meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

Cees, eerst broekie nog toch?? Ja vond het ook wel grappig toen ik de titel las!

Net heerlijk gesport, straks werken.

Cees, nu moeten we even een goed gesprek hebben :wink: , waarom heb je de echo foto’s niet in ons sf geplaats??? Ik heb ze nu wel gezien en gok ook op een meid!!! :inlove:

Gisteren heeft Kaya ook weer een droog dagje gehad op de creche maar er is iets gebeurt waardoor ze nu niet meer wil plassen op de wc. Alle wc’s zijn stom :? . Ook vroeg Rem er gisteren naar en werd ze intens verdrietig, dus ik weet niet wat er gebeurd is maar nu zijn we weer terug bij af.

Verder vandaag een rustig dagje ingebouwd, heb gisteren op het werk ook weer gehuild, en dat is echt niets voor mij. Dus we hebben vannochtend tot 10 uur met zijn tweetjes naar de tv gekeken. Nou ja, kaya heeft tv gekeken en ik heb geslapen :wink: . En we zitten nu lekker aan een broodje. Verder vandaag hebben we ook niets op de planning, misschien vanmiddag even naar de bieb

meis toch, die hormonen hé?? Zaterdag gaan we gewoon super leuke avond van maken!! Komt helemaal goed!!

Ja echt wat een stomme dingen zijn die hormonen. vanmiddag met Kaya nog even naar buiten geweest op de driewieler maar dat was wederom geen succes. En hoe mooi de zon ook was het was steenkoud brrrr.

Daarna toch echt even wat in het huishouden gedaan, Kaya haar kamer omgegooid zodat ze iets meer speelplek heeft. En daarna op bed tussen alle schone was sneeuwwitje en doornroosje gespeeld :inlove: :inlove: :inlove: .

Ben begonnen met een deel van de badkamer uitpoetsen, wat een klus zeg. heb nu die HG er langer op laten zitten en het lijkt wel wat te helpen. Morgen nog een deel van de badkamer en dan is ie weer helemaal op orde gelukkig!

En ik heb zin in zaterdag!!

O ja en Kaya heeft 2 keer op de wc geplast vandaag!!!

goed zeg van kaya!!! Hoe heb je haar kamer nu staan?? En je badkamer, jaja echte klus, weet er alles van helaas…

De kast weer terug naar zijn oude plek in die uitsparing en het bedje op de plek waar eerst het ledikant stond. de commode naar het muurtje bij de deur gedrukt. Ze vond het wel rpima geloof ik?

Met wie ga je morgen naar de huishoudbeurs?

aha snap hem!

Met mijn moeder!

dacht ik al dat je met je moeder gaat, gezellie!! Veel plezier!

Ff snel een berichtje van mijn kant.

Het was een hele zware bevalling, verhaal volgt nog.

Op dit moment word ik een beetje geleefd, veel nieuwe indrukken, veel dingen om te leren.

Bv wat we nog steeds aan het stimuleren zijn, maar nog niet zeker of Stijn ook echt wel wat krijgt, dus hij krijgt ook bijvoeding via de fles erbij.

Dus ik heb helemaal geen tijd om achter de laptop te kruipen.

Zo ga ik ook weer slapen omdat de nachten niet zo goed gaan.

Overdag slaapt Stijn heel veel is hij goed tevreden, maar 's nachts ligt hij te spoken en dat terwijl hub zijn wekker weer om 6.15 uur gaat, + het slaaptekort wat we al hadden voor en nav de bevalling.

En morgen ben ik ook nog jarig :dance: , haha, niet dat ik daar mee bezig ben, het grootste en mooiste cadeau heb ik dinsdag al mogen ontvangen.

