Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Ach Eva heeft ook nog wel eens fases dat ze snachts wakker wordt en ik er dan uit moet dus volgens mij blijft dat nog wel even. Het zou in ieder geval fijn zijn als Jula een wat rustiger slaapritme krijgt. Dat van het speentje komt straks vanzelf goed als ze hem zelf kan zoeken en pakken. Dat scheelt dan wel weer. Ik heb bij Eva echt maanden de tijd nodig gehad om te ontdekken wat voor huiltje welke betekenis had.

ja het komt vast allemaal goed :angel:

sommige e uit mijn topic hebben gewoon toevallig heerlijke coma slapers, zo zullen we het wel zien…

ze schiet tutjes soms wel 2 meter door de kamer :lol: als we haar zouden inbakeren dan zou het niet meer gebeuren, want ik weet gewoon dat ze haar eigen tutjes eruit slaat, ze wil eigenlijk gewoon met haar hand in dr mond alleen dat lukt ook nog niet echt haha maar goed inbakeren daarvoor vind nu geen goeie reden. dan maar 10 x per nacht eruit nu nog

kell ben je wel wat opgeknapt? jij had ook buikgriep toch!

nou dan duimen we voor jou dat je gewoon ongesteld wordt wanneer je het uitkomt, dat is het minste wat die :twisted: mogen doen toch, komen wanneer het uit komt!

ohh verschrikkelijk al die zieken als je leiding moet geven en roosters moet maken! i feel ya girll 8) :hug:

BIA BIA BIA bm? :pray:

rb wat fijn dat je toch een redelijke nacht hebt gehad zeg! en hoe is het vannacht gegaan?

karin 1.5 dat is ook een pittige tijd geweest dan! gelukkig doet mats het nu al super goed! :clap:

Nee vannacht was weer bagger Teun! Heb van 6.00-9.30 uur geslapen omdat Sean onze kamer in kwam wandelen.

Dus probeer zo wat uurtjes in te halen.

BOE!!

:hug:

Mijn buik met 37 weken zw

Tja het is toch niet gelukt. Meneer vindt het nog prima in de buik :mrgreen:

Hihi het is ook een erg mooie huisje om in te wonen :inlove:

Zo bm! Wat een buik zeg, prachtig! :smiley: Kan echt niet wachten dat ik dat ook krijg… :oops:

Nou, zal je net weer zien he, toch vanmorgen ongesteld geworden en dan moet ik dinsdagochtend bloed laten prikken… Ach, het is niet anders. Roeien met de riemen die je hebt he? :slight_smile:

Vandaag een lekker chill dagje dames? Of staan er drukke dingen op het programma?

Ben gisteravond lekker uit eten geweest met een vriendinnetje en nog een paar drankjes gedaan, dus vandaag lekker rustig :slight_smile:

Toch nog Kell, balen hoor dat je nu toch dinsdag heen moet. Gelukkig is het allemaal voor een goed doel en ik kan ook niet wachten om jou met zo’n dikke buik te zien :wink: Hopelijk gaat dat snel gebeuren :pray:

Hier van alles op de programma staan. Echt last van nesteldrang dus wil alles schoon hebben maar de puf ontbreekt me nog een beetje. Heb inmiddels al wl onze bedden afgehaald en dat zit al in de wasautomaat. Verder is ml bezig het kraambed in elkaar te zetten dus daar zo even een hoeslaken omdoen en verder zie ik wel hoe actief ik ga worden vandaag.

Jou avond klinkt trouwens leuker dan die nesteldrang van mij :wink:

Het was zeker gezellig, maar ik zou zo met je ruilen Bm! :wink:

Was gaan eten met een vriendinnetje die ik al heel lang niet had gezien. Zij is getrouwd met een vrouw en vertelde dat zij ook bezig zijn voor een kindje. Bij haar vrouw halen ze dan een eitje weg, dat wordt dan bevrucht en bij haar zelf terug geplaats. Prachtige manier voor lesbische stellen om toch samen een kindje te krijgen, helaas is het wel al 2x mislukt bij hen…

Was wel grappig omdat wij hele gesprekken hadden over insiminatie, ivf, baarmoederslijmvliezen etc. en Frits Sissing zat naast ons aan het tafeltje die scheen af en toe een beetje moeilijk te kijken, hahaha! :lol:

Menstruatie is inmiddels lekker doorgebroken, pfff… Dat “fijne” gevoel wat ik altijd dan krijg in m’n onderbuik, bleh!

Kan me voorstellen dat je best heel graag met me had willen ruilen. Ik hoop gewoon dat het nu snel raak mag zijn bij jullie.

Kan me voorstellen dat Frits af en toe dacht van waar hebben die het nu over :mrgreen: Jammer ook dat het al twee keer mis is gegaan bij je vriendin en haar vrouw.

We zijn nu bij een indoorspeeltuin en hub voelt zich weer helemaal kind! Klimt en klautert er samen met Sean op los!

Ik had vannacht heerlijk geslapen, van 2.00-9.45 uur :dance:

Gaan zo nog even Den Haag in, dus heb vandaag een lekkere dag!

Ga zo door rb :thumbup:

Trouwens, mooie buik bm!!

super mooie grote buik heb je bm, maar dat had ik al gezegd in het foto topic …had

kell was vast fijn om even met iemand die er ook in zit over te praten ofniet? is toch net anders om met andere over te praten die er misschien minder verstand van hebben, of er minder mee bezig zijn… en dan kan je ook echt lekker uitgebreid erover hebben omdat je weet dat de ander het boeiend vind!

rb wat een goeie nacht had jij dus! super :dance:

bm eva naar school vandaag voor het eerst dus! (fb) fijn dat het ze het leuk vond!

hier gisteren een bezoek dag, ochtends verjaardag van mijn tante dus weer 30 man in een huiskamer (jula slapen als een roosje natuurlijk haha)

en daarna vriendinnen van mijn mode opleiding op kraambezoek! jula van arm op arm in slaap…

en toen kwam de nacht… ik denk dat ze beetje verwend was van in alle armen liggen want ze is bijna elke 1 tot 2 uur huilend wakker geworden en 2x voeding dus ik ben vandaag een beetje brak :zzz:

en bm voel je al een bia?

Nou dan hebben we afgelopen nacht beide wakker gelegen Teun! Bij mij lijken de nachten zich af te wisselen van een goede naar een slechte nacht. Kan je overdag nog wel wat bijslapen Teun? Het kan zijn dat ze overdag een btje overprikkeld was en daardoor 's nachts minder goed kon slapen.

overdag wil ze helemaal niet in bedje slapen de laatste dagen… net weer 2 x een halfuur geprobeerd huilen, troosten 5 min slapen en dan weer opnieuw tot uiteindelijk net krijsen en dan 5 min later ligt ze hier diep te slapen op mijn arm :eh:

denk indd ook overprikkeld ofzo, bijslapen gaat niet echt omdat het super onvoorspelbaar is of ze uberhoubt gaat slapen en ik trek het niet om overdag 15 min te slapen en dan weer elke x wakker als zij gaat huilen…dan maar de dag weer overleven :lol:

jij ook weer zo’n bagger nacht dus :hug:

:hug: Ook voor jou Teun!

Mss helpt het om een hydrofiele doek met jouw geur in haar bedje te leggen? Heb ik zelf nooit geprobeerd, maar ooit gehoord als tip.

Teun :hug: prutnacht. Hier was het ook gewoon om de 5 uur voeding, dus half vijf de fles gegeven. En dat overdag niet in bedje willen heb ik ook :? Vandaag op de hele dag vanaf half 9 maar 3 uur geslapen. En dat in hazeslaapjes. Langste achter elkaar was een uurtje. Nu net in de wagen in slaap gevallen maar nu 5 min thuis en ik hoor hem alweer. Echt heel vermoeiend, op de arm slaapt hij zo.

En ik heb al veel geprobeerd, shirt met luchtje maakt helemaal niets uit. Het langste slaapt hij overdag nog op zijn buik :o

Bib en nee voel geen bia opkomen :wink: Kindje lag al wel goed diep maar dat zegt allemaal niks :thumbdown: Bloeddruk ook super dus mag volgende week weer op controle.

Wat vervelend dat jullie kindjes niet willen slapen overdag, en jula de nachten ook nog niet echt lekker.

Eva vondt het erg leuk op school zei ze. Ze mag vrijdag weer heen. Ze heeft gekleid en buiten gespeeld en heeft helemaal niet gehuild. Alles ging goed volgens de juf :dance:

shirtje met geur werkt hier ook niet hoor…

ze heeft tot 15 uur max 20 min geslapen (vanaf half 9) en toen heeft ze vanaf 15 tot nu aan een stuk geslapen met alleen een keer eten tussendoor

op mijn arm, toen kinderwagen en nu in dr bedje (avonds doet ze dat wel haha vreemd)

maar goed ik knijp hem nu voor vannacht :roll: ze slaapt nu dus al bijna 6 uur :doh:

fijn dat de controles allemaal goed waren bm! hopelijk komt hij toch gewoon nog lekker deze week!

karin je zou maar een tweeling hebben op deze manier :lol: we houden geen armen meer over :mrgreen: