meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

arme kaya!!! Ok is geregeld dus (volgens mij heb ik vakantie in jou “bevallingsweek”… misschien gaan we weg misschien niet … maar wil natuurlijk wel zeer op tijd gebeld worden haha

ben je er nu vanuit gegaan dat ik langer doorloop? Ik hoop dat ik een beetje op tijd beval helemaal nu ik weet dat jij vakantie hebt! Kom je maar lekker vaak langs :smiley: , en anders kom je ook maar langs, moet dan toch de tijd doden :mrgreen:

haha ja hoor ik kom zeker langs!! Wat denk jij!!! Enne gaan we 2 weken na de geboorte weer naar ikea/babydump enzo??? Kan de kleine je decolete weer volspugen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

whahahaha dat was ook zo ja!

Ehh als ik me goed voel wel hoor maar als ik net zo’n bevalling heb als de vorige keer dan ben ik van plan om iets beter naar mijn lichaam te luisteren deze keer (als het lukt).

hahaha gaat je toch niet lukken :mrgreen: :mrgreen: ( heb je weer kraamzorg van dzc?)

nee nu van de kraamvogel, Rem wilde niet nog een keer bij DZC

waarin niet?? Beviel toch goed??

Die meid die we hadden was super maar ja volgens mij werkt die daar niet meer en de baas van dzc is wel een beetje een rare :roll: , laten we zeggen dat haar kinderen nou niet bepaald goed zijn opgevoed

Foei Caris, je gaat toch niet op vakantie als Kaya moet bevallen :naughty: :naughty: :shifty: :wink: :mrgreen:



Balen dat Kaya nog altijd ziek is. :hug: Kwam het slijm van het hoesten of was het echt overgeven dat uit zichzelf begon?



Vanmorgen met mams naar tuincentrum geweest. Daar is een groot speeltoestel met restaurant bij, dus Fer heeft heerlijk gespeeld. Ook nog wat planten gekocht voor in de woonkamer. Vind het zo heerlijk fris altijd nieuwe planten. Ben helemaal happy :mrgreen:

Gezellig zeg even naar het tuincentrum. Ik zit nog steeds in mijn badjas omdat ik kaya niet alleen wil laten en erg graag even wil doucehn. rem is al vanaf vannochtend bij mijn zwager voor de playstation.

En aangezien hij 6 dagen heeft gewerkt deze week en gisteravond ook nog een personeelsfeest ben ik niet echt in een jubelstemming :evil: .



Nieuwe planten is altijd leuk alleen ij mij gaat altijd alles dood, heb niet echt groene vingers :oops:

haha cees, hebben nog niet geboekt … maar jah … willen w.s. nog wel ff weg! Ach moet kaya hem/haar gewoon ff binnenhouden!!

of een weekje eerder :mrgreen: , ik denk dat ik daar wel blijer van wordt

haha is ook goed!

Ach, anders boek je een landal in de buurt :wink:



Is het nog goed gekomen met je stemming Kaya?? Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Hub kan dat ook. En dan ook nog doodleuk zeggen dat wij op de eerste plaats komen bij hem :twisted:

Hier vandaag ook moeten mopperen op hub die had vandaag ook alle tijd en daar was deze zwangere muts toch blij mee… had vd week al gevraagd of hij dit weekend boven wilde stofzuigen, maar zijn laptop was interessanter… en ja dat ik heb alle tijd en mijn hormonen zijn niet zo’ n goede combi…



Maar goed verder alles inmiddels ok weer hoor, zo lekker slapen. Morgen nieuwe werkweek, nog 2 weken en dan verlof.

Ben boos, teleurgesteld en verdrietig. Wat kan je lijf je toch voor de gek houden. Had nu echt het gevoel dat het raak was. eergisteren heel licht roze verlies, gisteren niets meer. Dacht aan innesteling, pijnlijke borsten en voelde me anders, had ik ook bij zwangerschap tl en de 2 miskramen. Maar … test is negatief … nu bruin verlies… moet 3-2 ongi worden … baal hier echt van …

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

He wat rot Cariska. :hug: :hug: :cry:



het zullen de hormonen wel zijn, maar ik zit hier met je mee te huilen :oops:

jullie zijn lief! Snap er echt niets van… voelde me gewoon echt zwanger … jo zegt het kan nog toch? (ja opzich wel, ongi datum dus 3-2, maar nu bruinverlies dus denk het niet …)

pff ben er zo klaar mee nu !!!



Tranen in mijn kop staan, maar ben wel wat moois aan het maken voor beeb van kaya :inlove: (volgens tl is het dus voor kaya)

Je lichaam kan rare spelletjes met je spelen als je wat langer bezig bent en het zo graag wil. Ik heb dat met KJ ook gehad elke keer weer.

Ik vindt het vet K voor je :-*