Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Yep we gunnen jou het heel erg! :pray:

Bib hoor :wink:

Zeker is het de beurt van kell!!

Bm begint echt spannend te worden nu zeg!! Ik ga even.een abbo nemen op de november mammas denk ik :smiley:

Rb hoe was je nacht

Karin hoe doet mats het ?

Ben benieuwd hoe het met mm gaat…

Jula heeft geslapen van half 12 tot half 8 zonder wakker te worden!!!

Teun ja de nov. Mama’s gaat ook spannend worden dus geen verkeerd idee om even te checken :mrgreen:

Wat fijn dat Jula zo goed geslapen heeft zeg :thumbup: Hopelijk volgen er nu meer nachten :pray:

Nou, afgelopen nacht viel ik relatief vroeg in slaap totdat ml mij in paniek wakker schudde omdat ik niet reageerde (hij dacht dat ik nog wakker was) :wall: Nou daarna dus beroerde nacht gehad!

Morgen mag ik bibben!! :dance:

:dance: voor bib

:wall: voor actie man

hopelijk morgen bia van bm en bib rb :angel:

Teun ik hoop het met je mee :pray:

Rb wat een waardeloze actie van je man zeg :thumbdown: en morgen ook bibben :dance: Wat gaan we snel he. Ik vind echt dat de weken voorbij zijn gevlogen. In ieder geval een stuk sneller dan destijds met Eva.

Bib! :inlove:

Rb, wat een mooie buik :inlove: en nu 37 weken :dance:

Kell, wat een super nieuws, en eindelijk wat snelheid in de molen

:dance: ik hoop dat het in 1 keer raak is. Dan hebben we als het goed is geen zwangeren meer onderr ons, rb en bm bevallen dus hebben we weer een nieuwe zwangere nodig :smiley:

Teun, wat goed van Jula :dance: en vannacht?

Hier doet Mats het wisselvallig s nachts maar dat heeft ook te maken met dat we nog geen vast ritme hebben. De ene keer krijgt hij om 9 uur zijn laatste fles en de andere keer om half 12. En het is dus echt officieel, hem wakker maken voor een fles werkt niet, slapend drinken ook niet dan drinkt hij dus gewoon niet :eh: vannacht was het 21.30 toen we klaar waren met zijn fles en daarna om 4.00 uur weer. Nu net om 9 uur weer een fles. Dus ws zitten we weer in zo,n ritme van 21 uur laatste fles.

Verder hebben de kids vakantie dus we doen heerlijk rustig aan :inlove:

Karin balen dat Mats niet slapend zijn flesje wil drinken. Zou vast fijner zijn maar ja misschien komt het nog. Geniet nog even van de cakantie :wink:

Rb je eerste bib :mrgreen:

Whoehoe, allemaal bibbers :lol:

rb :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: BIBBBBBB :inlove:

karin wanneer begin je aan een vast ritme eigenlijk? en hoe haha

of gaat een kindje op een bepaald moment zelf elke ochtend de zelfde tijd wakker worden ofzo? wij ook elke dag andere tijd laatste fles… soms 21:30 en vannacht 00:30 :zzz:

Haha Teun!

Die avatar van jou :inlove:

Ja hier nog steeds bib ondanks pijnlijke harde buiken!

Oohjeee straks meld het meisje ze nog eerder dan de jongen van bm! Bm bib?

Ben je al bij je vk geweest met die harde buiken?

Bm voel jij al wat ?

Lief hé mijn avatar haha net een paar dagen oud volgens mij :inlove:

Ja vk weet ervan. Ze denkt of voorwerk of blaasontsteking. Maar uit urinekweek kwam niet overtuigend blaasontsteking (volgens assistente twijfelachtig positief, wat dat ook moge betekenen). Wel hebben ze nog iets anders gevonden in m’n urine, maar een ander lab moet uitwijzen wat dat is. Denk zelf dat het voorwerk is. Ik zou iig blij zijn als blijkt dat het niets bijzonders is wat ze in m’n urine hebben gevonden

Hier gewoon bib en voel niks anders dan rugpijn en pijnlijke heupen :thumbdown: Vandaag mag ik nog bevallen en anders moet het maar blijven zitten tot na Eva haar verjaardag. Misschien is het alleen maar beter als het komt met 41 weken. Misschien dan al genoeg voorwerk gehad dat hij er zo uit valt haha :mrgreen:

Bib!

Zou toch wat zijn! Op het moment dat je vliezen breken valt het kind er uit haha

Dat zou dan volgens mij wel een fijne bevalling zijn :mrgreen:

Bub :wink:

Begint wel spannend te worden hoor dames! Vriendin van me is nu 39.4 dus ik zit weer helemaal mee in spanning (toch relaxter als.je zelf alles al achter de rug hebt haha

:lol: )

Dat geloof ik direct Teun :wink: