Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

4.5 is zeker niet slecht toch! maar we hebben liever nog een uur of 7/8 voor je babygirl komt hoor! vanaf nu wil ik dat je elke dag een half uur langer gaat slapen rb! deal? :lol:

een gefeliciteerd met je man! toch lief dat hij aan je dacht met die taart!

ohh en die namen meiden… mannen :hand:

wes is trouwens wel een leuke naam hoor!

ben wel ergggg benieuwd naar jullie namen trouwens! (bm zelf ook denk ik haha)

eva en thijs

eva en sem

eva en wes

eva en jip

eva en sam

eva en benjamin

eva en nando

eva en bas

eva en …

Hihi Teun, ik kan je niks beloven ik doe iig mijn best!

Wes, nando en bas staan niet op mijn lijstje de rest wel maar is afgeschoten door ml :wink: en ja ik ben super nieuwsgierig naar de naam van mijn mannetje :mrgreen:

Hier uit eten geweest met mijn collega’s. Lekker aan het wokken geweest en was ook nog gezellig ook.

Nu lekker castle aan het kijken en dan zo sapen want ben behoorlijk moe.

Fijn dat het etentje gezellig was met je collega’s!

Lastig hoor dat jullie het maar niet eens worden over de naam.

Vriendjes van Sean (van Kdv) heten:

Thom

Kyan

Joost

Vince

Thijmen

Milo

Mattheo

Emmet

Enne Wes mag dan niet op je lijstje staan, volgens mijn droom gaat je zoontje toch echt zo heten haha

Ik zal maandag proberen op te letten op andere jongensnamen bij Kdv als ik het niet vergeet.

Ik heb al een lakentje en speendoekje met de naam van zusje erop geborduurd besteld :smiley: Ik kan bijna niet wachten totdat ik ze binnen heb!

:shock: Bm, je mag over 1 week en 1 dag al bibben!

En hoe heb je geslapen??

Gezellig gegeten dus bm! Ik moet er echt aan wennen dat we niet zomaar spontaan uit eten kunnen of naar de bios etc :lol:

Niet dat ik het verschrikkelijk mis ofzo . Maar het is gewoon gek !

Jula heeft het super gedaan vannacht! Om 00;00 naar bed en om 5:20 wakker nog met speen gerekt tot 6 w:dance:

Geen kik gegeven tussen door ( gisteren minstens 10 x huilen om speen) niet meer geslapen sinds 6 uur. Maar goed ik heb dus zelf 4.5 vast uur geslapen en dat is ook heeeeeeel lang geleden :dance:

Ik heb ook 4,5 uur ongeveer geslapen dus hopelijk houd ik dit vast en lukt het me straks om nog wat meer uur te slapen!

Fijn dat Jula ook goed begint door te slapen!

En dat jullie ook wat meer hebben kunnen slapen!

Hoe gaat het eigenlijk met je rijlessen? Heb je dat inmiddels weer opgepakt?

Sean is gister paar keer uit bed gevallen (maar we hebben een matrasje op de grond liggen). Dus ook telkens ff huilen van schrik. Gelukkig klom hij later zelf weer in z’n bedje! Ik wil dat hub een bedrand erop zet zodat hij er niet zo makkelijk uitrolt. Hub is van mening dat als hij er maar vaak genoeg uitrolt hij het vanzelf wel leert :snooty: Ik vind hem nog veel te jong om dat nu al te kunnen, dus die bedrand komt er wel :wink:

Hier wel redelijk geslapen alleen werd Eva vanacht een keer wakker. Ze was wat aan het huilen dus toch maar naar haar toe gegaan. Ze zat rechtop in bed en toen ik vroeg wat er aan de hand was kreeg ik geen antwoord. Werd er op het laatst chagerijnig bij. Ben dus uiteindelijk gaan plassen en toen toch nog weer bij haar geweest want ze bleef maar snikken. Ze wilde nog steeds niks zeggen dus heb maar gezegd dat ik het niet leuk vond en hasr zo ook niet kon helpen en dat ze dus maar op moest houden en dat ik weer ging slapen. Ik ben mijn bed dus maar weer ingekropen en na een paar tellen hield ze ook wel weer op. Wat het nu geweest is geen idee.

Jula krijgt de smaak van het slapen dus nu toch eindelijk te pakken. Misschien helpt het wel dat ze op haar eigen kamertje ligt.

Arme Sean zeg uit bed vallen. Zelfs met een matras op de grond lijkt me dat nog schrikken. Inderdaad gewoon een bedrand aanschaffen :thumbup: Wat heerlijk zeg dat je al een laken en speendoek met naam hebt besteld. Het gaat nu echt allemaal opschieten he.

Ja over 1 week en 1 dag bibben. Ben zelf eigenlijk meer bezig met volgende week zaterdag ga ik bevallen. Ik denk niet eens aan bibben :mrgreen: ik wil in ieder geval voor volgende week alles klaar hebben, zodat we los kunnen maarmet dat geluk van mij zal ik vast en zeker volgende week niet gaan bevallen :thumbdown: Dus blijf maar steeds zeggen dat ik volgende week zaterdag ga bevallen in de hoop dat babybroertje mee gaat mee werken :mrgreen:

Misschien had ze een nachtmerrie ofzo? Dat ze toch een beetje overstuur was.

Maarre wil je wel bevallen als je nog geen naam hebt?

Ik ben benieuwd wanneer onze dame zich aandient. Ik hoop op 10-11-12 (vind ik gewoon grappig). :wink:

Ik zou het liefste volgende week zaterdag willen bevallen, naam of geen naam. Aangezien ik er vanuit ga dat, dat toch niet gaat werken zou ik inderdaad ook op 10-11-12, een week na eva haar verjaardag, willen bevallen. Jammer genoeg heb je er geen invloed of zeggenschap over.

waarom volgende week zaterdag?

in de zin van… wat is het verschil met de vrijdag/zondag haha

dat je vroeger wil bevallen ivm met eva wist ik…maar is er ook nog iets bijzonders op die zaterdag?

arme sean…ik zie hem helemaal gaan haha(niet grappig trouwens)

als jij zo’n bedrand fijner vind gewoon doen, maar hij valt gelukkig niet hard en zal zich niet bezeren zo… dus wie weet stopt hij er vanzelf mee over een paar dagen!

Volgende week zaterdag ben ik 37 weken en dan mag je thuis bevallen dus vandaar zaterdag :wink:

aaaahh zeuwwwww ik snap je helemaal :mrgreen:

Tja het is eigenlijk of gelijk met 37 weken. Wat me echt heerlijk lijkt want ben er al wel weer klaar mee. Anders graag met 41 weken, want daartussen zitten nog een lading verjaardagen waaronder die van Eva. Ben bang dat ik niet met 37 weken ga bevallen en denk ook niet dat ik “overtijd” ga. Het is toch afwachten he maar duim maar even voor me dat ik zaterdag ga bevallen :wink: Alle hulp is welkom :mrgreen:

Ok doe ik!

Jij gaat zaterdag bevallen. Rb meer slapen. Kell zwanger. Mm hopelijk rust die ze nodig heeft gevonden. Mats blijft gezond doorgaan. Gaby nieuwe baan en jula meer en langer slapen

Komt voor elkaar!

Ben ik het helemaal mee eens :thumbup: :mrgreen:

Vanaf wanneer gaat dat meer slapen in? Iig niet deze nacht… Ik voel me echt ontzettend beroerd en aangezien ik nu nog wakker lig verwacht ik niet dat het een hele goede nacht zal worden…

Bm, ik duim dat je zaterdag lekker mag bevallen. Je kan het lot ook een beetje helpen hè :wink:

Hoop dat je toch nog wat slaap ebt kunnen pakken, rb.

Hoe kan ik het lot een beetje meehelpen dan want ik ga niet hakken door de kamer zoals Barbie deed hoor of dat vieze gedoe met dt ananashart. Zat zelf al mee te kokhalzen op de bank :sick:

Ben het echt zat. Gister best een slehte dag gehad en zo te voelen vandaag alweer. Eva is nu ook wel nieuwsgierig want die vroeg vanmorgen ineens wanneer babybroertje kwam. Het duurt zoooo lang zei ze :inlove:

Ja Bm, heb laatst nog bij Barbie’s baby gezien hoe je de bevalling op zou moeten kunnen wekken, haha! Ananasharten, pompoensapjes, etc! Of gewoon gaan staan hakken in je huiskamer :wink:

Vervelend dat iedereen zo rot slaapt! Hopelijk heb ik dat niet tegen die tijd, ik hecht nogal wat waarde aan mijn slaap, haha! :wink:

Hopelijk kunnen jullie overdag een beetje bij slapen/rusten?

Oh als we het over namen gaan hebben, ik zal eens wat namen opnoemen van mijn werk:

Tijn
    Stefan
    Thijmen
    Luuk
    Brent
    Cas
    Eric
    Valentino
    Benjamin
    Pepijn
    Arwin
    Roan
    Liam
    Eithan
    Tibor
    Philip
    Storm
    Ivo
    Boaz
    Samuel
    Kai/Kay
    Jeek
    Duke

En ga zo maar door ;)

Oh en Teun, ik ben het ook eens met je plan! :thumbup:

Kell bedankt voor de namen. Staan een aantal op die ik ook had zoals tijn, cas, benjamin, pepijn maar die werden afgeschoten. De wat aparte namen zoals boaz en storm hoef ik niet eens mee aan te komen. We schrijven nu steeds een naam op ons whiteboard en dan wordt het weggeveegd of goedgekeurd door de ander. Tot nu toe alles weggeveegd en er staat nog 1 naam op maar met een vraagteken van mij. Ben nog niet zeker of dat wat is.