Meistoppers 2010, Welkom Jans

hier lopend met tl naar de bieb … draagdoek gaat mee! :mrgreen:

Caris veel plezier vandaag in het dolfinarium!



Vandaag een rustig dagje in de planning. Kaya gaat straks naar de creche en ik naar de gyn.

Gisteren lekker veel gedaan, alle kleertjes zijn gestreken en hangen in de kast, het wiegje is opgemaakt en ook van de kinderwagen. verder de ziekenhuistas zo goed als klaar gemaakt dus het begint op te schieten!

Ja gaat snel he kaya,nog maar even en dan is de kleine er!



Hier ook rust dag m.ilo is niet fit,erg,verkouden en gisteren ook verhoging.

Dus we vermaken ons thuis maar.

heerlijke dag gehad in dolfinarium. 2 shows gezien, natuurlijk de dolfijnen. Echt super. Daarna lekker in de speeltuin gezeten daar, dat is echt genieten voor tl. Ook wilde tl nog 2x in de draagdoek. Al met al een super geslaagde dag dus.

Caris wat super, klinkt als een heerlijke dag zo met zijn drietjes!! Jullie hadden er ook wel prachtig weer bij zeg, heerlijk!



Zonet een check up gehad bij de gyn, alles was goed ook mijn bloeddruk was nog prima. Waarschijnlijk heb ik een zwangerschaps isschias en dat verklaart ook de pijn. Alleen in dit stadium van de zwangerschap is er niet zoveel meer aan te doen dus moet ik het maar even verbijten. Nog wel even een rondje gelopen met Kaya en rem buiten en even naar de winkel gelopen.



Morgen komt er een man de bank reinigen!! Deze woont bij ons in de straat en heeft een bedrijf met het reinigen van vloeren maar ook bankstellen. Een hele bank reinigen was 135 euro mar dat vond hij een beetje zonde van het geld, dus komt hij een deel van de zitting doen voor veertig euro per uur en de verwachting is dat hij er niet langer dan een uur over doet. Ik ben dus superblij. Mocht er over twee weken DSM alsnog wat vieze lucht doorkomen dan komt hij nog een keer licht nabehandelen. Nou dan zou het een keer 80 euro zijn ipv 200!!! Ik ben benieuwd en hoop dat het werkt

dat is super kaya!! Scheelt veel geld!!

Cariska, fijn dat er nu actie ondernomen gaat worden. Rot dat het nodig is, maar het is weer een stapje de goede richting op :thumbup: Jammer alleen dat je bijna 1 maand moet wachten :hug: Hopelijk is het niet meer nodig dan.



Vakantieveilingen is echt een super site. Ik heb ook vaak leuke aanbiedingen daarvandaan. Zijn nog redelijke prijzen die je dan betaald voor een dagje weg :thumbup: Dolfinarium klinkt super :mrgreen:



Kaya, fijn dat je weer goedgekeurd bent. En een geruststelling dat de waarde van de schildklier ook goed is :thumbup: Balen van de ischias :hug: Super deal van je bank. Kom je er goed vanaf :mrgreen:



Jeetje, Levi alweer 6 weken. Wat gaat het snel. Fijn dat je goedgekeurd bent Smarty :mrgreen:



Ons weekendje weg was erg gezellig. Fer heeft zich prima vermaakt in het zwembad en in het speeltuintje voor ons huisje :inlove:



Sinds gisteren zit ik in de ziektewet. Mijn lichaam trekt het echt niet meer om ook nog te werken. Vrijdag hebben we een groeiecho gehad en het kindje groeit niet helemaal zoals het moet. Wel nog binnen de marges, maar de buikomvang is bijna 3 weken verder dan de termijn. Over 3 weken (inmiddels 2,5) weer een groeiecho. Daarbij ben ik alleen maar moe en moe en moe. De bloeddruk was iets verhoogd, maar niet te hoog gelukkig. Donderdag moet ik voor de zekerheid een suikercurve laten prikken omdat het kindje nu geschat wordt op ruim 1700 gram. En dat is voor de termijn volgens mij best veel :think:

Cees, rustig aan doen dus! Enne … met dit mooie weer moet dat goedkomen toch???

