komop mensen bevallen dan maar (degenen die mogen haha) denk aan mariette :mrgreen:
Hopenlijk kan je snel weer een beetje genieten van alles
Hier ff balen. Heerlijk wezen wandelen met tl en de hond, begint de hond te kotsen in de kamer grrrrr. Tl zegt Kya bloodje eten :lol:
Mariette; Gefeli met je vriendinnetje :inlove: Eindelijk!
Kaya; Er zijn zeker nog een paar voor je
Bij de febr. mama’s is iedereen bevallen, behalve de meistoppers Broekie en ik :? .
Februari duurt nog 3 weken, en 9 van de 11 zijn al bevallen.
Broekie en ik hebben een deal gesloten, we gaan beide op dezelfde dag bevallen, zodat er niet 1 alleen over blijft, haha.
En als het aan ons ligt deze week nog
Dan zijn jullie ff op de hoogte, haha
Mimi, groot gelijk! Ik voor jullie!
Ja! Lenie is bevallen… dus ik ga binnenkort lekker kijken! :inlove: Kan niet wachten! :mrgreen:
Mariette, leuk leuk leuk! Binnenkort dus babysnuffelen!!!
Mimi, alleen jij en broekie nog. Gaat snel dus met de februarimama’s!!! Spannend hoor!!
Hier een heerlijk dagje gehad in centerparcs, eerst gezwommen, patatje gegeten, gezwommen, wat gedronken in huisje die mijn ouders hadden gehuurd, heerlijk gegeten en toen weer naar huis. Beetje kort maar heerlijk!!! Tl heeft hele dag niet geslapen, zelfs neit in de auto op de terugweg!!
Ja, ik kan niet wachten he :dance: Bij de eerste had ik het allemaal nog niet zo gevolgd, maar nu ze me aangestoken heeft met het ‘virus’ wilde ik alles weten deze zwangerschap! Kriebels! :inlove:
Mimi, broekie ik duim voor jullie!
Cariska… klinkt leuk, dagje centerparcs! :mrgreen:
Heerlijk Caris een dagje centerparks!! Wij gaan dit weekend een weekendje naar landal heb er echt ontzettend zin in!
Heerlijk rustig aan doen en aangezien ik mijn badpak nog pas kan ik ook nog zwemmen :dance: , en voor de rest doen we errrug weinig :mrgreen: .
Ons meisje heeft ons 2 nachten lang bezig gehouden, ze is weer aan het dromen en was totaal niet voor rede vatbaar, gelukkig heeft ze vannacht gewoon geslapen en stond ze om 8 uur naast mijn bed, das beter dan een uur of 6!
Zometeen nog een dagje werken en dan heb ik weekend!!
Morgen 2 keer bloedprikken dus ik moet kaya vermaken in het ziekenhuis, lang leve de i phone haha
Heerlijk kaya bijna weekend! EN lekker weekendje weg! SUper! Hoe laat meot je morgen in zkh zijn? Ik moet om 13 uur werken, tl moet om 12 uur naar de creche (moet op fiets) dus eventueel mag ze 's ochtends hier wel komen hoor!
Ik weet niet of het handig is want ik moet eerst nuchter prikken rond acht uur dan anderhalf uur wachtten en dan weer prikken
Succes morgen Kaya :thumbup: En veel plezier alvast dit weekend. Lekker even weg en zwemmen met je meisje :mrgreen:
Cariska, lekker zo’n dagje even er tussenuit :thumbup:
Mariette, grappig dat Lenie jouw vriendin is. Zij is mijn mede-augustus 2008 mama :mrgreen:
Mimi en Broekie, ik doe hier een baby-kom-er-maar-uit-dansje voor jullie :lol: :mrgreen:
Sinds vorige week voel ik de beeb bewegen. Jeetje zeg, wat een druktemaker is het. Ben blij dat de placenta aan de voorkant ligt, anders zou ik nu al bont en blauw zijn :inlove:
Vandaag de uitslag van mijn schoonvader gekregen. Hij moet bestraald worden
Deze week heb ik een weekje vrij van mijn werk. Nou ja, niet echt vrij, ik heb me ziekgemeld. De stress van het gedoe rondom Fer zijn operatie heeft me erg aangegrepen en ik had constant harde buiken en last van mijn ks-litteken. Dus heb ik mezelf wat rust voorgeschreven. En het helpt. Ben echt bij aan het komen :mrgreen: Als nu vrijdag de 20-weken echo goed is, dan kom ik helemaal bij
Even ego:
:inlove: :inlove: :inlove: Net Collin van Lenie in mijn armen gehad. Wat een lieverd… :mrgreen: Ben dus net terug van kraambezoek… Goed voor de kriebels! :inlove:
Cees, :hug: bestraald :(
GO GO GO :dance: :dance: :dance: :thumbup:
oeps kaya, nee dat is neit handig dan idd, moet om 9 uur zwemmen met tl.
Mariette, super!!!
Cees, sterkte meis!
Cees wat een K bericht zeg, ik hoop dat hij de bestralingen een beetje goed doorkomt, dat is echt zo’n aanslag op je lijf en helemaal waar het bestraald moet worden :hug: :hug:
Goed van je dat je je hebt ziek gemeldt!
Mariette :inlove: :inlove: :inlove:
Caris het was maar goed dat Kaya niet bij jullie was want ik ben net thuis. Eerst door de wekker heen geslapen dus pas om half 10 in het ziekenhuis, daar kwamen we om half 11 weer weg en toen moest ik dus nog ontbijten en 1.5 uur wachtten totdat ik weer geprikt kon worden. Toen we weer terug kwamen stond er weer een mega rij maar gelukkig zag de meid die mij vannochtend had geprikt dat ik stond te wachtten en daardoor mocht ik direct doorlopen :dance: , nu maar hopen dat de uitslagen goed zijn .
Nu hier puinruimen in huis, ik heb een hele waslijst met wat er moet gebeuren dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom zonder harde buiken :think:
even snel, maar allemaal heel erg bedankt voor de felicitatie’s
We zijn heerlijk aan het genieten, Marijn is echt een heerlijk mannetje.
Doet het echt super goed :inlove:
Tammy wat fijn dat het zo goed gaat!!! En heb je al meer foto’s :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: .
Hier lekker bezig in huis, het was ook wel nodig moet ik zeggen. ben nu een berg was aan het wassen, heb beneden de wc gedaan, de keuken opgeruimd en gedweild de hal opgeruimd (was echt niet normaal :oops: ) en gedweild. De slaapkamers weer netjes gemaakt. Nu zo de woonkamer nog verder opruimen en dweilen en dan beginnen met Kaya haar spulletjes te verzamelen voor het weekendje weg. het is wel veel maar ja ik liep ook zo achter. helemaal nu rem weer zoveel werkt dan is het toch wennen aan het nieuwe ritme.
waarschijnlijk decoratie gevonden voor de babykamer!!!
nu nog de namen en het geboortekaartje :mrgreen:
kaya, wat voor decoratie??? Ikke wil alles weten en zien!!!
Tammy, super dat het zo goed gaat! Enne we willen meer foto’s!!!
hier nog 1 daggie werken!!
Vandaag 20-wekenecho gehad. Alles zag er goed uit. Gelukkig, want ik was toch wel zenuwachtig. Hij/zij was moeilijk te zien omdat de placenta aan de voorkant zit en beebje helemaal bovenin de baarmoeder zit (dat verklaart ook mijn lege onderbuikgevoel )
De termijn van de echo klopte alleen niet met de werkelijke termijn. Vandaag is die 21 weken en volgens de echo gemiddeld 19 weken en 5 dagen. Dus met 30 weken krijgen we een extra echo. Vind het niet erg en maak me er ook geen zorgen over. Zelf was ik ook maar een kleintje met een voldragen termijn (2525 gram en 48 cm).
Tijdens de echo probeerde ik wel om te zien of ik wat zag dat op een geslacht leek, maar ja, ik heb daar geen kaas van gegeten, dus ik kon er ook geen kaas van maken :lol: :lol:
Daarna hadden we een afspraak bij de gyn, zodat die me alvast weer eens gezien heeft. Mijn vorige zwangerschap was heel erg zwaar en na een ziekenhuisopname met pre-eclampsie is zoonlief gehaald met de keizersnee door gyn waar we vandaag heen moesten. En zij herkende ons nog. Zo grappig. Ik voelde me heel speciaal :shifty: :mrgreen: Dat de vorige door de artiestenuitgang ging, wil niet zeggen dat dit nu ook gaat gebeuren :lol: :lol: