Meistoppers 2010, Welkom Jans

Ik hoop dat je snel wat hoort op je bod. Maar meestal als je na 1 dag niets gehoord hebt, dan vinden ze je bod te laag :frowning:



Succes morgen Caris :thumbup: Ben benieuwd of ze nu wel actie gaan ondernemen!



Wij hebben morgen groeiecho en controle bij de gyn. Ben bang dat ik dan ook een injectie met anti D ga krijgen :? Daarna gaan we lekker een weekendje weg naar Heijderbos :dance: :dance:

Balen Cees een injectie, maar het is voor een goed doel!

Wat heerlijk een weekendje weg, volgens mij wordt het wel mooi weer dus jullie hebben geluk!

Veel succes morgen op controle en de groeiecho!

En Fer is helemaal klaar voor het zwembad. Hij hoeft niets in te pakken zelf, maar heeft wel zijn vleugeltjes en strandbal al gepakt :inlove:

@cees77 wrote:

En Fer is helemaal klaar voor het zwembad. Hij hoeft niets in te pakken zelf, maar heeft wel zijn vleugeltjes en strandbal al gepakt :inlove:




:inlove: :inlove: :inlove:

ja jo gaat mee!



Cees, die injectie heb ik ook gehad bij tl, stelt niet veel voor hoor!



Hier lekker 6 dagen vrij!!!1

Weet ik, maar spuiten… Brrr…

en dat terwijl je ook b12 spuit?? :hug:



morgen uitgerekende dag van 2de miskraam… gek hoor dan toch naar de gyn te moeten maar voor andere reden…

:cry: :hug: :-* Hoe vreemd kan het gaan. Als eerst van ons allen een positieve test en kijk eens waar je nu staat :hug: Maar de moed niet opgeven hoor :naughty:



I know. Ben altijd blij dat Fer er (meestal) bij is, dan kan ik niet kleinzerig worden :shifty:

Caris, idd een raar idee dat je morgen uitgerekend bent van je tweede miskraam, zo had het niet moeten zijn :hug: .



Cees succes dan morgen met de spuit.



We hebben reactie terug van het bod, ze willen 100 euro meer dan dat wij boden maar zitten dan nog onder de vraagrpijs die zij wilden voor het bankstel.



Nu bekijken of we het kunnen financieren, Rem zij al het is dat we geen keus hebben anders probeer je ze nog een keer te overbluffen.

Het is dan wel een 3 zits bank van echt leer met een relaxstoel erbij en een hocker. Onze stoelen kunnen we in ieder geval verkopen ook al is het 50 euro per stoel, dan ben ik al blij.

welk advertentienummer is het?

advertentienr is 438930553

wel heeeeeeeeeeeeeeel wat anders dan nu …

Klopt maar we willen graag en leer of leerlook en relax dus dan is dit wel een optie, maar ze willen er nog 600 euro voor hebben ( voor dat merk zeker niet duur) maar ja we hebben ook nog geboortekaartjes die betaald moeten worden. Dus dillemma…

Op de bank kunnen we nu niet meer zitten dus er moet echt binnen korte tijd in iedergeval voor de beeb is geboren iets nieuws komen

438370202 is net zo 1 maar dan stukken goedkopen!! (oké kleur is misschien niet zo leuk maar …

http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/banken/hoekbank_rimini_links(3).aspx



deze dan??



Is strak (wat jullie nu ook hebben) nepleer en een relax stuk eraan.



heb je voor zelfde geld een nieuwe…

Die andere van mp komt er denk ik niet in ivm kleur



ik vond nog wel deze 441251538

@Cariska wrote:

http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/banken/hoekbank_rimini_links(3).aspx



deze dan??



Is strak (wat jullie nu ook hebben) nepleer en een relax stuk eraan.



heb je voor zelfde geld een nieuwe…




die vindt rem niet zo mooi

nee dat dacht ik ook al maar was ff om te laten zien dat zelfde bank ook goedkoper erop staat.



die laatste vind ik leuker … wat moderner zeg maar … maar goed je kan niet goed zien of ie doorzitplekken heeft…

grrrrr mannen, laat ik net die bank zien aan hem, zegt ie. Ik weet het allemaal niet meer hoor misschien moeten we nog maar een ander bedrijf bellen om te kijken of het gereinigd kan worden. Zit ik hier dagen achter elkaar heel internet uit te pluizen krijg je dit, grrr daar wordt ik nou zo boos van.

Ik heb hem wel effe verteld dat er haast bij zit omdat ik vanaf volgende week elk moment kan bevallen en we dan geen bank voor de visite hebben om op te zitten :evil:

tja dat zijn mannen …



maar is het echt zo erg dan?? Ik rook niets laatst… anders flikker je er een grote laag parfum overheen … de geur vervliegt toch lijkt me??