvoor ook weer terug moet naar het zkh…
Maaaaaaaaaar… dit staat een eventuele zwangerschap niet in de weg!!
We gaan nu officieel door voor de IUI, binnen 2 weken krijg ik de brief dat ik m’n eerstvolgende menstruatie mag beginnen! Met een week of 3 word ik weer ongesteld als het goed is, dus als het allemaal goed gaat zou ik dan over een week of 5 al geinsimineert worden :o
En nu ga ik lekker m’n bedje opzoeken!
Ps. Geweldige buik Rb!
En heerlijke foto’s van Mats Karin!
kell wat een GEWELDIG NIEUWS!! :inlove:
ben blij voor je dat het balletje nu eindelijk gaat rollen! en ik hoop met heel mijn hart dat het gelijk raak gaat zijn!! :-*
gaby sorry, vergeten op jou te reageren! drukdrukdruk dus! en wat groeit je meisje hard! ga je ons nog eens verblijden met een foto van je meisje? in pb
geniet maar van je gezin en de drukte!
Wauw Kell dat is echt supernieuws! Wat spannend allemaal. Alhoewel ik dat verhaal over die leverwaarden wel een beetje eng vind klinken. De arts kon nog niet zeggen wat het wel kon zijn? Ik hoop voor je dat de eerste IUI-poging gelijk succesvol zal zijn en dat je binnenkort ook met een dikke buik mag rondlopen
goeie nacht gehad rb? ik zag je post van half 2 nog :shifty:
jula heeft eng lang geslapen… laatste fles om 22:45 en eerste fles om 8:15 :eh: mijn vriend heeft haar een keer of 4 een speentje gegeven als ze wakker werd en dan ging ze gelijk weer slapen… en ze ligt nu ook alweer in dr bedje te slapen :think: de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
ehhhh BM BIB???
Ja ja gewoon bib hoor
Kell ik vind het super nieuws om te lezen en net als de rest hoop ik dat het gelijk raak mag zijn. Hopelijk stellen die hoge leverwaardes niks voor maar het klinkt inderdaad wel wat eng. Ben je er zelf ook bezorgd over of zegt de arts dat er niks is om je ongerust over te maken?
Teun wow wat een nacht zeg. Zou Jula het nu eindelijk door hebben? Zo te lezen is ze ineens veranderd als dag en nacht. Kun je eindelijk een beetje bijtanken.
Nee helaas weer slechte nacht!
Fijn dat Jula besloten heeft om lekker door te slapen!
Enne bm, je moet wel elke dag komen bibben hoor zolang je nog geen bia hebt!
Ik kom ook elke dag bibben Ben alleen de ene keer vroeg en de andere keer wat later. Ligt er aan of ik nog kan uitslapen of niet :mrgreen:
Goed van Jula hoor! Hopelijk houdt ze het vol!
Ik ben niet heel erg bezorgd over m’n lever, ik heb nergens last van (denk ik…) en als het HEEL erg was geweest hadden ze me vast niet uit het ziekenhuis gelaten, denk ik dan maar
Ik hoop dat die brief er snel is en dat het de eerste ronde meteen raak is, want ik wil het zooooo graag! Om me heen raken er steeds meer mensen zwanger en ik vind dat het nu wel eens mijn beurt is!
Ik vind ook dat het nu wel eens jouw beurt mag zijn