Cees, idd lekker rustig aan doen en genieten van het weer!! Het belangrijkste is dat je beebje gezond is, dus heel verstandig om niet te prikken. Mijn beebje was met volgens mij 34/35 weken 2200 gram en dat is normaal. Gisteren heeft de gyn ook nog weer gekeken en ben nog steeds gemiddeld dus beebje zal nu iets van 2700 gram zijn.

Ik ben benieuwd of er iets te ontdekken is aan je suikercurve :hug: .



Man wat een activiteiten hie rop de vroegen morgen. Om zeven uur de wekker gezet en om acht uur stond ik al in de winkel :shock: . Ik dacht ik moet wel een beetje op tijd zijn want Die man van de bank kan tussen 9 en 11 komen.

Zometeen komt mijn zus even bij mij een bakkie doen, erg egzellig dus. kunnen we lekker in de tuin zitten terwijl die ma druk bezig is :mrgreen: .

Gisteravond ging het weer wat beter met mijn rug maar vannochtend had ik weer zo’n pijn, je moet er echt even doorheen om te bewegen, de tranen staan me af en toe in de ogen, maar ja niets aan te doen.

kaya hopenlijk is het in 1 keer klaar. balen van je rug zeg!! Morgen al 37 weken!!!

Ik hoop het ook, ik zit met smart te wachtten op die man!

Tja die rug het is nou eenmaal niet anders :frowning: .

Ohh dan mag ik toch morgen BIBben?

Ja, morgen mag je bibben :dance: :dance:



Gezellig je zus op de thee komt. Altijd gezellig. Jammer genoeg woont mijn zus een uurtje hier vandaan, dus we gaan niet gauw zomaar bij elkaar langs. Daarbij kan het alleen op donderdag omdat zij op ma di wo werkt en ik op ma di vrij.



Gaat helemaal lukken dames, genieten van het weer. Alleen oppassen voor een zw.masker 8)

Goed insmeren idd!

helaas had ik al een zwangerschapsmasker voordat ik ooit zwanger was geweest en bij mij komt het elk jaar wel wat terug maar ach er zijn ergere dingen in de wereld :mrgreen:

Jammer idd dat je zus zo ver weg woont, maar ja die van mij woont vlak bij en dit is denk ik de eerste keer in 2 jaar tijd dat ze hier even op de koffie komt.

Kaya vanaf morgen bibben,wat gaat het toch snel! Gezellig je zus op de koffie, hier gaat dat ook niet zomaar, mijn ene zus woont een uur rijden bij me vandaan, mijn andere zus 2,5 uur.



Hier is milo of zwaar verkouden of heeft hooikoorts, vannacht heel de nacht bezig geweest meneer “kan nie slapen nie” en tel daarbij regeldagen levi, die om de 2 uur kwam dan weten jullie wel hoe ik me voel!



Maar goed milo is naar de peuterzaal, de oudste naar school en gaat daarna meteen spelen en de kleine man slaapt even.

ja kaya vanaf morgen mag het!!!



Ik zo ff naar de ha. evalueren b12 (gaat goed dus ga voorstellen 1xper 3 weken prikken) en hebben over het feit dat ik nog steeds verkouden ben. Duurt echt enorm lang…

kuurtje gekregen. hopenlijk snel weer klaar dus.

hopelijk knap je snel weer op. En hoe was het met de b12 prikken?

zij begon er niet over … dus ik ook niet :mrgreen:



hoe is het met de bank??

Het ruikt hier heerlijk naar desinfectant hahaha.

Maar het ziet er goed uit, we moeten even kijken of alle geur weg is. Over maximaal twee weken is het eindresultaat zeg maar eventueel zou hij hem dan nog een keertje kunnen behandelen, maar ik ben hier al zo super blij mee!

en idd als zij er niet over begint…