Ik kom terug zsm, maar nu ff niet :-*

Fijn dat Stijn het zo goed doet Mimi :thumbup: Balen dat de bevalling zo zwaar was. :hug: Hopelijk zit hij snel in een beetje in een dag-nachtritme, maar ik kan me van Fer nog herinneren dat dat een hele tijd kan duren. Laat je nog maar goed verwennen door de kraamhulp :mrgreen:

:oops: cariska, helemaal niet aan gedacht om de echofoto’s in ons showforum te plaatsen. Nu kan het niet, want ik zit op de laptop van 't werk. Die van mezelf ligt bij de reperateur. maar je hebt ze nu toch al gezien :mrgreen:

Hoe was de beurs? Ik ben gisteren naar de 9 maandenbeurs geweest met nog 2 zwangere vrouwen. Was zeer gezellig, maar om 3 uur waren we alledrie bekaf. Toen zijn we naar de trein gegaan en hebben de hhb dus overgeslagen. Volgende keer beter :thumbup:

Kaya, ik zeg het nog maar een keer: als het niet gaat, trek aan de bel en neem wat meer rust!! Meld je desnoods maar een keertje ziek :hug:

Mimi, fijn wat te horen, balen van je zware bevalling. Neem je tijd en ga lekker genieten, wij komen wel weer!!

Cees, ja heb ze nu gezien haha, dus ook naar de beurs geweest, nog wat gekocht??

net terug van de beurs. Heb zo’n sealding gekocht voor o.a. chipszakken, deksels om bakjes luchtdicht af te sluiten, de beurstas en dikkie dik tas, bumba tas en bumba washand. Shirtje bij prenatal. geloof dat dat het wel was. Was weer een leuke dag!!

Bumbatas :think: Die was wel gaaf geweest :mrgreen: Ik heb ook de dikkiedik tas gekocht (viel me tegen), tas van Kruidvat (ook 3 euro), boxkleed, zomerjas voor mezelf bij Miss Etam, bh (en gelijk aangehouden. Zat zo lekker :lol: :lol: ) en verder veel kortingsbonnen en paar gratis pakketjes :wink:

kruitvat heb ik niet, bumbatas ga ik straks inpakken, cadeautje voor tl :inlove: :inlove:

Ja die zal ze super leuk vinden :thumbup:

Leuk een bumba en dikkie dik tas!! Klinkt als erg gezelig dames! cees ik kna me nog herrinneren toen ik zwanger was van Kaya dat ik ook naar de negen maanden beurs ben geweest, toen was ik bijna 8 maanden zwanger pffff ik was kapot na die tijd!

Mimi, niet leuk dat je zo’n zware bevalling hebt gehad. Nu lekker genieten van Stijn en eerst de boel verwerken, wij komen vanzelf wel weer een keer aan de beurt :-* .

Ik ga zo aan het werk, laatste dagje van deze week en dan moet ik nog 6 weken werken tot mijn verlof ik hoop maar dat ik het volhoud

zou mooi zijn als je het red kaya! Ben je er met 6 of 4 weken van te voren uit?? Vorige keer zat je toen al in de ziektewet toch?

Vanavond lekker bijkletsen!!

Nu weer 6 weken van te voren, vindt het wel belangrijk dat ik nog tijd samen met kaya alleen heb!

Met Kaya lag ik er met 32 weken uit, toen mocht ik niet meer werken van de ARBO, was onverantwoord :shock:

Idd lekker bijbeppen vanavond!!

oh ja … had ik natuurlijk ook zelf kunnen uitrekenen :wall:

Caris, ik vond het echt supergezellig gisteravond, en wat een spel zeg. ik had gewoon een zere buik van het lachen :mrgreen: .

De jurk is al helemaal goed gekeurd door kaya, als ze straks uit haar pyama is maak ik wel even een foto als ze hem aan heeft :inlove: . En super bedankt voor de deken/inwikkeldeken die je hebt gemaakt, hij is supergaaf we zullen hem vast veel gebruiken :inlove: !!

We hebben hier een lekkere rustig zondagochtendje, we zijn net beneden. kaya is een broodje aan het eten en ik heb lekkere broodjes in de oven. Rem ligt nog op 1 oor want die was wel erg moe.

Straks nog even een taartje maken voor de buuf, hoefde niet zo moeilijk dus ik flans wel even wat inelkaar. Ook muffinmix meegenomen, kunnen we die lekker bakken en bekleden met Kaya vanmiddag :smiley: