Meistoppers 2011 #6: welkom Lars Jesper en Ailyn Sophia

Kell hoe ging het in het zkh?

Mss ben je Karin nog tegengekomen aangezien jullie allebei naar VUMC gingen!

ben ook benieuwd kell!

Hey meiden! Heb Karin niet gezien, maar ook eigenlijk niet op gelet… Denk ook niet dat zij zich op de voortplantingspoli begaf :wink:

Gaat ie allemaal weer een beetje met Mats Karin? Is vast schrikken allemaal geweest zeg, als ik het zo even snel lees en wat ik op facebook heb gezien… :hug:

Nou, vandaag dus m’n afspraak gehad, eindelijk iets concreets! We zijn nu aangemeld voor IUI en ik kan binnen 4 tot 6 weken een brief verwachten vanuit het IVF centrum van het VUMC met een startdatum daarin. Volgens de gynaecoloog is de kans groot dat we dan meteen bij de volgende menstruatie kunnen starten! Dus met een beetje mazzel is dat over 2 maanden! Ben ZO blij dat ik er nu actie is!

Ik moet nog wel even bloed laten prikken, want de waardes van m’n lever zijn verhoogt (in 2004 was de waarde rond de 45 ofzo terwijl dat 30 mocht zijn, nu is het 115… :? ) en ze willen kijken of dat toeval was of dat er iets mis is misschien en ook meteen om naar iets van m’n schildklier te kijken.

Zaadjes van vriendlief waren zelfs nog beter dan de vorige keer, dus daar zijn ze erg tevreden mee!

Hier een linkje naar IUI in het VUMC:

http://www.vumc.nl/afdelingen/patientenfolders-brochures/zoeken-alfabet/I/intra-uteriene_inseminatie.pdf

Als jullie benieuwd zijn naar hoe zoiets gaat. :slight_smile:

We hebben ook aangegeven dat wij eigenlijk geen meerling willen, dus het wordt dan IUI zonder hormonen. Dat zijn de eerste 3 pogingen sowiezo, maar anders doen ze het daarna nog 3x met hormonen.

Ik ben wel opgelucht dat de kogel door de kerk is, nu hopen dat de brief snel komt! :pray:

Kell ben superblij voor je. Er is een plan van aanpak en je gast er al snel mee beginnen :dance: Trouwens wel raar van je verhoogde leverwaarde. Hopelijk niks aan de hand. Ben echt blij voor je dat jullie verder kunnen en hopelijk is 1 keer genoeg :pray:

Gesprekje met de juf ging verbazingwekkend goed. Ze mag maandag na schooltijd een kaartje uitzoeken wat overal weer terugkomt zoals haar stoel en kapstok. Ze kan dan ook even de klas verkennen enzo. Ze mag de week voor de herfstvakantie twee keer komen en de week na herfstvakantie ook twee keer en die week daarna moet ze gewoon al heen. Ben benieuwd of die oefenochtenden nog gebeuren voor babybroertje er is. Ik ben bang van niet maar goed het is niet anders.

Kell wat superfijn dat er eindelijk actie wordt ondernomen! Hopelijk is het snel raak! Wel eng dat je leverwaarden zo hoog zijn.

super goed nieuws zeg kell!! ben blij voor je… we gaan met zn alle duimen dat jij in de 2013 zwanger gaat zijn! :dance:

vind heel fijn dat er actie is! en hopelijk zijn die leverwaardes gewoon iets onschuldigs! mijn zus heeft allerlei schildklier issues gehad het duurde bij haar ook een hele tijd voor ze zwanger was, maar die werd gewoon niet ongesteld dus dat is sowieso niet hetzelfde!

bm fijn dat het goed bevallen is op school! spannend straks eerste keer naar school! :dance:

Ze was bij ons thuis maar inderdaad erg spannend allemaal.

ja ik bedoelde ook voor jou :mrgreen:

t zal voor jou toch ook spannend en nieuw zijn allemaal!

menn ik had er gisteren al moeite mee dat ze in dr eigen kamertje sliep… ik dacht echt van please ga huilen dan kan je weer hier slapen :lol:

gelukkig sliep ze gewoon 4uurtjes aan een stuk en na haar flesje weer netjes 4 uur…maar t was even slikken hoor :oops:

Ja je wilt je kind het liefst de hele tijd bij je houden. Maar soms is het ook wel fijn om zonder kind dingen te ondernemen en dan vervolgens de hele tijd je kind te missen haha! Ik heb het nog steeds als ik op m’n werk zit dat ik Sean mis. Als ik hem dan ophaal van Kdv kan hij soms zo onmogelijk doen dat ik hem wel achter het behang kan plakken! Maar ja dat hoort er allemaal bij hè!

Wel fijn dat Jula nu beter slaapt!

haha ik kan het me helemaal voorstellen (dan vooral van mijn neefjes en nichtje…jula is nog niet heel vervelend haha)

tis ook wel beter, slaap ik iets dieper… merk gelijk dat ik die 3 uurtjes dat ik dan slaap wel wat dieper slaap…gelijk de hele dag wat vermoeider maar ik ben ook niet meer gewend om wat dieper te slapen denk ik… en als ze nu goed blijft slapen dan kunnen we ook omstebeurt haar nacht voeding op dr eigen kamer doen en dan zou ik na 8 weken misschien ook een keertje langer dan 3/4 uur kunnen slapen…

hopelijk jij ook heel snel rb! heb het met je te doen hoor :hug:

ik duim voor jou ook een goede nacht vannacht!

Heb 4,5 uur geslapen dus ben daar niet ontevreden over. Ik had zelfs gedroomd dat bm was bevallen van een jongen haha! Dus ff spieken op kok, maar nee… :lol:

Vandaag is hub jarig, ik wilde eerst een taart voor hem bakken maar hub zei dat ik beter kon uitrusten en dat hij wel een taart ging kopen :slight_smile: Moet dan nog ff kijken wat ik voor hem ga koken vanavond :wink:

Rb das dan pas een bevalling die ik wel wil hebben. Heb er niks van vernomen en lag heerlijk te slapen. Zou toch wat zijn dat je wakker wordt en de baby is er :mrgreen: Gefeliciteerd met je man.

Teun ik kan me nog herinneren dat Eva na 1 maandje naar haar eigen kamertje ging. Zij merkte er niks van maar ik des te meer. Constant bij haar kijken of ze nog ademde, of ze nog lekker warm onder de dekens lag enz.

Karin ik had bij de maand mama’s gelezen dat Mats vandaag mee nasr huis mag. Wat een super nieuws zeg.

Ik weet zelfs nog de naam die je je zoon in mijn droom had gegeven! Haha! Je had hem Wes genoemd!

Gaatje vullen bij de tandarts heb ik ook weer overleefd. Tandarts bracht me aan het twijfelen over een verdoving toen ze zei dat ze er zelf altijd een nam als er wat aan haar gebit moest gebeuren. Dus gewoon afgesproken, geen verdoving tenzij ik de pijn niet te harden vind. Nou viel uiteindelijk hartstikke mee, dus ben blij dat ik geen verdoving heb genomen.

Welkom thuis Mats! Fijn dat Mats weer naar huis mag! :dance:

Weet je meer dan wij wat de naam betreft. Nog steeds geen nasm en ik zie het echt niet meer zitten :roll: :thumbdown: :wall: :twisted:

Oh dat is wel heel erg vervelend bm! Toch niet tevreden over het namenlijstje dat jullie hadden? Mijn neef heeft trouwens pas toen hij 3 dagen oud was een naam gekregen. Mijn tante was overtuigd dat zij een meisje zou krijgen en had niet nagedacht over een jongensnaam haha!

Das dan niet handig om er helemaal niet over na te denken terwijl je niet zeker weet of het een jongen of meisje is. Vind het nu gewoon irritant te vinden dat we nog geen naam hebben. Alles wat hij zegt schiet ik af en alles wat ik zeg schiet hij af. Gewoon heel vervelend dat we niet op een lijn zitten. Zo makkelijk als het ging met eva zo moeilijk gaat het nu met junior.

Nou hier ook weer kleine namencrisis! Ik wil een wieglakentje bestellen met de naam van ons meisje erop geborduurd, zegt hub dat ik dat niet moet doen omdat we nog niet zeker zijn van de naam! :wall: Grrrr… Ik dacht dat we er al maanden uit waren, maar hij vindt het eng om het nu definitief vast te leggen!

O nee toch. Is hij ook ineens aan het twijfelen geslagen :naughty:

We zijn net uit lunchen geweest en hub was eerst moe en narrig en vond het nu prima als ik naam liet borduren! Zucht… Mannen!

Dat gaat makkelijker en sneller dan hier zeg :thumbup: