meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin



Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058

Helaas heeft Cariska twee keer een miskraam gehad.....

meld!



Mooi duidelijk lijstje weer Caris!

lunastar moest er natuurlijk nog bij!



maar heb niet alle gegevens meer, dus mocht je willen aanmelden pb me maar (of zet het hier in dit topic, dan wel ff dikgedrukt maakt het wat makkelijker voor me!)

Voor het lijstje ik ben 25



Mooi overzichtelijk lijstje, ja nu komen de eerste baby’s spannend!



Zo ik ga slapen, morgen geen wekker, ja de kids :lol:



Liefs

Hahaha Smarty, vond mijn leeftijd ook al niet zo mooi staan :mrgreen: .



heerlijk ik hoop dat je lekker lang kan slapen. Bij ons was het afgelopen nacht 2 uur :roll:

Jo kwam gisteren thuis (was ff bij kaya geweest) en had namens tl een tekening meegenomen voor de zieke kaya. Komt hij terug zegt hij tegen tl dat hij een cadeautje heeft gekregen van kaya voor tl. Hij gaf tl een kusje namens kaya voor de tekening en tl maar wachten op haar cadeautje hahaha.

Daarna zei ze Isha ook ziek … haha gek kind!

Nou wekker milo was om 6.45 wakker, maar om 7.00 was het pas alarm :lol:

Maar ik mocht blijven liggen, dus om 8 uur eruit gekomen.

Kaya vond de tekening erg mooi! Hij hangt nu in de kamer :inlove: .



Helaas hier nog niet veel verandering bij Kaya gelukkig begint ze nu weer wat te eten. van die cracottes en die vind ze heerlijk. gelukkig gaat het drinken super.



Helaas wij wel weer een slechte nacht, om half 1 ging het luchtalarm :mrgreen: af en hadden wij dus een klein meisje tussen ons in geplakt :?

Meld



Verder geen nieuws, behalve dan dat ik me niet echt in de wacht voel. Ik denk dat we allemaal voor Cariska moeten duimen (dan komt het helemaal goed :pray: ). Ik ben hier eigenlijk alleen omdat ik af en toe meelees. Voorlopig geen serieuze poging, vandaar dat ik me ook geen meistopper voel… :think:

Mariette, ik laat je gewoon staan bij de stoppers hoor! Je leest/kletst gezellig mee dus je hoort er gewoon bij!!!





Tl is nu ziek. eerste keer dat ons meisje echt ziek is. Hangerig, hoesten en koorts… Arm meiske… ken haar niet zo…

Hier vanmiddag na het werk ff naar de supermarkt voor aardappels e.d. Kom ik de henk ten hoor tegen. Kortingen tot 75%. Heb een spijkerbroek voor mezelf, 2 driekwart broeken voor mezelf, leuke spijkerbroek voor tl (nog veel te groot maar is zo leuk) spijkerjurkje voor tl en rokje voor totaal (schrik niet) 14.25!!! Dat is nog eens leuk shoppen!!)

cariska dat is zeker leuk shoppen op die manier! en wat zonde dat je meisje ziek is! beterschap hoor!



Mariette ik snap je gevoel wel hoor,maar ondanks alles blijf je toch een meistopper hoor meid en jullie tijd komt echt!



nou hier waren de jongens vandaag iets minder te genieten dan gister met name milo, maar goed mochten nog niet klagen! verder vanmiddag lekker in de zon op ons bed liggen lezen en even geslapen, doet de mens goed!

en nu lekker lui op de bank, en kleine boel is lekker actief in mama’s buik aan het draaien en woelen!



tot later/ morgen!



liefs

Ik kreeg al dagen geen melding meer, dus ik denk er zal weer wat fout gegaan zijn, kan me niet voorstellen dat de dames niets meer schrijven, haha.

Dus ik moest net 5 blz terug lezen!



Het deeltje waarin de baby’s geboren gaan worden! Leuk!



Hier gaat het z’n gangetje…

Slechte nachten, veel last van de ischias, schaambot, en mijn heupen ( volgens de VK spieren die mijn bekken nu moeten opvangen omdat die steeds weker worden) als ik omdraai doet het zooooo zeer…

Maar goed, ik kang gelukkig wel 's middags slapen als ik daar behoefte aanheb.

Verder zit mijn buik me totaal niet in de weg, ben ik ook niet zat van de zwangerschap, ben vooral zat van de pijn!

Ben natuurlijk wel erg benieuwd naar onze beeb!!

En naar de bvalling! Zal ik weeen herkennen? Wanneer gaat het beginnen? Hoe zal het zijn? enz, enz…



Van mij mag het op zich wel snel zover zijn, ben zooooo nieuwsgierig!! Maar dat komt ook omdat ik al 3 weken verlof heb, en ik het thuis ook wel gezien heb, ondanks dat ik elke dag wel wegga en me nog niet echt verveel, maar strakjes met beeb bezig zijn is ook leuk :inlove: .



Nu ff lekker bankhangen… Heb wel erge last van buikpijn :? en rugpijn… Dus lekker op zoek naar zorro kijken met warme chocomelk :drool:

mimi, dacht ik ook de vraag ga ik weeën herkennen. En geloof me maar, die herken je meteen! Gaat vast goed komen hoor! Niet druk over maken!! (ik beval liever 10 x dan naar de tandarts te gaan haha)

Net je buik bekeken in feb mama’s topic (jaja kijk nog steeds een beetje mee… raar hoor, zou 3-2 uitgerekend zijn …)

Caris; :hug: :-*

idd weeen herken je direct maar ik ga liever 10 keer naar de tandarts dan dat ik nog ene keer beval :mrgreen: , beetje jammer dat het straks toch echt moet gaan gebeuren.

vervelend dat je zo’n last hebt, maar het zijn bij jou echt de laatste loodjes wie weet begint het wel al snel!



caris :hug:

Idd weeën herken je wel. Mijn bevallingen zijn gelukkig altijd meegevallen, dus zal nu ook wel weer lukken. Nog even mimi ben heel benieuwd naar jullie kleintje, en die van de anderen en natuurlijk die van ons zelf.

Geen idee of je weeen herkent. Nog nooit gehad :shifty:



Cariska :hug:



Ik ben echt bekaf van het gedoe op mijn werk deze week. Vrijdag ging ik met lood in de schoenen daarheen. Gelukkig was mijn baas er niet. Mijn hele lichaam schiet vol met adrenaline als ik er weer aan denk. Dat kan niet gezond zijn voor de beeb, maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet stoppen :doh:

cees, :hug: :hug:



kaya, als ik voor jou kon bevallen zou ik het doen hoor!! Maar helaas dat kan niet … weet je al waar kaya heen gaat mocht het zover zijn??



hier vandaag roze verlies bij afvegen… en klein beetje in ondergoed op het werk (dus maar inlegger van cliënt ingedaan … kwam haast niets meer op) Snap er niets van veel te vroeg, vandaag is dag 27 …

Ze gaat waarschijnlijk naar mijn schoonouders, omdat mijn schoonvader altijd direct weg kan van zijn werk en dichtbij werkt.



Dat is voor Kaya dan ook wel het fijnst, ik zal dit keer niet alleen een koffertje voor mezelf klaar maken maar ook 1tje voor kaya mocht het snachts beginnen.



Caris als ik jou bevalling heb dan wil ik het zelf wel doen hoor :wink: .



cees :hug: , weet ook niet zo goed wat je tegen die stress kan doen :-*



Zonet weer naar boven geweest, Kaya zat huilend in haar bed en ze moest allemaal slijm overgeven. pfff langzaamaan moet het toch echt wel beter gaan worden ipv minder