Tjonge zeg die Jula. Hopelijk slaapt ze vanacht toch nog een beetje door
Controle bij vk was goed. Lage bloeddruk en een meneer lag lekker diep. Hij is dus flink ingedaald. Volgende week woensdag mag ik weer heen voor controle.
Ik duim voor je voor vannacht teun
Hie ligt meneer nu sinds half zeven op zijn buik te slapen in zijn eigen bedje…ben benieuwd hoe dat straks gaat…
Rb, wat fijn dat alles goed is.
En hoe waren de nachten karin en teun?
Kelly succes nog vandaag.
Mmwaa rb, mats kreeg om 22 uur zijn laatste fles, moest wakker gemaakt worden en dronk maar 90 van de 165. Hij kwam om 1.00 maar niet van de honger maar van de krampjes, na een kwartiertje is hij weer in slaap gevallen tot half 5. Toen plaste hij zichzelfhelemaal onder tijdens het verschonen dus moest ik hem helemaal doen…om half 6 gingen we weer slapen. En toen om half 10 weer. Maar hij lag behoorlijk te roggelen vannacht…
Hihi Karin, je verwart mij telkens met bm! Maar toch nog ff :hug: voor de zware nacht.
Ik heb vandaag het lakentje en knuffeltje binnen waarop de naam van onze kleine meid is geborduurd. Dus ml mag niet meer twijfelen! :naughty: Naam staat nu al vast. Ik zou jullie het dolgraag willen laten zien, maar moet me nog ff inhouden.
Ik ga morgen nog even langs m’n werk. Even nog spullen weggooien en persoonlijke spullen meenemen. Er zouden morgen ook meubels bezorgd worden (planning is tegenwordig niet meer mijn sterkste kant), maar de vrachtwagen zou pas om half 10 vanuit het zuiden van Nederland vertrekken, dus dan zit ik de hele dag te wachten en kan ik niet wat langer de deur uit. Collega had me vanochtend gebeld en was heel blij dat ik morgen langs zou komen. Afdelingshoofd heeft iedereen van m’n afdeling gemaild dat ik kom, dus wordt al lief ontvangen!
Oja, nog succes met bloedprikken Kell!
Op zich viel de nacht dus nog wel mee ondanks de krampjes en het onderpiesen :mrgreen: Dat zal hier ook nog wel eens gebeuren. Ben geen piemeltjes gewend bij het verschonen Ik kan me alleen nog herinneren dat mijn zusje tijdens het verschonen een doekje over het piemeltje deed, zodat mocht er een ongelukje gebeuren je niet een hele straal door de kamer krijgt :mrgreen:
Rb ben benieuwd naar het lakentje en knuffeltje en de naam off course
Hier net ff een klein turbo tukkie gedaan op het kraambed Ben niet helemaal fit geloof ik. Heb twee vieze cheeseburgers naar binnen gewerkt tijdens de lunch en vanmorgen een slagroomtaartje gehad. Volgens mij gast die combinatie niet echt samen. Op de fiets naar de opvang toe kreeg ik last van krampen :thumbdown: Was nog aan het twijfelen of het gewoon buikkrampen waren of dat het weeen waren want ze kwamen opzetten en zakten weer af om vervolgens weer te komen. Op de opvang nasr de wc geweest en toen was ik an de diarree :thumbdown: Het waren dus gewoon buikkrampen maar gelukkig nu nergens meer last van. Heb het alleen wat koud en voel me toch een beetje anders dan anders.
Sorry ik schoot in de lach na de 2 cheeseburgers en de slagroomtaart!
Ik ben nu heel gezond aan de frambozenbladthee met een crackertje. De thee schijnt goed te zijn voor zwangere vrouwen
Oh heb idd een paar keer gehad dat Sean zichzelf of ons onderplaste als baby haha! Dat probleem heb ik straks niet meer!
Ff uitrusten, ben de hele dag al op pad. Ik merk dat ik in de auto soms te relaxed rijd (tja wat wil je: stoel achterover zodat de buik het stuur niet raakt, ga je vanzelf relaxed rijden). Maar ja moet natuurlijk wel op verkeer letten! Sowieso heb ik nu het concentratievermogen van een garnaal :? Dus hopelijk gaat alles goed als ik morgen naar m’n werk rijd!
Het erge is dat de cheeseburgers ook nog niet eens lekker waren maar ik ze dus wel heb opgegeten. Slagroomtaart, was gewoon 1 stukje hoor en niet een hele taart, was wel lekker maar wel erg veel slagroom :mrgreen:
Dat concentratievermogen als een garnaal heb ik ook. Soms kom ik op de opvang en dan denk ik tjee hoe kom ik hier nu. Echt opletten is er niet meer bij geloof ik :oops: Alvast veel plezier op je werk morgen.
karin draait volgens mij altijd rb en bm om :lol:
zwangerschapshormonen…ehhh bevallingshormonen
zo lekker cheesburgers en taart :drool: krijg er zin in haha
dat opletten is herkenbaar… nu nog steeds haha ik heb echt aan mijn berichtjes op mijn telefoon moeten terug zoeken wanneer jula gegeten heeft haha ik weet het soms niet meer :oops: gewoon vermoeidheid denk ik
vannacht was het een beetje hetzelfde als bij karin, 22, 2 en 6 en 9
maar 2 x daarbij eruit voor tutje dus ik zeg een goeie nacht :dance:
dat plassen, piemeltjes zijn me nog onbekend maar ook jula heeft mij al 2 x onderplast haha maar dan toen ik haar net oppakte :lol:
en een keer zelfs poep die eruit spoot zo over mijn hand heen
:lol:
Eva heeft toen ze net een dag oud was ofzo en de thermometer in haar kontje kreeg in een keer flink gepoept. Daar zat ook behoorlijk wat kracht achter en ml had zijn hand natuurlijk bij thermometer :mrgreen: Later nog een plas gedaan op het aankleedkussen toen hij hasr wilde aan of uitkleden. Het was net een jongen, het kwam er in een straal uit en met een boogje. Als ik er aan terug denk moet ik weer lachen :mrgreen:
Jaja :oops: , rb en bm lijkt ook zo op elkaar :oops: ik haal jullie in iederr geval niet in mijn hoofd door de war weet wie bij wie hoort
Hier beide ervaringen en ik was totaal in :shock: dat meisjes ook zo ver kunnen en omhoog kunnen plassen :mrgreen: hier hadden we andaag bjorn zijn juffen op bezoek, twee van dit jaar en de juf van vorig jaar. Zit mats op schoot bij juf, hij poept me toch een broek vol. Juf wilde hem wel verschonen, nou het zat tot zijn oren op zijn rug :shock: dus we hebben hem maar gelijk in badje gedaan. Altijd een handig moment als je drie juffen op bezoek hebt
Genoeg handen om te helpen :mrgreen:
Jongens of meisjes…t zijn allemaal kleine varkentjes :mrgreen:
Kell hoe was het met bloedprikken?
Karin ik las bij jullie sept.topic.dat je af en toe inbakerd. Doe je dat met van die doeken of met slaapzakje?
Ergens denk ik dat dat dat bij jula en hoop zou schelen omdat ze vooral wakker wordt ondat ze haar eigen tutje eruit slaat… maar aan de andere kant zijn we nu zo hard bezig geweest zonder en dan moet je het ze ook weer afleren hé? Maar goed als ze daardoor wat vaster zou slapen ( en wij ook haha )
Karin ik las bij jullie sept.topic.dat je af en toe inbakerd. Doe je dat met van die doeken of met slaapzakje?
Ergens denk ik dat dat dat bij jula en hoop zou schelen omdat ze vooral wakker wordt ondat ze haar eigen tutje eruit slaat… maar aan de andere kant zijn we nu zo hard bezig geweest zonder en dan moet je het ze ook weer afleren hé? Maar goed als ze daardoor wat vaster zou slapen ( en wij ook haha )
Teun, ik heb een inbakerzak maar gebruik eigenlijk sinds het ziekenhuis een laken. Dat deden ze daar ook en erg makkelijk om te doen. Omdat wij dus ook niet willen dat hij alleen maar ingeabakerd slaapt proberen we overdag dus zonder. Maar ja dan ligt hij op zijn buik. :think:
Inbakeren met lakentje is vrij simpel (als je het even gezien hebt) dus als ik het je uit moet leggen dan is dat prima,
Slaapt jula eigenlijk ook bijna nooit totaal ontspannen? Want mats slaat steeds zichzelf wakker. Afleren vond i bij larissa niet zo moeilijk. Legde haar in slaapzak waardoor handjes al zwaar waren.
Wil je nu al speentje afleren? Het is mij heel erg meegevallen. Cold turkey, maar ging in 1x goed. :thumbup:
Hmm goed om te weten dat meisjes ook in een mooie boog kunnen plassen haha. Oh bm, wat erg met die thermometer! Ik zie het zo voor me!
Teun die laatste post van je had je al geplaatst hoor
Ik dacht dat babies tot zoveel maand zuigbehoefte hadden en na zoveel maand neemt die zuigbehoefte af. Volgens mij kan je beter dan de speen afleren maar ja Eva heeft tot een tijdje terug nog een speen gehad. Wel alleen in bed want ik hou er niet van om grote kindjes met een speen te zien rondlopen maar ja ieder moet doen wat ze zelf willen.