meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

Cees, yippie wat fijn nieuws!! Een goede echo!! Geslacht dus nog ff afwachten, hebben jullie wel gevraagd of hun er wat van konden zien???

SUper joh!!!

Hier net mijn nieuwe stofzuiger uitgeprobeerd, wat een zuigkracht haha

Nee we hebben er ook niet naar gevraagd :wink: Ze vroeg aan het einde wel of we nog vragen hadden, dan hadden we het kunnen vragen, maar hub wil het echt niet weten.

Ow een nieuwe stofzuiger. Die hebben wij ook nodig denk ik na de verbouwing met al dat bouwstof :wink:

Bij fer wisten jullie het ook niet?? wij willen het ook niet weten!

Nee bij Fer wisten we het ook niet. Ik zou het nu wel willen weten, omdat ik erg nieuwsgierig ben eigenlijk :shifty:

tja, je man wil het niet dus dan zit er niets anders op dan of ompraten of wachten…

Kaya mocht je dit lezen, heel veel plezier dit weekend!!

Ow ja, Kaya fijn weekend natuurlijk :oops:

Mijn vriendin wist het dus wel (samen met haar moeder) en haar man niet. Dat zou ik niet kunnen, 20 weken mijn mond houden.

Bedankt we zitten hier nu lekker bij de open haard, alleen jammer dat ons meisje niet naar bed wil

kaya, haha je kan ook niet zonder ons :mrgreen: … die kaya wil natuurlijk ook gewoon heerlijk bij de open haard zitten!! Hopenlijk gaat ze straks lekker slapen!!

Cees, pff nee dat zou ik ook niet kunnen hoor!!

Kaya slaapt :dance:

goed zo! Nu lekker tijd voor jullie 2-en (oh nee 3-en haha)

broekie en mimi, komen jullie hier ook updaten??

Zover als ik lees is alles nog rustig daar. Mimi wel aan ctg gelezen maar alles goed. spannend hoor dames!!!

hier een rustige zondag, ff nadenken over het eten, iets makkelijks en zo ff achter de naaimachine

We zijn weer terug van het weekendje weg!! Nu puinruimen en straks even naar het ziekenhuis. Vanavond even bijlezen

hebben jullie het fijn gehad???

Succes in het zkh :thumbup:

Cariska, hoe gaat het met jou? Helpen de spuiten nu beter dan eerst?

Het was heel gezellig!! Alleen jammer dat ons luxe huisje niet zo luxe was dus volgend jaar gaan we naar een andere landal. Nu druk bezig met wassen, boodschappen doen enz enz dus best een beetje druk

wij hadden toen in vaals ook landal, ook niet echt super huisjes. Maar ja … ben dan ook cp gewend… dus gaan dit jaar weer naar cp. Nu al zin in!

Cees, vanmorgen weer een b12 prik gehaald (nog steeds wekelijks, morgen evalueren met ha…) voel me er goed bij. Van mijn benen weinig last, armen nog wel maar niet zo erg als het was, kan ook zijn dat ik nu gewoon weer spieren e.d. moet opbouwen. Wel erg last van vermoeide ogen … geen idee of dat daardoor komt (bij hans anders had ik +kwart om -kwart, dus geen reden tot bril).

Nu wel weer iets raars met mijn knie, hij is dikker en door mijn knieen gaan kan niet, doet zeer en voelt alsof er iets in de weg zit. Heb dit al een poosje maar is erger geworden nadat ik bij ballorig mijn kunsten liet zien op de trampoline :wall: :wall: :wall: )

Klinkt als vocht in je knie. Hopelijk geen slijmbeursontsteking. Kun je morgen mooi even navragen :wink: Fijn dat je baadt hebt bij de spuiten. Hopelijk hoef je niet al te veel te “zeuren” bij je ha om vervolgspuiten :pray:

Ik heb ook “maar” -0,75 maar ik kan echt niet zonder bril :wink:

yep dacht zelf ook al aan vocht in de knie … maar ja … hoe krijg ik dat eruit/weg?? Koelen geprobeerd maakt geen verschil… (wel lastig op het werk hoor dan merk je hoe vaak je bukt)

rusten :?

staat niet in mijn woordenboek… :think: