meistoppers 2010 Welkom Marijn, Stijn, Sofia, Levi, Robin

@Broekie wrote:

BIB of ben ik nu wel erg snel? :wink:

De harde buiken zijn enorm afgenomen… :frowning:

Snap niets meer van mijn lijf… :frowning:

Ik ga lekker naar bed en we zien wel wat morgen brengt.

Slaap lekker

helaas meid! Hopenlijk heeft het vanacht doorgezet!!!

Cees, goed idee! :thumbup: Ik had het boek samen met wat andere spulletjes diep in de kast verstopt, zo van: die wil ik even niet zien! Maar die ga ik inderdaad weer tevoorschijn halen… :smiley:

Cariska, ik ga mezelf inderdaad niet opjagen. :wink:

Beebie, :hug:

Kaya, hoe is het met je? :hug:

Ohh jullie zijn lief, alles is gelukkig weer rustig. Gisteren nog wel de hele dag en avond last gehad van harde buiken, maar gelukkig niet meer van die rare rommels. Nu een beetje moe want Rem moest gisteren balansen en ik slaap niet voordat hij altijd weer terug is. Heb dus tot 12 uur snachts op hem gewacht, wel lekker onderuit gezakt op de bank gelegen met een aantal kussens dus mijn lichaam heeft in iedergeval genoeg rust gehad!

Beebie, fijn dat de vlos zo goed voor je bezig is met uitzoeken hoe je kan gaan bevallen en dat ze de gyn laks vond. Toch niets erger als je een uur of zo ligt te persen en dat ze er dan in 1 keer achter komen dat het toch niet past? Ben benieuwd naar maandag met de extra groeiecho! En beebje je moet wel even indalen hoor :naughty:

Mariette, wat een fijne HA heb jij zeg!! Ik vindt het echt een grote stap vooruit voor je nu je weet waar de angsten vandaan komen, dan kun je er ook aan werken! Ik ben benieuwd of je het deze ronde gaat proberen :inlove:

Cees, ja sorry je hebt het idd gezegd, maar ik ben maar een heeeeeeeel klein beetje eigenwijs hoor :mrgreen: .

Broekie, spannend ik hoop dat het toch heeft doorgezet!

Fijn dat het weer gezakt is Kaya :thumbup: Hoe laat heb je een afspraak bij de gyn?

Broekie, vervelend hè, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden :hug: Hopelijk zet het snel door :pray:

Mariette, mijn man heeft ook heel lang getwijfeld voor hij aan kinderen durfde te beginnen. Het was nooit de perfecte of de goede tijd. Maar dat is het nooit! Nadat ik zwanger bleek van onze eerste was hij om en heeft er geen moment spijt meer van gehad :-*

20 voor tien een groeiecho en om 10 uur een afspraak bij de gyn!

Hier ook heel lang twijfels en trouwens ook bij de tweede. Na Kaya zeiden we allebei, nooit weer! Het hielp ook niet mee dat kaya niet zo’n makkelijke baby was en nog steeds bijna elke nacht wakker. Toch begon het voor mij begin 2010 te kriebelen. Maar ja bij manlief niet. Uiteindelijk hebben we om de tafel gezeten en heb ik gezegd dat welke keuze hij ook ging maken dat ik er achter stond maar dat ik het wel graag wilde weten of er nog een brusje bij komt. En doordat de zwangerschap bij Kaya zo lang uit bleef dat ik niet te lang wilde wachtten.

Uiteindelijk heeft hij mij in Florance op een brug officieel gevraagd of we samen nog een kindje wilden proberen te maken :inlove: .

Tja en toen ging hett eigenlijk vrij snel :smiley:

Oh Kaya, wat romantisch, die vent van jou met dat verzoek voor een 2e kindje voor jullie! Lees dat je veel gerommel hebt gehad" je bent al zowat weer 30 weken :shock:, doe eens even rustig aan als je verstandig bent :wink: (zegt zij die vorige week de 2 m hoge heg nog vanaf een ladder heeft gesnoeid en nu om de dag staat te verven enzo op Lucy’s nieuwe kamertje :mrgreen: ). Je ligt nu bij de echo, ben benieuwd…

Broekie zeg, wat een ellende dat jouw beeb jullie zo lang in spanning houdt! Ik hoop echt dat de onze dat niet doet. Als ie dat wel van plan zou zijn, dan hoop ik dat de gyns enzo idd van plan zijn eerder in te leiden oid, vanwege de grootte van de beeb en de “lengte” (of beter gezegd “kortte”) van mij.

