Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Ehm gezellig met je man onder de lakens schijnt ook te helpen of wonderolie drinken waar je darmen flink gaan rommelen. Heb hier geen ervaring mee, dus weet niet in hoeverre het echt helpt. Sommige masseurs kunnen met een schoudermassage ook bevallingen opwekken (dat heeft meer mijn voorkeur).

Voel me iets minder beroerd dan gister maar nog steeds niet fit. Hopelijk wordt ik niet ziek. Bm, jij was laatst toch ook zo beroerd?

Ja inderdaad, net alsof ik de griep had en steeds als ik ging liggen werd ik hondsberoerd en was bang dat ik moest :sick: Heb toen een kussen onder mijn kussen gedaan, zodat ik wat meer rechtop lag en zo heb ik geslapen. Heeft iets van twee dagen geduurd en toen was het ineens weg. Geen idee wat het nu was. Ik had het vooral savonds en snachts, overdag maar een klein beetje. Hopelijk knap je nog meer op want zo een verjaardag vieren met visite is ook niet echt lekker.

We hebben een naam :dance: als ik of ml niet weer van gedachten verander tenminste :mrgreen: Het is een nasm die ml heeft verzonnen en waarvan ik had gezegd nee dat wordt hem niet maar we zijn er allebei al flauw van en ach als je het zo geschreven ziet staan heeft het ook wel weer wat.

Meiden, eerst een :oops: ik heb jullie verwaarloosd. We zijn donderdagmiddag thuisgekomen en het is nogal heftig geweest. Mats wil alleen in de armen slapen overdag en dat is dus vrij vermoeiend. Ook komt hij vaak om eten vragen. Morgen moeten we hem weer laten wegen en dan ga ik ook vragen hoeveel eten hij nou precies mag.

Ik ga even teruglezen,

Teun, je kan snel bezorgt worden he als andere kindjes het anders doen. Nou ik hoor genoeg verhalen van kindjes die pas na 1 jaar doorslapen. Dus jula heeft nog even :smiley:

Kell, wat een goed nieuws, nu eindelijk echt schot in de zaak :dance: en nu ik zat niet in de polikant :wink: bij vumc zit je dan aan de overkant van de afdelingen. Dus andere kant van de weg.

Teun, wat fijn dat het goed gaat op haar eigen kamer :thumbup: hier ligt Mats ng bij ons maar ik weet nog niet wanneer hij naar zijn kamer gaat.

Voorlopig nog niet dus :smiley:

Rb, hier wel gewoon zon randje gehad bij de kids, ligt nu te wachten op Mats. En als het goed ging eruit gehaald.

Bm, nog steeds geen naam? Jullie moeten nu wel een keertje een gaan worden over de naam hoor :smiley: oh ik lees nu wel een naam. Ik vind wel dat als je de naam vaak zegt, in je hoofd of hardop dan gaat zo,n naam leven bij je. Ik hoop dat jullie niet weer veranderen, aan de andere kant nu kan het nog :smiley:

Ik kan me voorstellen dat je het druk hebt hoor Karin. Dus als je tijd hebt spiek je even en anders even niet toch. Dus Mats wil alleen op de arm, lijkt me erg moeilijk als het een derde kindje is. Eva wou ook altijd op de arm maar ja bij een eerste kan dat eigenlijk ook gewoon en heb ik ook gedaan maar als je al meer kids hebt wordt het toch wel moeilijk. Alles goed met Mats nu dus na zijn operatie. Hij is een hele inhaalslag aan het maken qua eten. Lijkt me ook wel weer pittig hoe je daar dan weer mee om moet gaan. Hij zal toch een soort van ritme moeten ontwikkelen lijkt me. Hopelijk hebben ze tips voor je waar je wat aan hebt.

Hier een slechte nacht gehad :thumbdown: Volgens mij wel elk uur wakker geweest :zzz: En de wekker ging vanmorgen om 7 uur, omdat er werklui zouden komen om ons hele dak te vernieuwen. Dus nu allemaal mannen en lawaai op het dak. Zou de hele week nog duren dus volgens mij kan je me vrijdag bij elkaar vegen :zzz: En dan was ik nog wel van plan om zaterdag te gaan bevallen :mrgreen:

Karin begrijpelijk toch dat je geen tijd had om te kokken! Hopelijk gaat Mats snel weer in z’n eigen bedje slapen en groeit hij goed door!

Bm :dance: wat fijn dat je eindelijk een naam hebt! Sterkte met de slechte nachten!

Gister enorme ruzie met hub gehad. Deelt me mee dat hij de babykamer niet op tijd afkrijgt en dus voorrang geeft aan andere projecten! :wall: Nou dat dacht ik niet! Ik loop al maanden te roepen dat hij de studeerkamer moet leegmaken maar hij stelt het telkens uit en nu heeft hij er geen zin meer in :evil: Ik wou dat ik geen last had van m’n bekken want anders zou ik alles zelf wel doen. Ik snap ook wel dat het moeilijk voor hem is (hij heeft soms last van depressies en kan zich moeilijk tot actie zetten, wordt dan heel passief en niks heeft dan meer zin volgens hem), maar ik vraag maar 1 ding en dat is een babykamer. Maar hub heeft meer oog voor de tuin en het washok. Dus ben nog steeds boos en teleurgesteld!

Ow rb wat verschrikkelijk zeg. Hier zat ik ook al een tijdje te zeuren maar gelukkig ging meneer uiteindelijk aan de slag en heeft hij het nog op tijd afgekregen. Ik kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent en boos bent. Ik zou ook enorm kwaad zijn. Kom op zeg hij heeft maanden de tijd gehad. Ik hoop dat je hem nog zo ver krijgt dat hij toch nog begint met de babykamer.

@babymuisje wrote:

Ow rb wat verschrikkelijk zeg. Hier zat ik ook al een tijdje te zeuren maar gelukkig ging meneer uiteindelijk aan de slag en heeft hij het nog op tijd afgekregen. Ik kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent en boos bent. Ik zou ook enorm kwaad zijn. Kom op zeg hij heeft maanden de tijd gehad. Ik hoop dat je hem nog zo ver krijgt dat hij toch nog begint met de babykamer.

dit dus!

lijkt me geen pretje! hebben jullie nog gepraat???

en hoe heb je vannacht geslapen?

Ik heb afgelopen nacht helemaal niet kunnen slapen dus ben echt kapot. Sean wilde net niet slapen en heeft de hele tijd lopen klieren en is pas om 22.45 uur gaan slapen! :naughty: Heb met hub gepraat en hij gaat wel zijn best doen om babykamer af te maken. Ik denk dat het wel gaat lukken maar hij moet wel doorwerken!

Vandaag bij vk weer goedgekeurd! Zusje is ingedaald en doet het verder goed. :thumbup:

Dus ga nu proberen te slapen! Truste!

poeh rb! sterkte en hopelijk zoooooo moe dat je als een roosje slaapt! :hug:

Toch een beetje geslapen rb?

Nadat ik tig keer heen en weer ben gerend naar de wc vanwege buikgriep ben ik uiteindelijk wel in slaap gevallen. Vervolgens werd Sean om half 8 wakker en wilde niet met hub naar beneden. Uiteindelijk bindt Sean in en ze gaan naar beneden naar onze slaapkamer zodat hub verder kan slapen en Sean nog lekker met mij kan knuffelen. Wekker van hub gaat continu en meneer drukt telkens op snooze totdat het 5 min voor tijd is om te gaan. En toen was het stress! Je kan niet van een peuter verwachten dat hij ook binnen 5 min klaarstaat (zelfs mij lukt dat niet). Hub telkens boos op Sean omdat hij “treuzelt”, ik boos op hub omdat meer tijd had moeten inruimen en dat het zijn eigen schuld is en dus niet boos op Sean moet zijn.

En nu is het heerlijk rustig in huis en ga ik even wat slaap inhalen!

Ja dat gehaast ken ik. Ml verwacht van Eva dat ze zich zelf elke ochtend aankleed. Ze kan wel een boel maar ze heeft er geen zin in en elke ochtend is hij dan verbaast dat ze nog in bed ligt en wacht tot hij haar gaat aankleden. Hij lekker aan het mopperen op haar maar dat heeft totaal geen effect. Mannen he rb.

alle mannen zijn hetzelfde ofzo :wall:

hier ook altijd…en dan nog niet eens met kind… zo alles uitstellen en dan op het einde als we weg moeten en ik alle spullen kan verzamelen staat hij zo van hoezo duurt het zo lang…ehhh ja als je mee zou denken van te voren waren we nu al lang klaar slimmerik :roll:

buikgriep heerst ook veel ja, ik hoop dat hij mij bespaard blijft…ik zit al onder mijn startgewicht en er hoeft echt niet meer af nu

jula van 00:16 tot 5:45 geslapen :dance:

Goed zo Jula!!

Ja erg hè Teun, ik moet ook altijd alle spullen verzamelen. Een enkele keer zeg ik ook wel eens dat een bepaalde afspraak een kwartier of half uur eerder is. Voor hub maakt dat niet uit want die loopt toch te stressen dat die te laat is voor mij geeft het wat meer ademruimte en kan ik wat rustiger aandoen! Haha

Jee Teun, nu al onder je startgewicht? Ik heb daar bijna een jaar over gedaan!

Kell, hoe voel jij je? Zitten beide in de ziekenboeg! Ik loop hier nog in m’n badjas rond :oops: Zo maar ff proberen om wat te eten en hopen dat ik het binnenhoud!

Hopelijk heb je alles binnen gehouden rb.

Hier lekker aan het balen ivm het dak zie mijn status op fb :twisted:

Alles binnengehouden en heerlijk geslapen (ben net wakker).

Wat vreselijk irritant joh van dat dak! Vooral als je zaterdag lekker wil bevallen!

Ja baal enorm masr moet wel even lachen om et latste gedeelte van je zin; LEKKER wil bevallen :mrgreen: Ik weet niet of lekker wel het goeie woord is :mrgreen:

En alles binnen gehouden en lekker geslapen. Ben jaloers op het lekker geslapen maar het is je gegund omdat je snachts niet kan slapen :-*

Haha ja bedoelde meer dat je geen zin hebt in gedoe en ontspannen de bevalling in wil gaan. Zo staat het idd wel raar!

Ik was echt helemaal uitgeput, dus na broodje eten gelijk knock-Out gegaan. Helpt ook wel mee dat ik nog niet zo lekker ben, als ik ziek ben slaap ik ook goed. Ik probeer vanavond nog naar zwschapsyoga te gaan, want er is een partnerles en hub wil ook heel graag mee want wil me goed ondersteunen tijdens bevalling. :inlove: Zo ff koken en weer iets lichts eten om op krachten te komen!

Ow ja zo bedoel je. Ik denk niet dat het er in zit. Die stellage zal nog wel even blijven staan en ook geen idee hoe lang die mannen nog bezig zijn met er af en er weer op doen. Verder hadden ze het erover dat er nog halve dakpannen besteld moesten worden ofzo dus en bang dat ik ze volgende week ook weer zie. Tis maar goed dat ik dan zaterdag ga bevallen want dan zijn er tenminste geen werklui hier bezig :wink:

Hopelijk knap je nog wat verder op en kun je lekker samen met hubbie nasr die yoga les :wink: