Ik denk dat teun inbakerren afleren bedoelt als ze daarmee zou beginnen
Hier heeft Mats weer tot 6.55 doorgslapen :dance:
Hahaha ik zie nu pas dat ik het 3x neer heb gezet :lol:
Ik zal alleen mijn laatste en de reacties daar tussen had ik niet gezien haha
Ik vroeg me al af wie er er geschreven had over een speentje afleren omdat ik dat nergens gelezen had. Maar die was dus voor mij bedoeld haha
Ik bedoelde indd inbakeren afleren en niet speentje. Je mag het wel uitleggen Karin als je wil? Alleen ze slaapt al in een slaapzakken met lakentje erover ipv deken en laken dus dan moet ze weer uit dr slaapzak zeker? Inbakeren in slaapzak is natuurlijk veel te warm haha
Van die grote kinderen met speen buiten vind ik er ook altijd een beetje r war uitzien indd
ik dacht ik probeer het gewoon even uit met een lakentje inbakeren en dan blijf ik op dr kamer om te kijken of het goed gaat en ze zich er niet uit wurmt ofzo… gewoon een beetje zelf eringerold met eerst een armpje en dan onder haar rug het lakentje laten beginnen en toen de rest van het lakentje eromheen onder haar rug…
nou ze sliep elke keer minuut of 5 en dan weer wakker, dus ik denk ja daaag en haal dat lakentje eraf zodat ze gewoon zonder dekentje ligt, kan ze wakker worden en mee naar beneden… valt ze in slaap :lol: al 10 min ondertussen lol
Zooo, ben even sinds zondag niet meer langsgeweest en jullie schrijven 3 pagina’s vol! :o
Bm, bedoel je van die magnetron cheeseburgers? Die moet je sowieso niet eten, zijn verschrikkelijk slecht! Maar er heerst weer buikgriep in het land geloof ik, dus daar misschien wat van meegepikt?
Teun, balen dat Jula zo moeilijk slaapt! Wanneer ga je weer aan het werk? Hopelijk is het tegen die tijd weer een beetje rechtgetrokken?
Rb, mag jij ook al bijna bibben? Ik vergeet steeds hoe dat zit, haha!
Karin, houdt Mats alles binnen nu? Wij hadden op het werk ook een kindje met een inbakerslaapzak, geweldig ding! Maar denk best duur… Dan is een lakentje ook net zo prima als dat makkelijk gaat, toch?
Bloedprikken was prima, lief dat je het 3x vraagt Teun!
Had wel even m’n vriend meegenomen, want was maandag helemaal niet lekker en durfde niet alleen daardoor… :oops:
Als het goed is word ik maandag gebeld met de uitslag…
Teun wat ik doe is lakentje neerleggen op grote bed, een kant van de korte zijn in een punt terugslaan. Dan krijg je een driehoek bovenin. Daar leg je haar met het hoofdje erboven op. eerst 1 kant met 1 handje eronder over haar heen wikkelen. Daarna andere handje met de andere flap eroverheen, en onder haar rug doorhalen. Dan hou je aan de onderkant een tuut over, die leg je naast haar neer. Dan voelt ze ook aan de onderkant iets.
Tja als ze zonder slaapt is het wel fijner voor je.
Inbakeren hoeft dus van Jula niet :mrgreen:
Kelly, ja het waren inderdaad magnetron cheeseburgers maar dat wist ik niet eens totdat ik ze wilde eten. Dat was dus een keer en nooit weer :sick:
Wel fijn dat je vriend mee was met bloedprikken. Wel lang wachten tot je de uitslag krijgt hoor.
Hier gaan Eef en ik zo even dweilen. Ik ga het laminaat even doen in de gang en overloop en Eva mag dan wel lekker kliederen in de wc en de douche. Daar liggen toch tegels en die kunnen toch wat beter tegen water dan het laminaat. Het zal wel weer een groot water ballet worden met haar :mrgreen:
Rb mag gaan bibben met 37 weken want dan mag je bevallen
Yep vanaf volgende week mag ik bibben! Fijn dat het bloedprikken goed ging Kell! Waar gaan ze dan precies naar kijken in je bloed?
Ik was gister met Sean nog op m’n werk om alles op te ruimen. In februari gaat m’n werk verhuizen naar de nieuwbouw en aangezien mijn haastige vertrek had ik nog geen kans gezien om op te ruimen. Sean gedroeg zich voorbeeldig en was niet te beroerd om een praatje te maken met mijn collega’s. Hij was dol op mijn secretaresse! Maar ja die gaf hem ook telkens snoepjes M’n collega’s zeiden dat de rust mij wel goed had gedaan aangezien ze mijn buik enorm vonden. Ik vind mijn buik helemaal niet zo groot eigenlijk, ik heb het idee dat ik een grotere buik had toen ik zwanger was van Sean… Verder zeiden ze dat ik ook meer straalde, want daar was de week voor mijn vervroegd verlof weinig van over. Tja, ik was toen natuurlijk ontzettend moe en voelde me erg labiel.
Toen ik wegging had ik ontzettende rugpijn van het bukken en was ik erg moe. Ik zag al op tegen de autorit naar huis. Sean ging gelijk knockout in de auto en ik moest me echt concentreren om alert te blijven. Gelukkig heel aangekomen, maar voelde me helemaal gesloopt!
Zo nu maar weer even bijslapen, had weer eens een onrustige nacht!
Fijn dat het allemaal goed ging op je werk rb.
Hier ook een waardeloze nacht. Ik wilde dat ml eens een goeie nachtrust zou hebben. Dus ik zou op het kraambed gaan slapen. Tjonge wat ligt dat matras knoert hard. Ik heb daar dus tot ongeveer 2 uur ofzo gelegen en ben toen maar op de bank gaan liggen. Die ligt gelukkig wat zachter maar ja daar kan je niet echt op daaien wat ik de hele navht doe aangezien ik niet meer lang op mijn heupen kan liggen. Dus hebbijna elk uur wel voorbij zien gaan. Toen ml om half 8 naar beneden ging ben ik dus gelijk mijn bed weer ingedoken. Hij had gelukkig wel lekker geslapen en wou wel vaker van zulke nachten. Jammer dan want ik ga echt niet meer beneden liggen slapen als ik zwanger ben. Hij moet het maar met die ene nacht doen.
Heb je thuis niet een dekmatras die je er evt op kan leggen? Wel vervelend dat het kraambed zo hard is. Bij ons is het vaker zo dat ik niet kan slapen vanwege hub dan andersom. Ik mag hub wel wakker maken als hij luidruchtig of druk is in zijn slaap (hij valt daarna gelijk weer in slaap). Hub mag mij niet wakker maken als hij door mij niet kan slapen (komt echt zelden voor), want ik lig dan vervolgens de rest vd nacht wakker!
Nee dat hebben we niet. Nu ik zwanger ben snurk ik de hele tijd en mijn benen gaan als een idioot te keer. Verder natuurlijk veel ge drai in bed vanwege de pijn in mijn heupen en veel eruit om te plassen. Die arme man van mij heeft het wel zwaar nu. Normaal slaapt hij ook slecht omdat ik restless legs heb en praktisch elke nacht in mijn slaap lig te trappelen. Dus vind het wel sneu voor hem maar wil zelf ook graag een goeie nacht hebben.
FOTO RB FOTO van die buik :mrgreen: ??
fijn dat het sean het zo goed deed op je werk, en wel voorzichtig in de auto doen hoor! we willen niet dat je iets overkomt, geen risico’s rb! blijf jij maar lekker in de buurt vanaf nu
slapen ja dames je wordt er niet vrolijk van hé!
hier ondertussen een deal dat ik de laatste en eerste fles doe en hij de nachtvoeding… ondanks dat hij wel werkt en ik niet.
hij valt namelijk gelijk daarna weer in slaap en ik ben zo wakker wat ik dan weer een hele tijd wakker lig
alleen hij heeft zo hard gewerkt vandaag en morgen en zaterdag moet hij weer een hoop werken dus ik ga vannacht gewoon zelf…
haha kell 3 x sorry :lol:
hoe gaat het met mats karin?
jula doet het goed jongens, vanaf gisteren lijkt ze ineens veel relaxter, minder huilen beter slapen en veel lachen! hopelijk zet dit door!
Grrrr hele tekst zomaar weg!
Ik kan binnenkort wel foto maken maar het lukt mij niet om vanaf mijn telefoon een foto op kok te zetten (mijn laptop is stuk: kan geen verbinding met internet maken :wall: )
Fijn dat Jula het nu een stuk beter doet! Ook goed dat je deal hebt kunnen maken met je vriend! Mannen zijn wat slapen betreft zo makkelijk! Zo is mijn man nooit wakker geworden door Seans gehuil. Waar hij wel wakker van wordt is een mug :snooty:
Truste ladies!
je moet zo’n verklein app downloaden geloof ik, dan kan het vanaf je telefoon.
of zo’n upload siteen dan link hier plaatsen :mrgreen:
bm doet dat ook geloof ik, toch?
00:15 tot 6:15 :dance: en met een paar keer tutje kunnen rekken tot 7:15 :dance:
Go Jula, go Jula zou ze nu dan eindelijk de smaak te pakken hebben
Als ik een foto maak met mijn mobiel dan upload ik de foto naar photobucket en vandaar kopieer ik de img code en die plak ik hier dan in een bericht zodat jullie de foto kunnen zien :mrgreen:
Goed zo jula :dance:
Hier wilde meneer niet drinken om 23 uur, hij sliep :? Dus kwam hij om 5 uur weer. En daarna om 9 maar…meneer heeft in zijn eigen kamer geslapen. Of ik er echt blij mee ben weet ik niet :think: grote kans dat hij vanavond weer bij ons ligt
Leuke foto
Ow karin wat een heerlijk ventje zeg :inlove:
Ik heb in het sf van de nov. mamas 2012 foto’s geplaatst van onze kinderkamers
HEEL MOOI bm!! :thumbup: heb je super gedaan!
karin die mats :inlove:
Dank je :mrgreen: Ben er ook superblij mee :inlove:
Goedenavond meiden, wat een gezellige mama praatjes
BM; vervelend lijkt me dat als je niet lekker kunt liggen en dus nÃet slapen. Nog ffies volhouden!.
Net als voor jou RB!
Karin; het gemaai met de handjes hebben wij opgelost met een doekje in haar handen. Bij ons is het wel Een hydrofiele luier :lol: en ze slaapt er door als een roosje nog steeds. Eerder wilde ze zich zelf nog wel eens wakker maaien maar dat is nu niet meer.
Verder hebben we onze oudste toen in een ‘sleepy’. Herdaan van Deltababy ( of zo iets) zodat ze veilig snachts op haar zij kon slapen.
Teun; vermoeiend hè zo de hele nacht…bij sommige kinderen is het ook niet verklaarbaar gewoon… Sterkte.
Kell; hoe is het gegaan met de bloed onderzoeken?
Hier gaat alles goed, maar knetter druk.
Alsof je in een sneltrein zit en er niet vanaf kan :lol:
Maar wel een met een hele fijne reis, wat ik geniet echt van onze beeb.
Nou ja… Beeb… Ze is inmiddels 8,5 kg en 70 cm
:oops: dus een beeb is het bijna niet meer te noemen!
Super druk met alles, daar over binnenkort een update. Nu lekker slapen.
Welterusten!