Meistoppers 2010, Welkom Jans

Vervelend van je oma Cariska :hug: Hoe oud die mensjes ook zijn/worden het is en blijft je oma :-*

Kaya, had jij na de eerste bevalling al last van je schildklier? Of was dat toen niet bekend. Wellicht dat het herstel daarom zo lang duurde! En ze zeggen niet voor niets: 9 maanden ontzwangeren. We willen gewoon te snel te veel :wink:

Caris is nu naar haar oma, TL is hier.

Schildklierprobleem was toen nog niet bekend maar we schatten dat ik het al zo’n 15 jaar heb.

Hoe was het bij oma?

De meisjes lekker samen gespeeld?

Cariska haar oma is inmiddels al overleden :kaars: :cry: .

He wat naar :cry:

:kaars: :hug: :-*

Ja echt heel sneu. Ze zei zelf wel dat het beter was voor oma en ze is er bij geweest wat ze ook erg fijn vond.

Caris dikke :hug: :hug: :hug:

Vanmorgen heeft oma brood gegeten met kaas. ze was heel helder en wist goed wat ze wilde. Om 10 uur kwam ik bij haar op de kamer. Ze sliep en ik dacht ik laat haar maar even slapen. De verpleegster kwam en zei dat ik haar gerust wakker mocht maken.

Al wat ik probeerde ik kreeg oma niet wakker. Om 10.15 ging ze sneller ademen, een ademhaling van 40 per minuut. Ze kreunde/mompelde soms wat maar dit was niet verstaanbaar, ook toen kreeg ik geen contact.

Om 11 uur heb ik op het belletje gedrukt, de ademhaling werd rustiger en oppervlakkiger. Ze wilden oma in de stoel zetten maar ik zei dat dit niet meer nodig was en dat ze familie moest bellen.

Dit heeft ze gedaan.

Om 11.10 kwam ze terug, de kleur was toen al anders en oma ademde nog oppervlakkiger. Om 11.20 is oma, hand in hand met mij, overleden. Het ging heel “mooi” en rustig. het is goed …

kaya, hartstikke top dat tl bij jou mocht zijn!! Gaf echt een stuk rust! Morgen ff dagje met mijn meisje, ff kijken in de stad (met draagdoek :inlove: ) en kaarten in de enveloppen doen en op de bus. 's avonds bloemen uitkiezen, hoofdkleur paars (vond oma mooi) verder houden we het vrolijk.

Caris gecondoleerd met het verlies van je oma. Gelukkig is ze op een rustige manier overleden. Sterkte de komende tijd.

Hier heeft l.evi een hele dag om de 2 uur gedronken, zwaar vermoeiend met de 2 oudste nog thuis. Maar goed zullen wel regeldagen zijn in combinatie met het weer en zijn verkouden zijn. We geven er maar gewoon aan toe.

Liefs

Caris, is toch vanzelfsprekend dat TL hier was! Fijn dat je bi het einde kon zijn :hug: .

Veel plezier met TL in de draagdoek. Hebben jullie de kaarten al uitgezocht dan?

Smarty pittig idd elke twee uur drinken :hug: . Hopelijk wordt het snel weer een beetje een normaal ritme!

Mijn rug voelt als gebroken, echt mega pijn heb ik er aan. vandaag alleen even op visite bij collega en dan helemaal niets meer.

Verder gisteren wat gerommel gehad maar dat was binnen drie kwartier wel over en voelde ook niet echt aan als weeen ofzo. Wel moet ik veel naar de wc.

Kaya veel naar de wc kan een teken zijn, althans bij m.ilo ging dat ook zo.

Ben heel benieuwd hoor wanneer je bevalt!

Vannacht redelijke nacht gehad, 2 tot 3 uur tussen de voeding, maar hij is ook heel erg verkouden, dus dat zal ook wel mee spelen. Momenteel slaapt hij al een uurtje lekker. Heb vandaag alleen de jongste 2 thuis, dus hopelijk slapen beide vanmiddag lekker kan ik ook even extra tanken.

Idd het kan een teken zijn maar ik weet het niet hoor, ik voel me wel anders als anders maar voor hetzelfde geld dat het nog wel twee weken gaat duren :roll: .

Fijn dat je alleen de jongsten thuis hebt, hopelijk kun je een beetje bijtanken! En als hij idd verkouden is dan kan dat hele goed meespelen, sneu zeg :hug:

Kaya ik denk dat je 7 mei gaat bevallen (mijn verjaardag),dus nog even geduld.

Denk dat het bij levi een combinatie is van regeldagen,het warme weer en zijn verkoudheid.

Maar goed hij rommelt al weer, vrees weer een dag om de 2uur maar goed geef er gewoon aan toe.

Was je alleen bij je oma Cariska? Klinkt als een mooi einde :hug: :-*

Kaya, helaas kun je alleen maar afwachten. Het begint wel een keer, maar ja, wanneer :roll:

Smarty, hopelijk is hij snel uit de regeldagen. Lijkt me enorm vermoeidend :hug:

smarty jarig 7-5, kaya bevallen 7-5, ik positieve test 7-5??? Lijkt me een goed plan!!!

Cees, ja was er alleen, vond het niet erg, het ging zo “mooi” rustig…

kaarten gisteren uitgezocht, vanmorgen bezorgt, gisteren al enveloppen geschreven, ze zijn nu op de bus. vanavond bloemen uitzoeken…

@Cariska wrote:

smarty jarig 7-5, kaya bevallen 7-5, ik positieve test 7-5??? Lijkt me een goed plan!!!

Nou laten we er maar een mooie dag van maken dan!

L.evi sliep vanmorgen heerlijk. Had hem wakker gemaakt om te drinken, had ik beter niet kunnen doen want sindsdien blijft hij rommelen ! Maar goed nu ligt hij er in maar wordt m.ilo net wakker. . .wat een pech daar gaat mijn rust.

dat is idd jammer smarty! Hier is tl op de fiets in slaap gevallen. De powernap heeft haar goed gedaan want ze kletst boven alles bij mekaar…

Zo ik heb met kaya ook even geslapen, ik zag dat zij moe was en ik bekaf van het gerommel dus er maar even gebruik van gemaakt :mrgreen: .

Alles is weer rustig hier alleen nog wat harde buiken af en toe maar niet noemenswaardig. Ik wil best 7-5 bevallen hoor maar dan niet steeds dit gerommel van te voren want dat vindt ik wel erg pittig.

Helaas mag collega niet naar huis, haar kindje heeft een bacterie :frowning:

jeetje balen voor je collega!!

Hier is tl een tekening aan het maken voor oude oma :inlove: :kaars:

Wat lief van Tl :thumbup:

Balen voor je collega :hug: Dat wordt wel heftig, nog 1,5 week rommelen inderdaad :eh

Vanavond laatste les zw.gym gehad. Er is er eentje ruim 37 weken, dus ben benieuwd wanneer de eerste gymbeeb geboren wordt.