Mariette, spannend dat je weer dingetjes uit de kast wil opgraven :dance: Echt fijn dat je voor jezelf nu zo duidelijk hebt dat de wens er echt is, uiteindelijk begint het daar allemaal mee :slight_smile:

Caris, nadenken over de babykamer, dat is altijd leuk he, een goede mentale voorbereiding ook. Ik vond het allebei de keren moeilijk om te kiezen. Je weet dan goed wat je vooral niet wil, maar wat je precies wel wil aan kleuren enzo, dat is lastig vind ik. Succes ermee, dat je maar snel een beslissing moet maken :dance:

Ik hoop dat ik niemand van jullie vaste schrijvers vergeten heb, zowel, hartstikke sorry :oops:

En mimi geniet vast van haar beeb :inlove:

zo hier een volldige gepimpte mama :lol: ben lekker naar de kapper geweest, kleurtje er in, stukkie er af en lekker in model laten fohnen! dus ik kan er weer even tegen aan! heb expres een kaspel laten knippen waar ik straks alleen een beetje schuim in hoef te doen en dan te fohnen! ideaa voor tijdens de kraamtijd!

lekker broodje gegeten net en nu even onderuit op de bank met de laptop. even lekker genieten van de rust!

liefs

Smarty, je snapt wel dat ik dan een foto wil zien he! :stuck_out_tongue:

@Mariette wrote:

Smarty, je snapt wel dat ik dan een foto wil zien he! :stuck_out_tongue:

:lol: zal een kijken

stelletje kletstantes, en ik maar werken :mrgreen: :mrgreen:

beebie, hoe zijn de kamers bij jou nu??? Zit nu iets te denken over met oranje en dan dikkie dik ofzo …

Kaya, mooi dat de groeiecho goed is!!!

Misschien leuk als iedereen foto’s maakt van de baby/kinderkamer??

ik hou steeds de 9 maanden mama’s in de gaten ivm de komst van de novembermama’s … heel misschien ga ik dr bijhoren hé haha… maar ze zijn er nog steeds niet … duurt lang hoor!

Idd caris de groeiecho was helemaal goed. Beebje groeit helemaal volgens de middelste lijn dus dat is supergoed nieuws.

Verder moet ik zelf bekijken wat nog gaat met werken en wat niet. Dus proberen teveel harde buiken vermijden. Maar rond deze tijd van de zwangerschap horen harde buiken er ook bij zij ze. Ik ga nu goed bekijken wat wel en niet kan met werken en kijken hoe dat gaat. Evt. iets kortere dagen werken zodat ik toch nog wat kan blijven werken.

whahaha beebie, dus jij nog even de heg snoeien :naughty: :lol:

smarty ik ben benieuwd naar een foto!

spannend caris, ik hoop het wel dat je daar bij gaat horen :pray:

enne eerst open je een topic over paars en nu is het oranje :mrgreen: ? ik ben benieuwd wat het gaat worden als de hormonen in het spel zijn

ja paars had ik toen gezien, maar nu zie ik steeds die leuke dikkie dik tas van de beurs :wall:

Caris, :pray: voor jou novembermama’s? Ik hoop het! :mrgreen:

Kaya, sterkte!

caris novembermama zou ook leuk zijn :pray: :pray: voor je meid!

Ik dacht al dat je moest werken Caris. Het was zo stil aan jouw kant :lol: :lol: Ik ga weer voor je duimen dat het november wordt :pray: :pray:

Super dat het goed was Kaya :thumbup: Toch weer een geruststelling :dance: Gewoon kijken wat gaat qua werken. En als het niet goed gaat, dan op tijd stoppen. Er moet toch vervanging voor je komen over een paar weken, dus dan komt die maar wat eerder :wink: Ik heb op mijn werk ook al aangegeven dat ik over max 11 weken stop met werken. Ik kreeg van mijn baas het idee dat hij dat helemaal niet in de gaten had en dus ook nog niet met vervanging bezig was. Terwijl je toch een week of 4 nodig hebt om die goed in te werken :doh: Maar ja, als de vervanging er te laat is, dan is het niet meer mijn probleem :silenced:

Mooi kapsel Smarty :thumbup: Staat je goed :thumbup: Ik heb wel eens gehoord dat een vrouw nog snel even naar de kapper wil voordat de bevalling zich aandient :pray:

Mimi hoe is het met jou en de rest van je familie :-*

Wij hebben vandaag een pyamadagje gehad. Heel de dag in een slappe broek en lekker gepicknicked in de speeltent en heeel heeel heeel veel tv gekeken :shifty: Maar gezellig dat het was :mrgreen: :inlove: :thumbup:

Ow cees heerlijk zo’n dag.

Cees, dat klinkt goed zo’n dag!

Mimi, hoe is het?

Smarty, ik ga gelijk kijken… :-*

Hmm nu al bevallen hoeft nog niet hoor cees, ik wacht nog even broekie sowieso eerst nog he.