Meistoppers 2010, Welkom Jans



Showforum
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=89058

Helaas heeft Cariska drie keer een miskraam gehad.....

Sta je er niet meer bij maar wil je toch blijven meekletsen? Stuur dan ff pbtje!

Smarty, fijn dat hij is goedgekeurd!! En zichzelf in slaap gekregen, super!

meld :mrgreen:



Hier een kleine man eindelijk in slaap gekregen na 3 kwartier tijdrekken… Nu zelf ook even :zzz: :zzz:

hier is tl ook op bed, ze vroeg er zelf om. ze heeft neit zo’n goede nacht gehad ivm veel hoesten dus wel ff lekker voor haar. Ik zo late dienst

En voor jou ook wel even lekker dus :wink:

Lekker toch meiden, ik zou willen dat kaya ging slapen maar helaas zit dat er echt niet meer in.



Ik heb net de man gebelt voor reiniging van de bank. het gaat €195 euro kostten :shock: , dat is de bank dus niet meer waard :frowning: . We proberen nog een beroep te doen op de verzekering maar ik ben bang dat het een ander bankstel moet worden.

Meld.



Kom later terug ga l.evi zo voeden.

kaya hopenlijk dekt de verzekering het … (en stel nou dat het tl was?? is ons kind dan misschien wel?)



tl slaapt nog steeds, al 2.5 uur dus. Ze is dus echt niet fit. Ga dr zo maar wakker maken en dan richting schoonmoeders.

Rem heeft net gebelt en helaas dekt de verzekering het dus niet :frowning: ,

nu maar centjes bijelkaar schrapen voor een nieuwe bank, ik kan wel janken

Pittig he Kaya als ze niet willen slapen. Ik merk dat ik dat op dit moment niet trek een hele dag een kleine man vermaken :? Balen van je bank. Wellicht kun je het strijkijzer erop zetten en 'm opgeven bij de brandverzekering :shifty: Hoe gaat het met je man?



Hopelijk wordt Tl niet ziek!

Caris, eetse bij schoonouders!

kaya was gisteren ook niet fit dus misschien heerst er iets op kdv?



Idd Cees ik vindt het soms moeilijk haar de hele dag te vermaken, helemaal omdat ik steeds zoveel harde buiken heb en dan ben ik niet echt op mijn best zullen we maar zeggen :mrgreen: ,

ik heb vanmiddag een cake met kaya gebakken, erg gezellig :inlove: .

Morgen even wat dingetjes doen in huis al heb ik mijn lijstje per dag aardig ingekort omdat het gewoon niet meer wil.

Zelfs fietsen vandaag was pijnlijk bij mijn stuitje en dat is iets wat tot nu toe juist nog zo lekker ging :? .

Maar ja genoeg geklaag ik mag blij zijn dat er een beebje in mijn buik groeit en dat het allemaal goed gaat, het zijn de laatste loodjes en die wegen idd het zwaarst.



Verder ben ik druk aan het kijken op internet voor een nieuwe bank, helaas hanteren de mensen op marktplaats af en toe fikse prijzen dus daar moet dan nog flink onderhandelt worden. Dus ben nu ook aan het kijken voor een nieuwe bank die niet te duur is. Een beste zoektocht maar ja het houd ons bezig.

kaya, ik ben vanaf vrijdag 5 dagen vrij, dus als de dames ff samen moeten spelen zeggen hoor (w.s. gaan we maandag wel een nachtje doen in hotel… dus dan moet het het weekend of vrijdag!)

Hmmm … dus kan ook niet als tl op de bank heeft geplast?? Balen!!



tl weer goed, zich prima vermaakt bij schoonouders, daar ff geslapen en nu net zo half slapend overgelegd in eigen bed. Super dus! Ik zo ook naar boven want morgen vroege dienst en teamvergadering…

@kaya wrote:

Rem heeft net gebelt en helaas dekt de verzekering het dus niet :frowning: ,

nu maar centjes bijelkaar schrapen voor een nieuwe bank, ik kan wel janken




Balen :thumbdown: En het is altijd al duurder met een nieuw kindje op komst. Voordeel is dat er dadelijk 2 nieuwe pronkstukken in je kamer staan/liggen :inlove:

Werk ze Caris :thumbup:



Hier eindelijk weer eens een redelijke nacht gehad. Ik voel me in ieder geval fitter dan alle andere dagen van deze week. Maar even gebruik van maken en vandaag nieuwe schoenen scoren voor Fer. Die van nu zijn een beetje strak zegt hij :shifty:

Hier ook een prima nacht gehad geslapen van 22.30 tot 3 en daarna was het 6.30!.

Normaal was dat 22.30 tot 1/1.30 en dan tussen 4.00 en 6.00, dus dit was al heel lekker kan er zo aan wennen.

Zo k.aja naar school en dan lekker rommelen in huis.

Caris, we kunnen wel effe kijken idd.

Lekker effe naar een hotelletje.



Cees, super dat je je iets beter voelt zeg, dat scheelt een hoop he als je een goede nacht maakt.



Smarty, wat fijn zo’n goede nacht! Hopelijk is dit er eentje van velen!



Hier ook wel een redelijke nacht gehad, helaas begint mijn rug echt op te spelen nu en het doet echt zeer met lopen en draaien in bed.

Hopelijk kan ik nog een aantal dingetjes doen in huis.

verder even reageren op een bank die we op mp hebben gezien.



en verder niets bijzonders vandaag!

Toch nog wat gedaan in huis. Ik heb beneden gestofzuigd en gedweild de afwasmachine is leeg en er staat boven een wasje te draaien met babyspulletjes.



En ik heb een bos gedaan op een bankstel. Wel veel lager als dat ze aangaven maar ik kan het altijd proberen toch! Dus spannend!!!

niet geschoten is altijd mis :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

spannend kaya!



Hier nu heerlijk vrij 6 dagen!!!

Morgen gyn

nog geen reactie :frowning: .



heel veel succes morgen bij de gyn!! Gaat johan mee?