Caris succes vandaag, ik hoop dat het een mooie dienst is :hug:
Super dat TL in de draagdoek wilde :inlove: , ik zat dus de hele middag op terras bij hotel de jonge, ik kon niet meer verder lopen . eerst met Rem zijn ouders en toen met mijn ouders en nog effe een poosje alleen maar kwam al snel familie tegen en een vriendin, ik was net een kermisatractie hahaha.
Rem heeft een peterpan speeleiland gekocht echt een heel gaaf ding! verder nog een prinssessenspel en een boek voor mij van mijn geboortejaar.
Die tas is vast heel gaaf, dus ik durf niet te kijken met mijn tassentic hahaha
Mag je otruwens wel tot aan de oven mee? Tuurlijk gaat het je morgen lukken meid om wat te zeggen, je fam helpt je daar wel bij :-*
Cariska veel sterkte vandaag en morgen!
Hier gister gewoon thuis vermaakt, jongens hebben wel meegedaan aan de fietstocht.
Verder alles goed hier, nou ja de oudste 2 vliegen elkaar steeds in de haren dodelijk vermoeiend.
Caris hoe was de dienst?
Smarty balen dat de twee oudsten zo slecht samen kunnen spelen op dit moment, hopelijk trekt dat snel weer bij :-*
smarty, dat is neit leuk dat ze nu niet goed kunnen opschieten met elkaar!
kaya, aha dus dat is dat speelgoedding die ik op de foto zag :mrgreen: ziet er gaaf uit!
ja mag mee tot aan de oven. vandaag was het mooi, schoot wel ff vol 1 keer maar opzich ging het goed. Nu op naar morgen en hopen dat ik daarna goed kan slapen (kan nu niet zo goed in slaap komen, zie steeds oma dood gaan ).
Ben net door mijn voet gegaan, beetje jammer, begint wat zeer te doen, nog niet echt dik dus zal wel meevallen… En dan ook nog een paar dagen tot de ongi, wat een achtbaan van emoties zeg deze week…
Vervelend dat je zo slecht slaapt, het is ook niet niets wat je hebt meegemaakt alleen. Mocht het even blijven ik heb nog wel homeophatische pilletjes kun je zo van mij krijgen :hug: .
Fijn dat het een mooie dienst was :-* . Hoe laat is morgen de crematie?
half 11, moet er om half 10 zijn omdat we een powerpoint laten zien en die ff uitproberen van te voren. Zoals het nu lijkt wordt het een mooie dienst!
als ik eenmaal in slaap ben gaat het goed hoor, maar lig eeerst een uur wakker en dat is natuurlijk niets voor mij haha
Das wel fijn smorgens, hoef je niet de hele dag af te wachtten. Het zal vast een mooie dienst worden.
En idd dat jij niet direct in slaap valt is niets voor jou, nu begin je op mij te lijken :mrgreen: :-* .
konden toen kiezen tussen half 11 en half 4, pfff zo laat moet er niet aan denken!
Veel sterkte vandaag caris :hug: .
Hier een rotnacht gehad, ik was enorm benauwd dus ik kon niet slapen. Uiteindelijk om half vier naar beneden gegaan en me geinstaleerd in een stoel, kreeg ik oefenweeen :naughty: , daar zat ik nou niet op te wachtten. Het heeft dus niet doorgezet alleen geresulteerd in een gevoelige buik :thumbdown:
Ik ben nu wel erg blij dat kaya met oma meegaat!
Caris sterkte vandaag!
Balen kaya van je nacht.
Ik ga zo met l.evi naar cb hij moet zijn prikjes.
Samrty, succes bij het cb :-*
Geen prikken gehad hij rochelde en hoestte te erg. Maar goed wel goed gegroeid 640 gr en 4 cm erbij. Hij weegt nu 4230gr en is 56 cm. Dus over 4 weken de eerste prikken.
Dienst was mooi, mijn verhaaltje ging ook goed
Lieve Oma Smilde,
Nu u overleden bent zoek ik naar woorden, waar moet ik beginnen? Ik zoek naar herinneringen en woorden en vind ze in mijn hart.
U woonde eerst in Smilde, later bent u in de wijde blik gaan wonen. Toen u een poosje in de wijde blik woonde kwam u niet veel meer buiten. Wel bent u mee geweest naar de dienst die in de wijde blik verzorgd werd. Ik vond het prachtig om te zien hoe u daarvan heeft genoten. Veel liederen zong u dan ook gewoon mee, met een boekje in de hand, waar u volgens mij geen letter van kon lezen.
Toen Tanisha geboren was en mama u vroeg of u mee ging naar ons huis om Tanisha te zien, zei u meteen Ja. De jas ging aan en even later kwam u inderdaad bij ons thuis. Een prachtige 5 generatiefoto was het gevolg. Een paar weken geleden hebben we gelukkig nog een mooie 5 generatiefoto kunnen maken, een super herinnering.
Toen ik maandag bij u in het ziekenhuis kwam was één van de eerste dingen wat u zei, dat ik nu één kind achterliep bij Marie-José. Want zij heeft nu al twee kinderen en ik één.
Ook vroeg u al snel “Heb je nog wat van gisteren gehoord?�. Ik vertelde dat Oudste Wiegman nu de nieuwe apostel was geworden. U vroeg waar hij weg kwam en op mijn antwoord Amsterdam zei u, die ken ik niet die altijd zover weg wonen.
Op een gegeven moment moest u plassen. U zei dat ik u wel even kon helpen omdat ik toch in de verpleging werkte. Toen mama en ik zeiden dat u op de zuster moest wachten vond u dit maar niets, ik kon toch ook helpen?
Dinsdag morgen heeft u brood gegeten met kaas. U was heel helder en wist goed wat u wilde. Om 10 uur kwam ik bij u op de kamer. U sliep en ik dacht ik laat u maar even slapen. De verpleegster kwam en zei dat ik u gerust wakker mocht maken.
Al wat ik probeerde ik kreeg u niet wakker. Om 10.15 ging u sneller ademen, een ademhaling van 40, soms 45 per minuut. U kreunde/mompelde soms wat maar dit was niet verstaanbaar, ook toen kreeg ik geen contact.
Om 11 uur heb ik op het belletje gedrukt, uw ademhaling werd rustiger en oppervlakkiger. Ze wilden u nog in de stoel zetten maar ik zei dat dit niet meer nodig was en dat ze familie moest bellen. Dit heeft de verpleegkundige gedaan.
Om 11.10 kwam ze terug, de kleur was toen al anders en u ademde nog oppervlakkiger. Om 11.20 bent u, hand in hand met mij, overleden. Het ging heel “mooi” en rustig. Het is goed zo.
Dikke Kus Carola
smarty, dus geen prikken, maar wel goed gegroeid!! Super!
kaya, spannend dus! Enne wij 16de op vakantie dus als beeb snel komt vind ik dat heeeeeeeeeeeeeeellllllllleeeeeeeeeeemaal niet erg :inlove: (heb alleen je kado nog niet binnen…)
Mooi verhaal caris :hug:.
Was het passen met de jurk van je zus nog gelukt?
Enne een kado hoef ik niet als jullie maar langskomen :-* .
Smartygirl geen prikjes dus misschien ook wel zo verstandig
kaya, kado krijg je zeker (of ik moet hem zelf te mooi vinden :mrgreen: ) ben zelf ook nog wat aan het freubelen voor de beeb!
Jurk was goed, nog klein dingetje moet vermaakt worden.
er komt hier een liv mei tai logeren!! Op ander forum kon je je opgeven en mag je hem 10 dagen proberen. Lijstje ging om 20.00 uur open, dus ik kookwekker gezet en pb gestuurd en ik mag hem uitproberen!! SUper dus!! Weet niet wanneer hij komt maar als het goe dis nog voor mijn zomervakantie!! Kan niet wachten!!
Kaya, wil jou mei tai trouwens nog ff terug, ga klitteband zetten op slaapkappie en schouderbanden, leek me nog wel handig!
Caris, veel plezier in de dierentuin. Wat gaaf trouwens dat je die liv mei tai kunt proberen.
Mei tai krijg je binnenkort wel .
Hier wel een redelijk nachtje gehad. Moest er alleen 6 keer uit om te plassen maar ja. Kaya heeft ook goed geslapen en was om half acht bij me :dance: .
Ik voel me in iedergeval beter dan gisteren, maar toen had ik achteraf een galsteenaanval.
Straks kaya naar de creche brengen op de fiets en verder niet zoveel in de planning.
Mooie woorden Cariska, hopelijk kunnen jullie met een goed gevoel op de uitvaart terugkijken :-*
Goed hoor Kaya op de fiets
Ennuh… Ik mis weer iets :mrgreen:
Hier kermis in het dorp dit weekend. Recht voor de deur. Pfff… Lastig hoor, met een kermisgekke peuter :roll: :roll: Hij hoeft maar buiten te komen en roept al: ik hoor de kermis :lol: :lol:
Super dat Levi zo goed groeit. Toch goed dat je de bv doorgezet hebt Smarty :thumbup:
Cees das idd lastig :mrgreen: .
En wat mis je, de mei tai 8) ?
En op de fiets, andere keuze heb ik niet :roll:
O ja de totale rust is verder in mijn buik weer teruggekeerd :?
hmm jammer weer rust in de buik.
denk dat cees bib/bia/bub mist :mrgreen: