Meistoppers 2010, Welkom Jans

@Cariska wrote:

tja dat zijn mannen …



maar is het echt zo erg dan?? Ik rook niets laatst… anders flikker je er een grote laag parfum overheen … de geur vervliegt toch lijkt me??




ja die gedachte had ik ook, zou dat niet helpen?



nou hier zit mijn kleine/ grote man (m.ilo) voor het eerst op de psz! ging hem wegbrengen en hij was meteen vertrokken! ging lekker spelen en later kwamen er nog 2 kindjes die hij kende van het kinderdagverblijf, dus ben na 15 min maar gegaan! zal vast wel goed gaan!



L.evi heeft er een drinknachtje van gemaakt, hij heeft bijna de hele nacht aan de borst gelegen, wel geslapen tussendoor hoor,maar zodra hij wakker werd zocht hij de borst weer, dus ik heb hem de hele nacht maar naast me gehouden, voedingskussen in zijn rug, zodat hij niet om kon rollen! en zo kon mama ook tussendoor slapen!



Cariska ik zag dat je NOd 7 mei is, mooie datum dan ben ik jarig! moet toch iets goeds betekenen!



maar goed ik ga snel even door, want l.evi slaapt nog even dus dan kan ik snel wat opruimen en schoonmaken!



liefs

Die geur vervliegt niet en als je op die plek gast zitten dan gaan je kleren er ook helemaal naar ruiken.



Smarty wat fijn dat het zo goed ging direct op de psz! Heftig zo’n drinknachtje maar door hem zo naast je neer te leggen kon je zelf ook nog een beetje slapen.



Caris succes bij de gyn

Ow ja, dat was ik even vergeten, van die nachten gaan er ook weer aankomen. Pfff… Fijn dat het goed ging bij het wegbrengen naar de psz. Kun je in ieder geval (hopelijk) een beetje bijtanken vanmorgen.



Lastig die mannen met hun eigen mening :lol: :stuck_out_tongue: Het moet natuurlijk ook wel bij jullie passen wat er komt te staan. Dus misschien toch maar laten reinigen. Kun je er wel weer even tegen en is minder duur dan een nieuwe :-*

Idd Cees daar denken we nu toch over na om het te laten reinigen zo kunnen we doorsparen voor een bank die we echt willen. Ik heb nog een offerte opgevraagd voor een reinigingsbedrijf die bij ons in de straat zit.



Caris trouwens nog gefeli met je zusje!!! Was ik helemaal vergeten .

ff ego

Ze gaan nu verder kijken. Bij volgende ongesteldheid moet ik bloedprikken tussen dag 3 en 5, en dan een echo tussen dag 8 en 10. Daarna kunnen er veel meer echo’s volgen. ze gaan dan kijken of de eitjes goed rijpen enzo… Er wordt dus eindelijk actie ondernomen! Super dus!



Vanmorgen naar vrijbuiter geweest, heerlijk neuzen tussen de kampeerspullen. Helaas is tl niet echt happy, erg moe…

Super caris dat ze eindelijk actie gaan ondernemen, al hoop ik voor je dat het niet nodig is.

Caris, ik vindt het echt fijn voor je dat ze er nu mee bezig gaan, ik hoop dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is en dat ze er wat mee kunnen :hug:

Ben er ook blij om!! Maar eerst hebben we nog een maand dat we het “alleen” kunnen doen …



Hier vandaag een rustig dagje thuis in de planning, misschien nog ff lekker fietsen met tl.

Tja ze beginnen echt aan het begin van een cyclus :frowning: . Maar wel superfijn dat er actie wordt ondernomen!!



Gezellig ja met TL even fietsen, het is er wel mooi weer voor!



Wij gaan waarschijnlijk naar een culinaire markt in Veenhuizen. Daar is Rem vorig jaar met zijn ouders geweest en vond het echt fantastisch dus dit jaar maar even met zijn drietjes heen.

Kaya had weer een onrustig nachtje dus ben een beetje moe :zzz: .



Het brood was op dus heb ik lekkere afbakbroodjes in de oven :drool: , het lijkt wel zondag :lol:

ja maakt me niet uit hoor dat ze aan begin volgende cyclus wat gaan doen. Gewoon fijn idee DAT er straks wat gebeurt… hopenlijk is het niet nodig natuurlijk…



Net een geweldig momentje met tl. kyra was buiten, tl broodje eten op haar stoel. ze staat op en zegt kya binnen, ik zo weer goed? ze staat op loopt naar de deur doet de deur open voor kyra, kyra komt binnen ze doet de deur weer dicht en gaat weer broodje eten :inlove:

ohhh wat schattig :inlove: :inlove:



Hopelijk is het zeker niet nodig maar het is gewoon super om te horen dat er actie wordt ondernomen :thumbup: .



Bij onze meimamma’s gaat het hard, er is alweer een beebje geboren dmv geplande keizersnee. Ze was net 38 weken zwanger en beebje Ryan was al 4070 :shock: , een beste dus :inlove: .

Als ik dat zo lees wil ik ook graag :inlove: :inlove:

Maar ja ik moet nog wel wat dingetjes doen voordat de beeb komt dus moet het nog even blijven zitten :mrgreen:

nog ff kaya!! Maar van mij mag het nu ook wel hoor :mrgreen: :wink:



nu ff naar de bieb!

morgen dagje dolfinarium. normaal kost het voor 2 volwassenen 25 euro per persoon, via vakantieveilingen heb ik nu 37 euro betaald!!

lekker cariska! veel plezier al vast!



hier heeft l.evi de smaak van in het bed slapen te pakken!

gister om 21.30 lag hij er in tot 1.30 en daarna tot 5.30! gisteroverdag ook heel de dag in bed, alleen om 19.00 niet maar goed dat is nou ook weer geen drama!



vanmorgen al op nacontrole geweest bij de vk, ben weer helemaal ok gekeurd, dus ben woensdag echt officieel kraamvrouw af, dan is l.evi 6 weken!



hoe is het met alle andere dame’s??



ik ga snel door want l.evi ligt wat te protesteren in de wagen!

fijn dat je bent goedgekeurd!!



Hier net wezen wandelen in het bos. Hadden de kinderwagen wel meegenomen maar ook de draagdoek. Kinderwagen in de auto gelaten en zou als tl dat wilde haar eerst in de draagdoek proberen. Op een gegeven moment wilde ze niet meer lopen, maar draagdoek ook niet …

Haar toch in de draagdoek gedaan en een lekker stukje kunnen lopen (eerst ff huilen later wat het goed). Toen eruit en toen we terug gingen lopen wilde ze weer getild worden. Ze zei ja toen ik zei of ze in de doek wilde. Ik ben dus blij!!!

Morgen gaan we naar dolfinarium, nemen we de kinderwagen niet mee … eens kijken hoe dat dan gaat, ze wil daar w.s. toch veel lopen!

Wat heerlijk dat tl nu wel gedragen wil worden!! Hoef je morgen idd niet te sjouwen met een kinderwagen. Superaanbieding van vakantieveilingen geniet er maar lekker van morgen.



Jeetje L.evi alweer bijna zes weken wat gaat dat snel zeg. Wat super dat het nu zo goed gaat in zijn eigen bed!!!



Hier zo even de laatste dingen in orde maken voor de babykamer en ook de ziekenhuistas inpakken.



Verder vannacht weer een dramanacht gehad maar het hoort er een beetje bij natuurlijk.



O ja de internist belde en mijn schildklierwaardes waren weer goed dus ik hoef niet meer op te hogen. Pas na de bevalling moet ik weer prikken en hoef eerst maar een beetje te verlagen na de bevalling dus niet direct een enorme daling daar ben ik wel blij mee omdat ik daar een beetje bang voor was dat ik heel veel moest verlagen en me dan zo slecht zou gaan voelen. Dus weer goed nieuws!!

super kaya!!!

@Cariska wrote:

ff ego

Ze gaan nu verder kijken. Bij volgende ongesteldheid moet ik bloedprikken tussen dag 3 en 5, en dan een echo tussen dag 8 en 10. Daarna kunnen er veel meer echo’s volgen. ze gaan dan kijken of de eitjes goed rijpen enzo… Er wordt dus eindelijk actie ondernomen! Super dus! …




Hee, fijn nieuws dat er weer gerichter gezocht en gekeken gaat worden meid, dan weet je tenminste weer iets meer wat er zich nu wel of niet in je lijf afspeelt. Wel een hele MMM misschien er achteraan, maar tenminste neit meer dat eindeloze hopen en wachten op hopelijk iets. Ben blij voor je dat ze gericht bezig gaan nu, gefeliciteerd! :dance:



de rest even niet echt bijgelezen, het is zo lekker weer, ik pak zoveel mogelijk tijd buiten met de kleine meid en nog kleinere man. Die slaapt gewoon in de wagenbak met klamboetje erop in de buitenlucht terwijl de andere muppet in de zandbak in de tuin speelt bijvoorbeeld, of we gaan stukken lopen met de hond mee, heerlijk!

Beebie lekker genieten van het mooie weer, hoor het wordt vanzelf wel weer wat minder en dan kun je lekker bijbeppen :mrgreen: .



Hier de hele dag al druk bezig in het babykamertje. het wiegje is opgemaakt en de kleertjes hangen schoon in de kast, nu de laatste dingetjes strijken en dan is dat maar weer klaar.



verder een lijstje gemaakt voor rem waar hij heen moet bellen als de bevalling begint en wat hij verder moet doen.



En de ziekenhuistas ingepakt, tenminste het meeste zit er in. Alleen even een lijstje erop plakken wat we niet moeten vergeten om naar het ziekenhuis te nemen.

beebie, klinkt heerlijk!!!



kaya, kamertje dus bijna helemaal klaar … vraagt om foto!!!