nee komt van hem zelf. Hij vind dat het tijd is voor de jongere generatie.
vroeger was het altijd zo dat als de apostel dood is dat er dan een nieuwe in testament stond. Nu heeft hij iemand gevraagd, diegene heeft dus ja gezegd en weet het al heel lang en wordt vanmiddag bekend gemaakt en vanavond in het gebouw (maar goed ken hem/haar toch niet maar een haar zou ik wel super leuk vinden …)
oh enne natuurlijk fijn pasen allemaal!!
(kaya gaan toch niet dat consult doen, ben wat anders aan het regelen, zoveel leuker!!! hahaha)
Hihi Cariska, tegelijk :mrgreen: Zag toen ik mijn berichtje postte dat er op blz 9 alweer een nieuw stond :lol: :lol:
Nou ik ben dan benieuwd wie het gaat worden.
Je maakt me wel nieuwschierig nu hoor caris :mrgreen: .
Lekker Cees dat je even kon relaxen, ik hoop dus ook op zo’n dagje vandaag
Ik heb net trouwens even een nieuwe zomerjas voor kaya gescoord op ebay, voor nog geen 20 euro heeft ze nu een leuke spijkerjas :dance: .
Je moet toch wat doen als je al zoveel uren op bent :mrgreen:
Nu maar hopen dan dat het weer minder wordt, anders kan ze het jasje nooit aan :lol: :lol:
hihi Cees.
gelukkig groeit ze niet snel en heb een 98/104 besteld dus de kans is groot dat ze deze jas volgend jaar nog aan kan (ze was nu 4.5 cm gegroeid in 1 jaar :shock: ).
De jas van vorig jaar kan ze ook nog aan volgens mij, ik zal hem eens opzoeken op zolder :think: , is wel handig want dan heb ik er twee. Eentje voor in de was en eentje om aan te doen
leuk kaya, welke is het??
stoer!!!
Gaaf :thumbup:
Hier ook 2 jassen. Is wel handig aangezien Fer het liefste buiten zou wonen
Fijne Pasen allemaal!
Caris werkse vandaag!
Kaya geniet van je rustige dagje!
Hier straks eitjes zoeken bij mijn schoonmoeder en daar brunchen. Vanavond thuis gourmetten,ging met kerst niet door ivm operatie k.aja toen en nu kunnen we het buiten doen.
En morgen doen we niets. Ik zit ook met de regeldagen van L.evi en kan dus ook nu zoveel, aangezien hij om de 2 uur komt.
Even snel, mijn collega is al bevallen van een dochter Isa Maureen. Ze heeft een rot bevalling gehad en toen ze mij belde had ze haar kleine meisje nog niet eens vast gehad. Nu maar hopen dat ik een iets subtielere bevalling krijg
jeetje dat is ook wat van die collega. wel mooie naam!
Jij krijgt hopenlijk een super bevalling!!!
Ik hoop het ook. Het begon met wat bloedverlies bij haar, dus kreeg ze een echo een een ctg maar alles was goed. De rest van de dag wat gerommel maar dat had ze ook al vaker gehad. Savonds weerbloedverlies dus vriend belt de vk die langs komt. Blijkt ze al negen cm ontsluiting te hebben. Ze mocht kiezen om thuis of in het ziekenhuis te bevallen en koos voor thuis ivm de ontsluiting. Waarop de vk de vliezen brak en ze er achter kwamen dat er allemaal ontlasting in het vruchtwater zat. Met spoed naar het ziekenhuis in Groningen gebracht. Daar heeft ze een uur geperst maar Isa wilde er niet uit waarop de gyn besloot om met knip en vacuüm Isa te halen. Dit is wel gelukt maar collega is volledig uitgescheurd en Isa had de navelstreng twee keer om de nek. Ze is daarom op de kinderafdeling opgenomen ter observatie. Echt zo sneu
pff jeetje… waarom naar groningen??? Of woont ze daar in de buurt??
Tot aan die 9 cm ontsluiting klinkt het super, maar daarna is natuurlijk een stuk minder Bij jou gaat het vast een stuk beter :thumbup: Hoe was jouw eerste bevalling?
als eerste BIB
Caris, ze woont in Eelde dus dan is groningen het dichste bij.
Cees, mijn start van de bevalling was super, mijn vliezen braken om 12 uur snachts en meteen kwamen de weeen op gang. Om half vier gebeld naar vk die kwam en constateerde meconiumhoudend vruchtwater dus naar het ziekenhuis. Vanaf een uur of 6 al persweeen waar ik niets mee mocht doen maar wat ook wel te doen was. Om half 8 persen maar mevrouw wilde er niet uit dus is ze met de vacuum getrokken met knip en twee verpleegkundigen op mijn buik omdat Kaya er per direct uit moet. Kaya deed het direct super daarna alleen bleef bij mij de placenta steken. Om half negen is Kaya geboren en om negen uur nog geen placenta onddanks de prik in mijn been. Door veel bloedverlies ok gebeld maar ik zou ik niet zijn als we het nog een keer gingen proberen :mrgreen: . Dat hield in dat de gyn de navelstreng had en weer twee verpleegkundigen op mijn buik om de placenta er uit te krijgen, en gelukt :mrgreen: . Ik ben niet voor niets eigenwijs hahaha.
Op zich wel een heftige bevalling maar te doen, alleen mijn herstel liet heel erg te wensen over na die tijd en dat vond ik het ergste. Daar zie ik ook het meest tegenop dat mijn herstel weer zo lang duurt. Pas toen Kaya 1 jaar werd voelde ik me weer een beetje de oude ik zeg maar, niet zoveel moe meer en ik kon werken en moederschap eindelijk een beetje combineren zonder dat ik alle leuke dingen in moest leveren.
Vandaar dat ik het erg spannend vindt.
maar op zich wel een goed teken dat ik iets van jaloers was dat zij haar beebje al heeft, dat betereknd dat ik er langzaamaan wel klaar voor ben
ff ego
Niet meer naar kermis geweest, dag liep ff wat anders.
Kregen telefoontje dat mijn overgrootoma (97jaar oud) was gevallen in bejaardenhuis. Was opgenomen in het ziekenhuis. Dus naar ziekenhuis geweest, ze is helemaal blauw overal, armen, benen en gezicht, ze ziet er neit uit. Heeft veel pijn in haar nek/hoofd. Neus staat krom dus naar mijn idee gewoon gebroken.
Ze krijgt morfine voor de pijn, verder doen ze niets … ik wil graag ct scan om te kijken of het een hersenbloeding is geweest (ze praat erg onduidelijk…) maar dit hebben ze niet gedaan. Morgen of overmorgen (hoop morgen) gaat er een gesprek plaatsvinden met de arts. Ik zit daarbij, heb toch medische kennis dus vind dat wel fijn. Al wat belangrijke dingen op papier gezet.
Denk dat oma dit niet gaat overleven… ze heeft erg koude handen en voeten. Verder moppert ze wel en dat is vaak een goed teken.
Van haar hoeft het allemaal niet meer, dus zou voor haar mooi zijn als ze lekker gaat slapen en … niet meer wakker wordt. Voor ons heel dubbel maar weten dat dit beter is…
oma is de nacht goed doorgekomen… heeft op de po geplast (gisteren kreeg ze opeens een broek (luier dus) aan van de verpleging…