kaaimuur is kado :eh:
gekeesd is de hele dag
lang leve de iphone
Whahaha jemig, ok, dat had ik er dus echt niet van gemaakt, maar dat maakt nu een heleboel duidelijk…
Mijn HTC heeft daar ook een handje van, ik stuurde laatst een smsje aan mijn vriendin, en ik wilde daar inzetten, dikke kus aan Iris.
En hij maakte ervan Dikke kus aan, wat was het nou ook alweer, weet het echt niet meer, maar sloeg helemaal nergens op, het leek er niet eens op.
Mss dat je iphone hetzelfde ervan maakt, haha
idd, er was hier volgens mij in huiskamer zelfs een topic over met een linkje naar een site waar al deze “versprekingen van de iphone” in staan. Dat heb ik toen gelezen en me helemaal kapot gelachen
irri is dat he als ie dat zo verandert, kan ik heel slecht tegen
Rug gaat wel weer, gelukkig maar. Maar alleen staan ga ik dus niet meer doen! Nu bedenken of ik op fiets ga naar het werk of toch met de atuo … weet het nog niet haha
pffff kaya… denk dat ik eraan toe ben (mei tai maken…) Stof minna (Ikea) schijnt goed en stevig te zijn die wil ik maken. Je mag wel ff kijken op de site of je leuke stof zien!
Heb net zelf ook gekeken, voor jou had ik grijze banden bedacht met helderrood lijfje stof ditte (kan voor allebei hé??) Voor mezelf roze banden met lijfje van stof fredrika
zegt het maar!!
Ohh Caris dat zou ik heel gaaf vinden, maar zet ik je niet voor het blok? Je moet het ook leuk vinden om te doen he!
En ik neem aan dat je met de auto bent gegaan,aan het weer gezien? Werkse meid!
Binnenkort ook even weer een date voor de meiden afspreken?
En idd niet meer je dienst alleen doen hoor :naughty:
Deze stof is ook leuk KAJSASTINA, of zou dat te warm worden omdat er zwart bij in zit? En ik vindt die fredrika met die boompjes ook leuk!
BIB, vandaag een rust/ slaapdag. Lekker op het gemak genieten van mijn gezin.
Hopelijk blijft de kleine in mijn buik de komende dagen zitten, mijn schoonmoeder is paar dagen weg dat is mijn opvang voor de jongens als ik ga bevallen. Haar vriend wil wel komen maar dat duurt ruim. 45 min voor hij hier is. Dus na woensdag mag hij komen :lol:
smarty, maar dat hadden we toch ook afgesproken? Over 6 dagen jij bevallen en ik positieve test :mrgreen:
Kaya, leuke stoffen idd!! Wilde morgen naar Ikea maar tl is ziek, houdt niets binnen, zelfs geen afgekoeld gekookt water. Ademhaling van 28 en pols van 134.(tja verpleegkundige hé?) kan volgens mij prima horen bij koorts maar toch ff googelen haha…
Enne … denk dat ik toch gelijk heb met mijn voorgevoel… :mrgreen:
Mei tai kan je beste gebruiken van 6 maanden las ik op internet. Dan is het winter dus kunnen beide stoffen. Als je ook iets wilt voor de 1e maanden kan ik wel iets anders maken… Misschien ringsling? Moet ik ff kijken of die vanaf geboorte mag…
o ja die afspraak tussen jullie! Dat zal nu wel goed uitkomen he :inlove: .
Ik wist niet dat de mei tai pas vanaf zes maanden was :think: , misschien vraag ik het wel even in het draagdoektopic! Zijn idd leuke stofjes bij ikea!
Zielig dat TL zo ziek is :hug: , hopelijk knapt ze snel wat op. Er gaat trouwens een pittige griep rond dus kan best wezen dat ze die te pakken heeft.
Wij zijn net terug uit zuidlaren, daar was de zwarte markt. Was erg gezellig! Niet veel kunnen scoren, wel een horloge voor Rem. en nog schoentjes voor kaya voor drie euro van nijntje!! Ze heeft ze aan en wil ze niet meer uit (das wat anders dan toen we schoenen gingen passen met kaya, weet je nog Caris :mrgreen: )
En ik kan me het spuugincident nog goed herrinneren, whahaha zo mijn hele decolete vol melk midden in die broodjeszaak :lol:
nou super dat dit zo goed ging met de schoenen!!
Jep kaya spuugde jou onder (en toen mocht ik haar vasthouden :inlove: :inlove: )
Ok vraag daar maar ff!!
@Cariska wrote:
smarty, maar dat hadden we toch ook afgesproken? Over 6 dagen jij bevallen en ik positieve test :mrgreen:
jaja afspraak is afspraak he! nee maar mijn sm zou eerst van woensdag tot zaterdag weggaan, maar ze heeft donderdag een begrafenis, dus nu ging ze eerder! vind dat zelf ook wel fijner, want ga er vooralsnog vanuit dat ik voor de 38 weken niet ga bevallen, dus dan is ze nu weer terug!
maar ik vind over 6 dagen een prima afspraak hoor! ( dan hebben ze hier in het zuiden vakantie, dus dan is Kaja ook lekker een weekje thuis)
heb ook even naar de stofjes zitten spieken zijn inderdaad erg leuk zeg!
ik heb zelf trouwens zo’n bykay draagdoek, heb ik na de geboorte van Milo gehad, erg veel gebruikt toen, dus die komt nu wel weer van pas!
och tl ziek caris… beterschap!
nou ik ga weer even verder, hub legt de boys op bed dus ik lig lekker gestrekt1
liefs
Dus jij ook een draagmama. Broekie ook al las ik op ander topic… leuk!
Mimi wil jij stijn ook dragen??
yep ook een draagmama! bij kaja had ik een draagzak,maar dat zat vreselijk,maar goed toen wist ik niet beter he! en bij milo had ik er eerst 1 te leen en kreeg ik later mijn eigen! heel veel gebruikt en het is zo lekker je kleintje zo tegen je aan!
Ik had ook een gewone draagzak, en idd ik wist ook niet beter. Nu zie ik al die draagdoeken voorbij komen en dan denk ik dat dat een stuk beter draagt!
@kaya wrote:
Ik had ook een gewone draagzak, en idd ik wist ook niet beter. Nu zie ik al die draagdoeken voorbij komen en dan denk ik dat dat een stuk beter draagt!
euh ff snel vraagje. je hebt hem al terug toch?? (anders moet ik rap gaan zoeken!
er is ook een speciaal dragen en voeden forum kaya… anders daar ff gaan kijken!
ik heb eigenlijk geen idee of ik hem al terug heb, zolder is een beeeeeetje een chaos. Nou ja ik mis hem niet hoor. Zal binnenkort wel even gaan kijken hahaha
dacht het wel maar zeker weten doe ik niet.
pfff wat een nacht, ik ben uiteindelijk op een matras bij tl gaan liggen, toen hebben we geslapen. Alleen werd ze veel en vaak wakker en wou dieje (drinken) Maar niet gegeven. Vanmorgen eerst 60 cc. Nu net 60 en latetr 90 cc op… Tot nu toe blijft het erin (water)…
@Broekie wrote:
Nee meiden sorry… nog altijd een BIB.
Merk ook eigenlijk helemaal niets van het strippen.
Mijn hyves is trouwens even afgeschermd, want mijn tante was zo slim om me te feliciteren met onze prachtige dochter (naar aanleiding van babyfoto’s van Vincenzo en Larissa die ook hier op KOK staan) :roll:
En mijn man zit zich daar helemaal over op te vreten.
Die werd even woest van al dat bemoei hahaha
- Kun je nu niet eens bevallen zonder dat je lastig gevallen wordt!!! *
Arme schat is helemaal op van de zenuwen en kan dat er gewoon niet bij hebben… het is zo gestrest, omdat hij natuurlijk ieder moment een telefoontje kan verwachten als hij op zijn werk zit of 's nachts wakker gemaakt wordt.
En wil me gewoon even focussen op de bevalling en niet steeds gesmst wordenHoe lief ook bedoelt hahaha
Ik kom waarschijnlijk morgenochtend gewoon weer een BIB melden. Want zoals het er nu naar uit ziet… gaat het hem niet worden vanavond.
Slaap lekker meiden
kaya, volgens nij is een ringsling wel geschikt voor baby´s