BIB
Spannend cees wanneer de eerste zw.sch.gym baby er aan komt!
Caris wat lief van TL :inlove:
Hebben jullie mooie bloemen uit kunnen zoeken? Weten jullie al wanneer de begravenis of crematie is :kaars: ?
Hier alles weer rustig. Straks naar de gyn dus ben benieuwd wat zij zegt, ook even vragen of er iets is wat ik voor mijn ischias kan krijgen want paracetamol helpt niet meer
Verder maar een rustig dagje op de planning. De kast hangt trouwens, moet alleen nog glazen deurtjes voor en dit weekend gaan we alle apparatuur overzetten, ziet er spergaaf uit maar wel even wennen hoor!
Succes bij de gyn :thumbup: Ik heb vanmiddag een afspraak bij de vk.
Hoe is het daar Cariska? Zijn jullie “fijn” met heel de familie bij elkaar? :hug:
ik was vandaag aan het werk. Huisje van oma is vandaag leeggehaald maar kon geen vrij krijgen (beetje jammer sta je zelf altijd voor collega’s klaar…) maar goed… zondag moest ik ook werken, die ben ik nu gelukkig wel vrij (dan is er een dienst in de “kerk” voor haar).
Crematie is maandag, tl gaat dan naar janny toe. Bloemen uitgezocht, zo nog ff bellen met de begravenisondernemer (tenminste hij belt mij terug als het goed is …) en dan is het meeste rond…
wisten jullie trouwens dat ze vroeger een verzekering hadden voor televisietoestellen??? Vond het zo grappig dat te zien :mrgreen:
Wat vervelend dat niemand voor jou kon werken zeg :thumbdown: .
Fijn dat het meeste rond is, ik hoop dat de dienst zondag mooi is. Als er iets is wat ik voor je kan doen dan weet je me te vinden he :-*
Hihi Caris, nee dat wist ik niet maar een tv zou wel heeeel duur geweest zijn in die tijd.
Vandaag naar de gyn geweest, ben weer goedgekeurd helaas niets gekregen voor de pijn tegen de ischias . Bloeddruk wordt ook wat hoger maar is nog acceptabel 130/90. verdre maar weer afwachten. beebje ligt goed en heeft het nog prima naar zijn zin en vruchtwater heb ik nog voldoende.
Ik mocht de auto lenen van schoonzus dus kon ik makkelijk op en neer crossen naar het ziekenhuis, daarna heeft kaya daar nog even gespeeld :inlove: . En nu ligt kaya op de stoel te slapen :mrgreen:
super dat je de auto lenen kon!
Als je wat kan doen hoor je het idd. Maar denk het niet. Zondag gaan we bloemen overbrengen van gebouw naar boskamp, laat ik tl de tekening zelf (als ze wil) op de kist leggen. Dan maandag de dienst. en dan … rust in de kop…
Wat een drukte he met al dat geregel. ik ben benieuwd of TL de tekening zelf wil neerleggen, Kaya wilde toen rem zijn oom overleed absoluut niet in de kamer waar opa opgebaard lag.
:hug: :-*
Jeetje wat vlot geregeld allemaal. Huisje al leeg enzo. Wat een raar idee dat je er nu nooit meer heen kan Hihi… Een verzekering voor tv-toestellen. Grappig!
Een tekening brengen naar de oom van Rem toen opa opgebaard lag :think: Balen dat ze niets aan de ischias kunnen doen. Wellicht kan een acupuncturist de pijn wat verlichten :hug:
Vandaag weer goedgekeurd door de vk. Kreeg wel een spuit anti D in mijn bil :? en moest bloedprikken. 2 weken geleden ook laten doen in het zkh voor hetzelfde als vandaag, maar om de een of andere reden zijn die uitslagen niet goed doorgekomen ofzo :doh: Gelukkig ben ik helemaal niet bang voor spuiten :liar:
Vanaaf uit eten omdat hub morgen jarig is. Heb ik vandaag even geregeld :mrgreen: Had een mailtje naar zijn werk gestuurd met daarin de uitnodiging. We wachten nu op de oppas.
oom = opa :wall:
Super dat je weer goedgekeurd bent! balen dat je nog een keer moest bloedprikken helemaal omdat je het zo erg vindt .
En lekker uit eten :drool: , eet smakelijk, waar ga je heen?
cees lekker uit eten!! Hier net chinees besteld!
Tl heeft een waterbaan gekregen van de buurvrouw, ze vind het geweldig!! En ze komt nu zelf soms naar binnen, isja eve plassie toen :inlove: :inlove:
lekker Caris, ik heb een tosti gegeten en kaya poffertjes, tja je moet toch wat als naar de winkel gaan te pijnlijk is. rem werkt middag avond en gaat volgens mij naar Jo.
Wat leuk een waterbaan daar heeft ze vast nog heel lang plezier van!
ja klopt :lol:
succes dan
ik ga denk ik boven freubelen :mrgreen:
Ik denk dat dat idd het beste plan is :mrgreen:
@Cariska wrote:
ik was vandaag aan het werk. Huisje van oma is vandaag leeggehaald maar kon geen vrij krijgen (beetje jammer sta je zelf altijd voor collega’s klaar…) maar goed… zondag moest ik ook werken, die ben ik nu gelukkig wel vrij (dan is er een dienst in de “kerk” voor haar).
Crematie is maandag, tl gaat dan naar janny toe. Bloemen uitgezocht, zo nog ff bellen met de begravenisondernemer (tenminste hij belt mij terug als het goed is …) en dan is het meeste rond…
Caris, gecondoleerd met oma

thanks beebie,
alles is nu geregeld. morgen komen de bloemen in de kerk, zondag kerkdienst, dan bloemen naar oma brengen en dan maandag de crematie. Ik ga mee tot aan de oven… wil dat wel eens zien…
trouwens … deze tas al gezien? Lief! Tas Dots And Flowers Green/Pink Vind hem zo gaaf!!
hier vandaag naar de stad geweest met draagdoek. Tl heeft er 2x in gezeten. Verder een puzzel voor haar gekocht en meer niet. Nog heerlijk ergens wat gedronken en later een patatje gegeten. Echt genieten.
Morgen afscheidsdienst in de “kerk” en dan maandag crematie. Ik ga ook wat zeggen :shifty: , hopenlijk gaat het lukken!
Succes vandaag en morgen Cariska :thumbup: :hug: :-*