meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

leuk om alle reacties te lezen!



Hier net bodyjam gedaan … pfff heftig hoor! Maar wel heel leuk!!

:clap: :clap: :clap: Cariska. Het sporten gaat dus goed :thumbup: Hoe is het met je meisje?



Mariette, hoe wat het bij de psych?



Hoe is het met de zwangere. Ik ben vandaag alweer op de helft :shock: Wat gaat het hard bij een tweede zeg. Het voelt helemaal niet alsof het alweer half om is :smiley:

Jeetje Cees ook alweer 20 weken! Gaat snel zeg!!



Ik was gisteren uitgerekend van de 1e miskraam. heb het er wel ff moeilijk mee gehad…

Sporten ging weer lekker, wil vandaag weer, denk vanavond!

Tl is weer beter, kuur slaat gelukkig goed aan, dus dat is mooi!



Zonet kwam ik een invalcollega tegen. Ze vroeg hoe het met me ging, ik meteen ja goed! Ze kwam naar me toelopen (ik zat in de auto) en keek naar mijn buik. Nog niets zei ze?? Ik meteen tranen in de ogen, ik nee helaas maar verder gaat het goed…

:hug: Houdt moed meis. Eigenlijk zijn we allemaal nog niet heel lang bezig. Al voelt het natuurlijk wel zo :-*

Ach Caris, ook al duurt het naar je zin veel te lang, je hebt wel echt super goed nieuws van de gyn gekregen, dat ete gewoon allemaal kan toch?!! Probeer daar maar aan te denken meid want het had ook een veel moeilijker verhaal kunnen zijn, en je komt heus heus heus echt wel aan de beurt :slight_smile: :-* . maar snap dat alles maar zanger wordt om je heen en jij op de proef wordt gesteld. Vervelend, zeker omdat je dan gisteren toch weer die datum in je hoofd hebt van uitrekenen van 1e miskraam. Stoer dat je je er allemaal doorheen slaat hoor meid! :hug:



Cees, vind je eht echt zo hard gaan? Ikke echt niet. ben altijd al super ongeduldig, maar vind er ook niks aan deze keer met al mijn klachtjes. heb nu veel vage klachtjes en deze maar bij eht laatste verloskudnige bezoek weer opgerakeld ondanks dat veel dingen niet constant opspelen, wat is eht advies? Bij klachten die ik neit zelf kan thuisbrengen meteen contact opnemen met het zkh vanwege verdenking op Hellp. Joepie :wall: . Heb ik gelukkig nog niet de zwangerschapscholestase terug, krijg ik hopelijk ook niet komende paar weken, maar dan zou het dus goed kunnen zijn dat ik dit stiekem aan het ontwikkelen ben . Ook leuk. Maar goed: de klachten kunnen ook gewoon “gewoon” zijn en dus is er misschien niks aan de hand. Iig laat ik bij bezoek aan gyn in zkh (vanwege ks litteken vorige zw.schap) volgende week donderdag meteen maar even melden en controleren, dan is dat maar gebeurd. Beter nu alvast, dan aan de late kant met zoiets. :thumbdown:



Maar goed. Ik lees hier wel steeds mee, maar voel me aardig verrot elke dag, dus van reageren komt er niet elke keer wat. Maar volg jullie wel hoor! Nu zo kleine meid ophalen bij mijn ouders en meteen daar eten na twee-na-laatste-dag werken :dance:

beebie, ja dat is waar, hebben goed nieuws gehad van gyn. Daar meot ik me idd op richten! maar ja … iedere keer dat bloed is dan wel weer een dikke domper.

Jij nog 2.5 dag werken! Heerlijk meid!!! En alweer 34 weken!!



Hier net strijd met ons meisje. Ze wilde niet eten en ging steeds van de stoel. Toen moest ze bij de deur gaan staan van ons. Dit deed ze even maar daarna drama, echt grenzen proberen op te zoeken (toen ze ziek was mocht ze natuurlijk veel meer, zo ook drinken uit flesje, nu niet … ook strijd!) pff consequent zijn dus…

dit las ik toevallig bij de februarimama’s!!!



BUB voor Tamara (Tammy)!!!





Om 0.33u is Marijn geboren na zware bevalling, 2490 Gr. en 48 cm!!!







Tammy, van harte met jullie zoon!!!

Foto van Marijn te vinden in sf feb mama’s



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90136&postdays=0&postorder=asc&start=315

Ik moest 2 keer lezen toen ik de titel zag :lol: :lol: Dacht eerst dat ik niet goed zat :wink:



Maar Tammy, van harte proficiat met jullie kanjer :thumbup: Wat een mooi mannetje :inlove: :inlove: sjucht

Ik had hetzelfde Cees!!!



Gefeliciteerd Tammy :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: !!!

Wat een prachtige foto’s en een bos haar :shock: :inlove: :inlove: .

Ik kan nu niet wachtten totdat ik aande beurt ben, ik wil weten wat er in mijn buik zit! :mrgreen:

Voor jou zijn eerst nog een paar anderen hoor :naughty: :wink: :lol: :mrgreen:

Beetje jammer Cees dat je dat nou moet zeggen :mrgreen: .

:lol: :lol: :lol: :stuck_out_tongue:

tja helaas kaya, voorkruipen mag nu eenmaal niet. En over veel haar gesproken, heb je voor de beeb alweer gel gekocht??

Hahaha nee nog niet, maar ik heb ook nog geen jeuk aan mijn buik zoals bij Kaya. Misschien is dit beebje wel kaal :shock: :mrgreen:

Krijg je van een behaard kindje jeuk aan je buik :shock: :think:

nou volgens mij niet hoor cees, misschien stiekem een borreltje kaya??

hihi dat had ik van kaya wel dus ben benieuwd. rem had trouwens ook totaal geen haar toen hij geboren werd!

Heej meiden!



Ik ben weer bij met lezen (je moet het wel regelmatig bijhouden merk ik :wink: ). Ja er is er een bevallen, hoera, hoera! Tammy, meid gefeliciteerd! En de foto’s zijn prachtig! Als je zo’n lief mooi mannetje ziet dan wil je echt nergens meer op wachten hoor… :mrgreen:



Cariska, :hug: Logisch toch dat je verdrietig bent dat het niet gelukt is. Natuurlijk geeft de gyn hoop maar twee keer mk weet je ook veel te goed wat er mis kan gaan. Ik :pray: voor jullie dat er een mooie gezonde kleine mag komen.



Hoe is het met de andere zwangeren? Laatste loodjes of nog lekker aan het genieten?



Bij de psy ging het dus even niet zo goed. Ik ben geloof ik even niet zo goed in therapie enzo… Ik word er zo boos en frusty van! :evil: Waarschijnlijk omdat alle rotgevoel omhoog komt… Ik heb er eens goed over nagedacht maar volgens mij sta ik sinds oktober al in de overleven-stand :wall: Ik vergeet gewoon van het leven te genieten en de mooie kanten te zien… Ik ben dus veel te serieus… Dus vanaf nu vooral alle spoken wegjagen en de mooie dingen zien… Foto’s van pasgeboren beebs helpen wel hoor! :inlove:



Nu aan het duimen voor vriendinnetje… hopelijk bevalt ze binnenkort. :pray: