Smarty, je bent er in ieder geval qua kapsel helemaal klaar voor. Ik heb in het SF al gemeld dat het je heel mooi staat. Je straalt op de foto! Leuk om te zien hoor.
Ik heb mijn onderschrift gisteren aangepast. Ik vond dat de vooruitgang in ieder geval subtiel te zien moest zijn. Ik wil nog geen banner, ik heb niet zoveel lef als Cariska en wil misschien toch nog wachten.
Ik ben nu echt rust aan het nemen. Derde avond op rij dat ik ook echt helemaal niks uitvoer (behalve KOK dan he ). Voor mijn doen is dat best bijzonder. Ik hoop dat Cees wat tips voor mij heeft want ik wil ook wel zo’n pyamadag! :mrgreen:
Mariette, goed dat je je onderschrift hebt aangepast
cees, heerlijk zo’n dagje. Hier een drukke dag vandaag, zo naar de winkel boodschappen doen, dan eten halen voor de hond, boodschappen opruimen, hopenlijk nog ff tijd om met tl te spelen. tl naar creche brengen, dan sporten en door naar het werk. Werken tot 22 uur … pffff haha (maar ben vast vanavond nog wel ff online :mrgreen: )
BIB, alles rustig hier of is het stilte voor de storm :lol: nee hoor ik denk dat ik een deal maak met jou caris, jij over 8 dagen zwanger en ik bevallen :lol: zullen we dat doen?
hier is mijn jongste wat hangerig, die ligt naast me op de bank en mag vie kijken (zoals hij dat zelf zegt)!
net de laatste keukenkastjes uitgesopt, nu alleen mijn trapkast nog,maar dat doe ik morgen wel! ga nu lekker kroelen met milo! jammer dat de oudste naar school moest anders hadden we ook pyjama dag gehouden :lol:
Smarty, dat is wel een goede deal samen met Caris!! En dus nog lekker actief aan het soppen! Ik hoop dat je jongste niet ziek wordt :hug:
Caris, werkse vanmiddag! En sportse natuurlijk ook!
Mariette wat heerlijk een paar rustige dagen! En superknap van je dat je je onderschrift hebt aangepast :inlove: .
Cees wat heerlijk zo’n pyamadag, lekker thuis een beetje aanrommelen en niets moet!
Ons meisje vond het om 4 uur al tijd om op te staan :shock: , uiteindelijk heb ik haar in bed gekregen en gezegd dat ze er uit mocht als papa ging douchen (half 6). Gelukkig is ze weer in slaap gevallen en heeft ze tot half acht doorgeslapen, daarna lekker bij mij in bed kroelen en tv kijken we waren er uiteindelijk om half 10 uit heerlijk zeg.
Helaas heb ik zelf weer minder geslapen want mijn kies speelt weer enorm op. Maar ja die moet toch echt nog even een paar weekjes wachtten totdat ik bevallen ben dan kan ik daarna wel weer naar de tandarts en de schade bekijken .
Zometeen nog even naar de winkel de laatste spulletjes halen voor een taart. Dat is de allerlaatste taart die ik ga doen in opdracht 9ik had hier namelijk een tijd geleden al contact met haar over gehad maar toen nooit reactie gehoord). Het moet een cars taart worden en gelukkig heb ik malletjes voor cars dus die ga ik uitproberen, kijken of het een beetje wil!
kaya succes met je taart ben benieuwd naar het resultaat, die kom je wel weer showen he?
hier was de jongste zo huilerig aan tafel en hij wlde zelf naar bed, dus die ligt er in! had vanmorgen k3 opgenomen, dus die zet ik zo aan voor de oudste en dan ga ik even slapen!
smarty, jaaa goed idee :mrgreen: :mrgreen:
Hier heerlijk gesport, 1 aparaat eerder gestopt ivm klachten van die klote knie … (maar was toch een zwaar apparaat haha) Nu ff broodje eten en nog ff beetje opruimen, net berging beetje opgeruimd, straks nog werken pff ben nu al moe haha
kaya, ben helemaal niet nieuwsgierig naar geslacht van de beeb :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:
ff ego, maar dan weten jullie het vast:
Ik BIB nog even netjes tot iig maandag :dance:. Mijn bloedwaarden alvast onofficieel gekregen: glucose nuchter was 4 en 2 uur na ontbijt was 6,2 en de laatste van net, half 5, weet ik nog niet, maar aangezien de eerste twee netjes waren volgens mij, is het dus geen diabetes gelukkig :dance:. De optie om mijn kindje daar de eerste dagen te laten omdat die op suiker etc. moet worden gecontroleerd, is er dus als het goed is niet. Dat scheelt alweer, ook al is de rest altijd afwachten.
Hey dames!
Even weer een berichtje van mijn kant.
Stijn doet het super!
Hij heeft alleen wel gistermiddag en vannacht heel erg gespuugd, doodeng was dat! En zo zielig!
Hij ( en ok ik, maar das niet belangrijk) zat er helemaal onder, dus moet je hem weer omkleden en daar heeft ie zo’n hekel aan!
Het zat vannacht zelfs in zijn oortje…
Dus vanmorgen heeft ie lekker met papa gedoucht.
Wat betreft zusje weinig verandering. Hub, Stijn en mijn moeder zijn nu heen, dus zal zo wel weer een update krijgen.
Ze hebben gisteren nog wel een inw echo gedaan, en tov zondag is het niet verslechterd. Ondanks dat ze dag en nacht harde buiken blijft houden.
En dat hoort dan ook wel bij de zw. schap, maar omdat zij nu de verstreken bmm heeft, weet je niet welke harde buik nu wel of niet wat doet, en dat maakt haar zo onzeker.
En ze zijn in het zkh ook zo vaag… De 1 zegt als je een harde buik hebt moet je bellen, dan bel je en dan zegt de ander, tjsa dat hoort bij de zw.schap he… Je bent vast moe, of het zijn je darmen ( oftewel waarom bel je???)
Ook de gyn. zitten niet op 1 lijn, lekker vaag allemaal!
Ze lag eerst op een 1-persoonskamer, kreeg ze ineens te horen, dat ze binnen 5 min daar weg moest. En ze moest zelf haar spulletjes maar inpakken, en lopend naar de andere kant. Lopend??!! Ze heeft volledig bedrust, o, ja daar was niet aan gedacht :wall: .
Komt ze vervolgens op de kamer te liggen waar ik ook lag NA de bevalling, dus waar blije vrouwen liggen met hun pasgeboren kind, terwijl jij doodsbang bent voor het leven van je kind.
Mijn vader heeft er wat van gezegd, en nu ligt ze op een kamer, waar mensen een gyn. operatie gehad hebben ( zoals bijv bm eruit).
Maar goed, het blijft allemaal erg vaag en zonog steeds zorgelijk!
Bedankt voor al jullie lieve reavties :-*
beebie, dat is super nieuws!
Mimi, fijn dat stijn het goed doet! En wat een gedoe zeg in dat ziekenhuis … lopend naar een andere kamer … zucht…
Mimi, wat een slechte communicatie daar in dat zkh op je zusjes afdeling, gelukkig zei je vader er wat van! Sterkte!
Mimi, is Stijntje gewoon ziekjes, of was het van de voeding? Anders proberen wat in te dikken met Johannes Broodpitmeel, dat scheelt vaak al een berg! Succes met je spugertje, zielig hoor :hug:
ow mimi ik heb dat ook eens gehad met kaja toen hij net geboren was. Had hem zjn laatste flesje op bed gegeven, wilde hem een boertje laten doen en toen spuggde hij ook heel de fles uit, over zichzelf, mij en ons bed… leuk hoor om 23.30. als je al helemaal moe bent! Hopelijk blijft het bij 1 keer,wa tn als van die kleintjes erg gaan spugen is nooit leuk!
nou hier dus weer BIB, al heb ik een vreselijke nacht achter de rug, kon de slaap niet vatten, last van harde buiken en onrustige benen! en alsof dat nog niet genoeg was een snurkende man naast me en de kids om 7.10 wakker… maar goed stuur straks hub met de oudste de deur uit, jongste naar bed en ik ook!
Smarty hoe is het nu met de jongste,alweer een beetje opgeknapt?
Caris, je moet toch echt even wachtten, ach het goede nieuws is dat het nog maximaal 13 weken duurt voordat je het weet :mrgreen:
Beebie, fijn dat de glucose waarden hoed waren!!
Mimi wat super dat Stijn het zo goed doet! Wel sneu dat hij zo moest spugen, ik kan me voorstellen dat dat er griezelig uitziet.
Fijn dat het beebje nog lekker in de buik van je zus zit, elk uur is er eentje. Belachelijk trouwens hoe de communicatie daar verloopt! bedrust is bedrust en dat is niet over de gang naar een andere kamer lopen. Ook bespottelijk dat ze op een kamer lag waar iedereen net een kindje had gekregen :wall: .
Hier eens even kijken wat we vandaag gaan doen, heb nog geen idee :think:
ja hoor jongste had gewoon een knuffel hangdagje, dus niet ziek geworden ofzo!
Balen van die rotnacht zeg, hopelijk kun je zo even een beetje bijtanken :-*
Ik was tot twee uur vannacht bezig met de taart en Kaya was om zes uur wakker beetje balen was dat nu maar eens kijken hoe we deze dag doorkomen
@kaya wrote:
Balen van die rotnacht zeg, hopelijk kun je zo even een beetje bijtanken :-*
Ik was tot twee uur vannacht bezig met de taart en Kaya was om zes uur wakker beetje balen was dat nu maar eens kijken hoe we deze dag doorkomen
taart afgekregen Kaya?
weet niet of ik straks kan slapen, buikje blijft regelmatig hard worden en rommelen… maar ga het maar wel proberen! en heb mega maagzuur als sinds ik ben opgestaan…
De taart was idd af, wel vergeten foto’s te maken. Hmmm ik ben benieuwd of het rommelen gaat doorzetten!!! Ach en lekker op bed liggen geeft ook rust.
Zonet met Kaya naar de winkel geweest en ze had geen luier om!! Ik vroeg om de vijf minuten gevraagd of ze moest plassen zo spannend vond ik het hahaha. Zij vond het heel normaal en is droog gebleven :dance: dus mocht ze van mij een sticker plakken. Als ze de gekeesd op de wc plast en poept dan krijgt ze een kaaimuur. Bij de zeeman hadden ze my lotto’s pony voor vier euro dus die heb ik meegenomen, ik ben benieuwd!
kaya, onderste bericht zeker niet op je laptop gedaan?? Staan rare woorden in hoor haha
Enne heb jij ook niet een leuk verhaal over spugende kindjes (lees in groningen :mrgreen: :mrgreen: )
zucht nog 13 weken … pffff hoef ik dus ook niet te shoppen voor jullie, kunnen jullie dat zelf doen!!
smarty, spannend hoor!!
Hier mezelf vanmorgen getrakteerd op nieuwe bh’s. Was wel nodig want had dus gewoon maat te klein aan … Nu weer 3 mooie nieuwen dus helemaal blij.
Kom ik thuis, 3 x gebeld door anoniem nummer (vaak mijn werk) en 1 keer ingesproken. Of ik terug wilde bellen. (moest werken om 15.30) Prima ik bel terug, heeft de andere late dienst zich ziekgemeld en of ik de lange late wilde, prima.
Konden ze geen vervaning vinden, of ik het erg vond om dan een paar uurtjes hulp te hebben als het nodig was van een andere groep… Ik zei ja dat is goed, kan het misschien ook wel alleen als ik maar iemand achter de hand heb om op terug te vallen als er iets is. Dit was goed.
Uiteindelijk alles alleen gedaan, en nu … last van de rug :wall: :wall: :wall: hopenlijk is het na een nacht slapen over. Morgen nog werken en dan 2 vrij… pfff
Caris; Dat vermoeden van Kaya had ik ook al, ik snapte van een aantal woorden helemaal niets, haha…
‘gekeesd’, ‘kaaimuur’ :think:
ehhh sorry dames, was idd van mijn Iphone, internet lag er uit en we tapen nu illegaal internet van buren af omdat onze niets meer doet :oops: , dus vandaar die rare woorden, iphone heeft er nogaleens een handje van om woorden te veranderen :wall: .
O ja, goed nieuws, kaya is de hele dag droog gebleven :dance: ,was zelfs even naar het winkelcentrum gegaan met haar (wat vond ik dat spannend zeg) en helemaal geen kik, alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat ze geen luier om had hahaha.
Dus het kadootje vanavond gegeven en ze was helemaal blij. Mocht ze ook nog opblijven vanavond, kreg ze een paar chippies, wilde ze naar bed wat een grapjas!
Caris denk je om je rug?!!!
Maar wat betekend nu gekeesd en kaaimuur?
Super dat Kaya helemaal droog is geweest!! :dance: