meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

:lol: :lol: Wil je het mijne lenen? :mrgreen:

whahaha caris en Cees :mrgreen: . Jullie brengen weer een lach op mijn gezicht.

Ik moest ja vandaag naar de internist. Doordat we nog vrij waren kon ik lekker met de auto. Eerst al takkedruk op de weg en van die aso’s die zich overal tussen proberen te drukken. Eindelijk bij het ziekenhuis aangekomen was er geen parkeerplek te krijgen, overal afgezocht maar helemaal niets, en er kwamen steeds meer auto’s bij. Ik werd helemaal gek van de drukte en de stress en ben jankend weer naar huis gereden, eenmaal thuis kon ik niet meer ophouden met huilen en rem wist ook niet zo goed wat hij moest doen geloof ik. Nu nog steeds erg verdrietig en moe dus ga maar op tijd op bed

Balen Kaya dat het zo tegen zat. :hug: Niet fijn na een leuk weekend weg. Was het wel goed bij de internist of ben je helemaal niet meer geweest?

meissie toch :hug: :hug: :hug: zaterdag wordt je weer helemaal blij! HEb iets leuk voor Beeb en Kaya :inlove:

jullie zijn lief :-* !

Ik denk dat het weinige slaap me een beetje parten heeft gespeeld vandaag.

ben dus niet meer bij de internist geweest en heb een belafspraak voor over 2 weken. anders werd het een consult pas over 4 weken maar dat vond ik zelf te lang.

ben benieuwd wat je hebt voor de beeb en kj caris :inlove:

Ik merk al dat ik vandaag nog steeds niet in mijn hum ben, ook weer slecht geslapen dus dat werkt ook niet erg mee. Nu klaarmaken om Kaya naar de creche te brengen. Mijn rooster is verandert en ik werk nu elke dinsdag van 9 tot 5 ipv 10 tot 4. Daarvoor in de plaats heb ik een zaterdag vrij gekregen. Dus nu werk ik nog 2 zaterdagen ipv 3 in de 4 weken!

Het komt op hetzelfde neer, maar 2 uurtjes op een dag langer werken weegt wel op tegen 1 vrije dag denk ik :dance: :dance:

Als het niet gaat meis, dan moet je je ziekmelden hoor!!! :-*

Even een snelle bub melding vanaf telefoon op werk: miranda is vannacht bevallen van een zoon: stijn.

Joehoe een zoon voor Mimi. Van harte proficiat meid :dance: :inlove: :dance: :inlove:

Linda bedankt voor het melden!!!

Mimi en hub van harte met de geboorte van stijn!!!

kaya, tl zag kaya op de creche, toen ze aan het eten waren. Tl wilde van tafel maar mocht niet stond in het boekje haha. Ze begon meteen tegen mij over kaya :inlove: :inlove:

Hier zo naar de ha, voor knie en voor evalueren b12…

Mimi, gefeliciteerd met de geboorte van Stijn!!!

Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie lekker genieten :inlove: .

Kaya zag TL ook al idd en toen wilde ze in 1 keer wel naar die kant normaal wil ze alleen naar de BSO.

hoe was het bij de HA met B12 en knie??

Vandaag wel lekker gewerkt, ik zag er eerst wel tegen op om dan zo’n lange dag te maken meer uiteindelijk viel het me mee gelukkig, nu lekker thuis. Rem haalt kaya van de creche en dan kan ik zo eten koken, en vanavond mijn haartjes maar even in de verf want ik denk dat de blonde plukken die ik zie toch echt wel grijs zijn :?

kaya, grijs???

b12 ga ik over op 1x per 2 weken prikken. Dit ff uitproberen, heb ik het gevoel dat het niet goed gaat dan kan ik weer terug naar 1 x per week.

Knie is iets met meniscus, weinig aan te doen, is w.s. een zwakke plek van mij… mag opzich alles doen op geleiden van de pijn, springen raadt ze af (daar gaan de groepslessen bodyjam e.d.)…

Ja ik denk echt grijs, kan moeilijk mezelf blijven overtuigen hahaha. de aftakeling begint hier vroeg :mrgreen: .

ben benieuwd hoe het gaat met 1 x in de 2 weken prikken en fijn dat je het mag opschroeven als het niet gaat.

Misschien wel verstandig om je knie nu niet teveel te belasten met springen enz. en dan max 1 keer in de week een groepsles van het 1 of ander, kijken hoe dat gaat?

ga morgen gewoon rondje fitnessen (crosstrainer, fiets, loopband, wave, handfiets, en apparaten. Zal ff overleggen of ik dat beending ook mag doen … Deze week verder geen planning voor groepsles, misschien volgende week (scheelt dat ik tijdens lopen (nog) geen last heb … maar ja moet het ook niet overbelasten natuurlijk…)

Nee idd niet overbelasten :naughty: , anders een extra baantje zwemmen??

Zonet hier helemaal plat gelegen om Rem, hij ligt steeds te slapen op de bank, dus ik maakte hem wakker want we moesten zijn rooster even doornemen.

prima dus hij pakt zijn rooster erbij en begint op te noemen maandag van 7 tot 5, dinsdag van 7 tot 5, woensdag van 7 tot 5, en donderdag van 10 groenten tot pallats :shock: :lol: :lol: :mrgreen:, hoezo hij was nog half weg. Ik heb hem inmiddels al drie keer wakker gemaakt om naar bed te gaan maar hij valt steeds weer in slaap, wat een bak he!

extra baantje? Dat is 2 beenslagen haha

haha gekke rem…

hahaha dat wist ik niet, nee dan schiet het niet op.

enne broekie, waar blijft jou beeb???

Mimi gefeliciteerd met Stijn…

De rest: zet m op! :thumbup:

:inlove:

:lol: :lol: Die Rem. Helemaal in dromenland, ben benieuwd wat hij aan het doen was :lol:

Super dat je ha toch overstag is Caris wbt de B12 :thumbup: Hopelijk lukt het met minder en anders gewoon weer terug naar iedere week.

Marijn en Stijn, dat rijmt :lol: :lol: Hoe zal de beeb van Beebie gaan heten :think: Karlijn? Marjolijn? Krijn? :mrgreen: