Ik hoop het ook Zal nu zo nog even de wandtak en vogelhuisjes bij haar op de kamer aan de muur bevestigen en dan is haar kamer weer zo goed als af.
Hey meiden!
Even een berichtje van mij om te laten weten dat ik nog leef!
Ben lekker bijgekomen op de vakantie, ondanks het slechte hotel, de vervelende bevolking en de irritante vliegen…
Heb 5,5 boek gelezen, lekker bijgekleurd, een prachtige 2 daagse sahara trip gemaakt en nog wel meer.
Heb wel weer zin om maandag te gaan werken, heb m’n kindjes enorm gemist!
Kijk ook erg uit naar de afspraak van aanstaande woensdag bij het VUMC, eindelijk duidelijkheid!
Terug in het vliegtuig lieten ze What to expect when you’re expecting zien, lekker typisch, haha! Gelukkig was het op de terugweg, op de heenweg had ik het denk slecht getrokken.
Hoe gaat het met iedereen? Heb eigenlijk niet teruggelezen, nog niet zoveel behoefte aan… :oops:
Hoe gaat het met jou Karin en de kleine? “Doet 'ie het goed?”
Liefs van mij! :-*
Hi kell, fijn dat je een btje bent bijgekomen, wel jammer dat hotel en bevolking tegenvielen. Spannend dat je as woensdag weer afspraak bij de VU hebt!
Hey Kell weer helemaal bijgetankt? Balen van het hotel en de bevolking. De sahara tocht lijkt me wel leuk. Woensdag gelijk al een afspraak. Hopelijk komt er goed nieuws uit en heb je snel een positieve test
Hier alles goed hoor
kell welkom terug :dance:
ben blij dat je weer een beetje op hebt kunnen laden!
en die film, jeetje dan denk je ook wel even van :think: (wel een grappige film hé)
ben benieuwd voor je woensdag!
hopelijk vanaf nu wat meer lichtpuntjes voor je!
en arme karin, hoe gaat het met mats? en met jou? t zal zwaar zijn voor je!
arme menneke in het ziekenhuis dus, en aan het infuus! wat heftig zeg! ik hoop dat het heel snel beter gaat! :hug:
Hoi meiden,
Even gekopieerd uit maandtopic.
Mats moest gisteravond nog een nieuw infuusje erin. De oude was vastgelopen, helaas moest hij twee keer geprikt worden voor het lukte.
Daarna heeft mats een hele goede nacht gehad. Hij heeft voor het slapengaan wat sucrose, suikerwater, gehad. Dat maakt endorfine aan waardoor hij wat ‘gelukkiger’ is. En hij heeft heerlijk geslapen. :dance:
Nu worden we tussen 10-11 verwacht in het VU in amsterdam. Daar gaat hij met de ambulance naar toe. Daar word dan een echo gemaakt en we hopen dat hij dan gelijk geholpen word. Wat ik van internet gehaald heb zou hij ongeveer 6 uur daarna weer zijn voeding op mogen bouwen en dan hopelijk met 2 dagen naa huis :dance: . Zo dit is wel even een heel avontuur waar we geen rekening mee gehouden hebben. Zo na de goede start. Denk dat ik het thuis ook wel even allemaal moet gaan verwerken, het is zoveel wat dit kleine mannetje te verduren krijgt. Ik heb ook vaak de tranen in mijn ogen staan maar wil toch niet echt in huilen uit barsten. Dus ik knuffel mijn ventje maar zoveel als het kan. Alhoewel ik heel eerlijk moet zeggen dat de dag gisteren lang was. Ik was van 11-17 alleen met hem in het ziekenhuis, hij had honger en wilde alleen maar sabbelen aan mijn pink, pfff ik kon geen drinken pakken, boekje lezen ofzo iets. Ik heb van pure ellende maar barbies baby gezien
Nou ik ga weer naar hem toe. Ik hou jullie op de hoogte :-*
Karin :hug: Dit is natuurlijk niet wat je verwacht. Sean moest in zijn kraamtijd 2x worden opgenomen in zkh waar hij elke dag 2x werd geprikt. Het is gewoon afschuwelijk als dat met je kind gebeurt. Heel veel sterkte en ik ben thuis menigmaal in tranen uitgebarsten. Het vervelende is dat je als moeder weinig kan doen behalve het jochie knuffelen en geruststellen. :-*
Ow karin lijkt me verschrikkelijk zeg als je pasgeborene opgenomen moet worden. Heel veel sterkte en hopelijk kan hij snel geholpen worden zodat hij ook snel weer mee naar huis kan :hug:
Karin, hoe gaat het met mats nu?
Zijn waarden waren net nog niet goed genoeg, dus nu ander infuusvloeistof en dan om twee uur opnieuw bloed prikken. De ka dacht wel dat hij aan het eind van de middag geholpen kan worden.
Slaap ja al een beeje?
Zou wel fijn zijn als hij vandaag nog geholpen kan worden. Hopelijk zijn de waardes straks wel goed.
Wel fijn dat hij vandaag nog geholpen kan worden.
Helaas slaap ik nog steeds slecht, ik kon gister overdag ook niet in slaap vallen dus ben echt kapot. Het helpt dat het voor een goed doel is! Over een maand-anderhalve maand heb ik een baby in m’n armen, dus moet gewoon ff doorbijten.
Iig heel veel sterkte met mats, ik hoop dat zijn waarden snel weer goed zijn!
Sterkte Karin met Mats, is niet leuk zulke dingen.
RB; hopelijk slaap je straks weer beter als de beeb eenmaal geboren is…?
BM; nog 5 weekjes… woehoe gaat snel nu?!
Kell; ben benieuwd hoe het in het ZH zal gaan deze week.
MM; hoe is het??
Hier niet geweldig op 't moment. Ook niet veel energie dus weinig achter pc. Onze jonge dame gaat wel goed, nog steeds een klein tevreden meisje.
Lees wel mee, spreek jullie snel weer.
Doei doei
Gaby ik hoop over twee weken al Maar ja met mijn geluk zal het eva haar verjaardag wel zijn en dus mijn uitgerekende datum :roll:
Rb ik hoop ook dat je wat meer nachtrust krijgt als de baby er is ook al zit je dan met de nachtvoedingen.
Kelly succes morgen.
Mm nog steeds onder je steen? :hug:
Teun hoe is het met het slapen van Jula?
poeh die mats toch! en wat heftig om als moeder allemaal te moeten aanzien! hoe gaan larissa en bjorn er mee om? en heb je wel steun aan je man??
de operatie is goed gegaan dus las ik…en moet hoe nu nog lang blijven in het ziekenhuis?
arme rb :hug: heb het me je te doen! en dan hopen dat je meisje straks een beetje een goeie slaper is zodat je dan wel een beetje kan slapen!
bm haast vergeten dat jouw uitgerekende datum tegelijk met eva’s verjaardag was… het heeft zo moeten zijn… het was de enige maand waar je niet zwanger wilde worden toen haha… ik hoop dat er toch een paar dagen tussen gaan zitten! gewoon ieder hun aandachts moment… maarja als het wel tegelijk is kan je mooi al je bezoek tegelijk thuis laten komen… scheelt weer in de kosten
gaby ik snap dat je moe bent! je werkt nu weer en hebt 3 kids!! is de sfeer op je weer al wat beter of wil je nog steeds graag weg? en hoe gaat het met de kleine meid? ben benieuwd hoe ze eruit ziet… je mag altijd even een foto sturen hoor :inlove:
kell morgen ziekenhuis! ik hoop op wat positieve energie erbij zoals ik al in mn vorige post zei!
mm ik weet niet of je nog mee leest… ben erg benieuwd wat er allemaal in je hoofd omgaat nu!
jula slaapt een stuk beter… overdag slaapt ze nu ook vaker en huilt al een stuk minder! ze heeft nu al 2 dagen een aantal keer op haar eigen kamertje geslapen (hoe trots kan je zijn) en vannacht gaan we de eerste poging wagen haar daar te laten slapen (zal voor mij ook afzien zijn)
ze drinkt nog steeds snachts, en meestal nog om de 4 uur, heel soms 5/6 uur maar dat is dan een uitzondering… in ons topic slapen een hele hoop baby;s al nachten door…gelukkig hoorde ik van mijn schoonzusje dat mn neefje nog maanden lang snachts voeding kreeg dus is het niet zo dat het niet klopt ofzo :silenced:
wish me luck voor vannacht…vind het best spannend! (agh misschien ligt ze binnen 2 uurtjes weer bij ons :shifty:)
Bij zwschap van Sean had ik ook last van slapeloosheid. Nadat hij was geboren kon ik 's nachts weer slapen, dus heb er vertrouwen in dat dat nu ook gaat lukken. Tja, m’n lichaam oefent alvast voor de nachtvoedingen.
Teun het zou heel uitzonderlijk zijn hoor als je kind nu al doorslaapt. Sean sliep met 4 mnd door en met 8 mnd werd hij weer meerdere keren per nacht wakker.
Ik hoop dat alles goed gaat met Mats Karin!
Gaby lijkt me ook best zwaar weer werken en 3 kids hebben.
Kell, alvast veel succes morgen in het zkh! Wij zullen allemaal aan je denken!
Mm, hoe gaat het?
Fijn dat het weer goed gaat met Mats! :dance:
Hier sliep Eva met 8 weken door en hoop dat we nu ook weer een heerlijk makkelijk kindje hebben die, voor ik weer moet werken, ook heerlijk door gaat slapen
Kan ook komen doordat ik bv gaf, schijnt lichter verteerbaar te zijn dan fv. Ik vond het op zich niet zo erg, ik voedde hem in bed en viel bijna gelijk weer in slaap. Op een gegeven moment word ik wakker en meestal is meneer ook al in slaap gevallen dus hup weer terug in zijn bedje en allebei weer verder slapen!
Maar ik denk dat het deze keer wel pittiger zal zijn aangezien ik overdag een lekker actieve peuter heb die ook aandacht wil. Zal dus moeten kijken hoe dat zal gaan.
Wat dat betreft zou ik net na de middag nog een klein durje kunnen doen. Ben om half 1 vrij dus zou tegen uiterlijk half 2 thuis zijn. Eva hoeft pas om kwart over 3 opgehaald te worden van school dus heb ik nog tijd voor een klein dutje als de baby tenminste meewerkt dan
Wat een heerlijk nieuws van Karin he :dance:
Hier vanmiddag dus gesprek met de juf van Eva. Bn erg nieuwsgierig naar haar en hoe Eva op haar reageert.