Meistoppers 2010, Welkom Jans

Ik kreeg net een bericht van de vervoerder dat ze tussen 14.45 en 16.45 komen :dance:

Das een betere tijd :wink:

Hier redelijk geslapen. Fer wel. Die werd 1 keer wakker vannacht. Daarna geslapen tot ruim 7 uur. Voor ons een lange nacht :lol: :lol: Ik heb wel wat liggen piekeren over mijn suikers etc. dus heb er maar een topic over geopend :roll: Daar word ik gelukkig wel rustiger van.

Maarre… je vergeet wat :mrgreen:

hihi Cees… BIB :mrgreen:

Ik kan me voorstellen dat je loopt te piekeren maar een dietiste kan je echt goed helpen hoor :hug: . Van de waardes hoe dat zit enzo heb ik geen verstand dus daarmee kan ik je niet helpen.

Probeer je niet te druk te maken (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan) :-*

nou dit keer hadden wij een rommelnachtje, L.evi kwam om de 2 uur en M.ilo dacht dat hij vannacht om 3 uur zijn tanden moest poetsen… :shock: heeft een halfuur liggen gillen en doen…En toen de jongens er eigenlijk uit moesten, lagen ze allemaal nog lekker te slapen… dus ben wel een beetje gebroken nu na zo’n nacht!!

verder alles goed hier hoor, mijn was hangt al weer buiten, de vaatwasser is al weer leeg, de oudste 2 naar psz en school, l.evi in bed dus nu even met een bakkie thee achter de laptop!

jeetje wat een nachten jullie zeg! hier gewoon geslapen, ik vanmorgen om 6 uur op de fiets naar het werk :zzz: . Tl was wakker om 5.45 maar is met een fles yoghurt volgens mij weer gaan slapen. Nu is ze met mijn zusje de hort op.

Kaya, wat voor kast komt er???

Cees, de dietist dus… spannend :hug:

Gelukkig maar dat je goed door kan slapen als je al zo vroeg weg moet :stuck_out_tongue: :wink:

kaya, kennisje van mij ging zonnebrand halen bij jou da. Ze nam zwitsal, heeft gevoelige huid en van veel dingen kan ze niet tegen. Ina heeft haar overgehaald een andere te nemen … gevolg opgeblazen gezicht :mrgreen: kon het niet laten dit ff te noemen haha

Moet ze gewoon mee terug gaan hoor helemaal als ze advies heeft gehad. Op zich snap ik het wel want zwitsal zit vol parfum en andere rommel. En daar zijn de allergische reacties altijd heel hoog op.

De kast is binnen dus als hij helemaal in elkaar is dan maak ik wel een foto. Een deel moet ook opgehangen worden dus ik denk dat het nog even duurt voordat de foto komt.

Trouwens bij mijn collega waar ik gisteren was is het nu aan het rommelen. Ik heb vannochtend een sms gestuurd maar geen reactie op gehad dus heel spannend allemaal!

spannend kaya!! Ze had ultra sun aangepraat gekregen…

Dat is wel een hele goede maar ze moet daar dan gewoon mee terug gaan krijgt ze haar geld terug echt geen probleem.

we hebben een klein gedeelte van de kast inelkaar gezet, rem had nog wel een beetje puf, en als we zo iedere dag een stukje doen dan komt dat helemaal goed :thumbup:

wat voor kast is het nou???

deze

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_secondid%3D152380337%26fh_lister_pos%3D5%26fh_location%3D%2f%2fnm%2fnl_NL%2fcategories%3c%7bnm_50000000%7d%2fcategories%3c%7bnm_50000000_152622174%7d%26fh_eds%3D%c3%9f%26fh_refview%3Dlister&welt=wonen

en dan in notenkleur met hoogglans wit

aha een tvkast dus :wink: Mooi!!!

ja eindelijk :mrgreen: , geen kast meer waar de hele achterkant er niet meer is, om 1 of andere merkwaardige reden :wall: .

En hij was nu gewoon niet duur, natuurlijk geen echt hout maar voor die prijs is het echt wel degelijk spul!

Nou ik heb me gisteren niet echt rustig kunnen houden, ik heb zelf een kast inelkaar gezet en samen met Rem savonds de laatste kast. Nu moeten we nog speciale pluggen kopen omdat een deel aan de muur wordt gehangen. En dan kunnen we hem ophangen en inrichtten :dance: . Ik ben er superblij mee, als het klaar is maak ik wel een foto.

Helaas is het met de bank minder gesteld want waarschijnlijk gaat de geur er niet uit :frowning: . Maandag maar even bellen met de man die de boel gereinigd heeft of er nog oplossingen zijn anders ben ik bang dat het vakantiegeld naar een nieuwe bank moet :? .

Vannacht echt een rotnacht gehad. Buurmeisje werd 16 en gaf een feestje dus we lagen er al niet voor 12 uur in, en toen werd ik om 5 uur weer wakker en heb niet meer kunnen slapen. Ik heb nog een poosje muziek geluisterd op bed maar ook dat hielp niet vandaar dat ik nu maar beneden zit. Ben bang dat dit een laaaaaange dag wordt. gelukkig gaan we naar de camping naar mijn ouders om daar te brunchen, dus ik kan lekker relaxed doen en voor Kaya wordt wel gezorgd :mrgreen:

O en natuurlijk iedereen een hele fijne pasen!!

balen van je nacht!!! Maar dus wel een relax dag dus laat je maar lekker verwennen!!

Hier zo werken, eigenlijk 8 uur maar begin een uurtje later dus dat is wel lekker. Vanavond bbq bij mijn schoonouders en nog ff naar de dienst (kerk). Vanavond wordt bekend gemaakt wie de nieuwe apostel is … dus wel apart (zit bij het apostolisch genootschap, oude apostel (leider van geloof zeg maar) draagt zijn taak over…)

Werkse dan vandaag wel fijn dat je een uurtje later kon beginnen, en lekker bbqen :drool:

Ik kan me voorstellen dat dat raar is, moeten ze dat na zoveel jaren overdragen of komt het meer vanuit hem zelf?

Fijne Pasen allemaal!

Mooie kast Kaya :thumbup: Balen dat je een mindere nacht hebt gehad daarna. Maar vandaag hoef je niet zelf achter je kleine meisje aan te rennen. Gisteren bij mijn schoonouders heb ik heel de middag/avond op de stoel kunnen zitten. Zij en schoonzus rennen wel achter Fer aan :wink:

Cariska, werk ze :thumbup: Raar hoor als de voorganger weggaat. Hier komt ook een nieuwe Pastoor en voor mij is het niet meer hetzelfde nu (deze was er al toen ik 8 was).