meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

Mooi zo kaya! Ben benieuwd naar de foto! Zal er ook 1 voor tl gaan maken, kunnen ze ze samen aan en dan op de foto!!!

Bakse, ik ga zo naar een meeting van de decmama’s helaas zijn we maar met z’n 3en maar ach wel gezellig. Gaan beeb kijken!!!

Hoop dat je lekker ene beebje hebt kunnen knuffelen!!

heb effe ons showforum gespamt!

Ow meiden, wat zijn jullie toch lief voor elkaar :inlove:

Vandaag besloten om de BV te stoppen, helaas door de borstverkleining kwam het niet goed op gang. Ben wel heel erg realistisch, heb 6 dagen goed mijn best gedaan, Stijn elke x aangelegd, beide kanten een kwartier. En dan bijvoeding.

Dus al met al waren we met verschonen en aanleggen en voeding een uur bezig.

Dit gaat nu wel meer rust geven.

Nu hopen dat hij zijn dag/nacht ritme ook een beetje op de rit krijgt.

Was er wel klaar mee, met kolven kreeg ik er 6 druppels uit, vandaag net geen bodempje. Met dag 6, moet je toch wel behoorlijk wat ml kunnen kolven.

Dus over op de flesvoeding.

Overigens heeft Stijn ook nog een 2e naam. Stijn Jesse heet hij volledig :inlove: .

Verder vandaag heel slecht nieuws gehad, nieuws waar ik me ook heel veel zorgen over maak.

Mijn zusje is dinsdag 26 weken zwanger.

Heeft vannacht veel harde buiken gehad. VK gebeld, ze mocht niet werken ( ze was al op haar werk). Thuis moest ze kijken of ze er weer last van had, in rust.

Ja dus, VK weer langs geweest, bmm volledig verstreken, 1 cm ontsluiting.

Ze moest het maar ff aankijken, vk zou om 18 uur weer langskomen.

Ik was het daar absoluut niet mee eens, en drong aan om eerder te bellen.

Ondertussen had ze dus alweer gebeld.

Vk kwam langs, naar het ZKH, nu heeft ze een spuit gekregen voor de longen, morgen weer.

Aan de weeenremmers in de vorm van tabl. Als het morgen achteruit gaat dan krijgt ze infuus ( geloof ik) en gaat ze naar het UMCG.

Liever heb ik dat ze vandaag naar het UMCG gaat, heb het idee dat ze daar beter af is.

Ik maak me zo’n zorgen.

Als ik dit typ rollen de tranen weer over mijn wangen.

Ben zo ontzettend bang!!

Ik hoop zo dat het goed gaat, het zo dubbel…

Ik weet nu wat voor moois je ervoor terug krijgt…

Ben echt heel erg bang…

Heb migraine, ben er misselijk van. Ben blij dat ik vandaag besloten heb om met de BV te stoppen, dan kan ik straks ook veilig een maxalt innemen.

Dit is voor nu ff mijn verhaal…

tammy gefeliciteerd met marijn!

en mimi gefeliciteerd met de geboorte van stijn! dikke knuffel voor jou meid, zo te horen een zware bevalling gehad, dan het nog zo tegen zitten met BV en dan het nieuws van je zusje! dat is wel veel in korte tijd meid!

hoop dat het stoppen met bv je de rust geeft om nu toch te genieten van je jochie en een beetje bij te tanken! denk goed aan jezelf he meid!

hier alles goed hoor, vrijdag liggingsecho gehad, want meneertje lag tot vorige week in een stuit, maar nu ligt hij goed! klaar voor vertrek :lol:

eigenlijk gaat het allemaal nog prima hier alleen erg last van maagzuur :sick:

sorry dat ik een tijdje niet ben geweest, was te druk nog met werken en mijn werk overdragen! nu lekker al een weekje thuis, huisje aan kant maken, babykamer is klaar, tassen voor het ziekenhuis staan ook klaar, dus nu maar afwachten tot het begint!

maar ga nu lekker luieren!

liefs

Mimi, :hug: Sterkte meid. Nog eentje erbij: :hug:

Cariska, hoe is het nu?

Tammy, :dance:

Verder geen nieuws hier. Dinsdag naar de ha om dingetjes te bespreken. Ik begin steeds meer te begrijpen van waar mijn angsten vandaan komen. Nare ervaringen met artsen enzo… maar je kunt niet zonder he :wall:

jeetje mimi, je kan dus niet genieten van je kraamtijd met deze zorgen erbij… Weet niet zo goed wat ik precies moet zeggen … denk aan jullie en je zus!!

Mariette :hug: :hug: :hug:

smarty, super dat hij nu goed ligt!

Hier aan het uitproberen van mijn nieuwe telefoon (oude van kaya :mrgreen: ). wel ff wennen hoor (lg) maar wel leuk! Morgen dagje sauna!

hier vanmorgen weer veel te actief geweest :oops: dus nu zit ik voor pampus opde bank met de laptop! zo Kaja op halen van school, en als hij weer terug is ga ik toch maar even een dutje doen!

vanmiddag apk bij de vk, zal wel weer allemaal in orde zijn!

nog 2 dagen en dag mag ik komen BIB’en! wat si het toch snel gegaan!

nou ik ga weer even verder

Jeetje Mimi wat balen zeg. Vooral dat verhaal van je zus natuurlijk. Hopelijk kunnen ze het nog een tijdje rekken. Laat je tranen maar rollen meid, anders krijg je nog veel meer hoofdpijn. Goed van je dat je de bv stop hebt gezet. Als het niet lukt, dan lukt het niet en genieten is echt makkelijker als die druk er niet is van het steeds weer proberen en kolven. :hug: :-*

Mariette, wat vervelend dat je zo’n angst voor artsen hebt :hug:

Smarty, het gaat idd erg snel. Vind ik nu al! Maar ik geniet er des te meer van omdat we er nog iemand bij hebben die er ook van geniet :inlove:

mimi, hoe is het nu met je zus?

Smarty, jeetje meid alweer bijna 37 weken!!

@ Caris, Ze heeft vannacht nog steeds harde buiken gehad ondanks de remmers.

Vanmorgen toch besloten inw echo, ondanks dat ze zo min mogelijk willen prikkelen.

En wat ik nu begrepen heb is het iig niet verslechterd. Dus ze heeft vanaaf nog een spuit voor de longenrijping gekregen, en ze zijn doorgegaan met de tabl.

Gisteravond had ik Stijn op de arm, hij hoefde nog niets, maar ik wilde zo graag ff met hem knuffelen.

Dus we hebben hem uit bed gehaald, en ik heb zo gehuild, zo gehuild.

Als ik dit typ begin ik weer, jemig… Ben helemaal geen huilerd, maar nu ivm hormonen, slaaptekort en zorgen, en het geluk wat ik dus in mijn handen had…

Ik kan ook niet naar haar toe… Ik kan het emotioneel niet aan.

Als ik naar haar toe zou gaan dan zou ik alleen maar huilen, ik kan het gewoon nu niet uit zetten. En wat dat betreft kan ik dan maar beter ff niet langs gaan, anders maakt zij zich ook alleen druk.

Ze heeft op dit moment niet echt emotie, ze is heel erg gelaten eronder.

Michel gaat morgenaaf maar even heen.

Weet ook niet zo goed wat ik moet doen, kaartje, cadeautje, foto van Stijn? Kaartje met ook dikke kus van Stijn? Of maak ik het dan alleen maar erger. En zal ik er alleen dikke kus van ons 3’en opzetten? ( jeetje waar ik me dan ook allemaal druk om maak)

Mimi, heel normaal hoor die tranen. alleen nu bij jou komt alles tegelijk, bah bah bah! Je moet nu vooral je gevoel gaan volgen, wil je een kaartje sturen gewoon opzetten wat het 1e in je opkomt!!!

heel veel sterkte, en knuffel stijn maar lekker!!! :hug: :hug: :hug: :hug:

Dank je wel !:cry:

@mimi82 wrote:

Dank je wel !:cry:
:hug: :-*

Och mimi wat een emotie achtbaan bij je, huil maar hoor het hoort erbij. Dikke knuffel hoor meid.

Mimi :hug: :hug: :hug: . Ik kan me heel goed voorstellen dat je moet huilen. Wat een heftige tijd zeg. Ik hoop dat je iets meer rust en slaap krijgt nu je flesvoeding geeft zodat je een beetje bij kan tanken.

Hopelijk blijft het kindje van je zus nog even een poosje zitten :pray:.

Laat de tranen lekker gaan. En ik sluit me aan bij Caris, waar jij je goed bij voelt met je doen voor je zusje :-* :hug:

Mimi hoe is het :hug: ik snap dat het confronterend is je zus zo te zien, maar als je niets van je laat horen kan zij ook het gevoel krijgen dat je haar in de steek laat. Misschien dat je het zelf ook wat meer kunt loslaten als je haar gesproken hebt :hug:

Mimi, :hug: Wat een verhaal! De machteloosheid is zó erg! Hoe dubbel het ook is: je mag genieten van je kleintje en tegelijkertijd aan je zus denken… Maar makkelijk is dat natuurlijk niet.

Sterkte!

Bedankt voor al jullie lieve reacties!

Moet ook zeggen dat het me goed doet om het van me af te schrijven.

Het gaat niet goed.

Ze heeft gisteravond heel lang een harde buik gehad, om 23.30 uur wéér een inw echo. Gelukkig niet verslechterd.

Vannacht een slechte nacht.

En vanaaf zou hub heengaan, met Stijn (Daar had ze om gevraagd, en had ik niet toegezegd, dus zou een verrassing zijn), maar ze afgesmst.

Ze is moe, en heeft erge buikpijn.

In het zkh doen ze het af als, je zal wel moe zijn, en je ligt hier nu al 2 dagen, je voelt ook elk pijntje, blabla…

Nou ze kunnen heel veel zeggen, maar mijn zusje is na 12 zware knieoperaties echt geen pieper, dat weten we ondertussen wel!

Heb haar vriend de opdracht gegeven om een gesprek aan te gaan met gyn… Het moet ondertussen toch echt wel verbeteren!

En dat doe het absoluut niet… Wat mij betreft wordt ze overgeplaatst.

Ik vind dat ze behoorlijk laks zijn…

jeetje mimi, balen dat er zo met haar omgegaan wordt. Waar ligt ze nu? In UMCG?? Anders idd vragen om overplaatsing!!!