Meistoppers 2010, Welkom Jans

He jammer kaya nog geen baby,maar het is ook nog geen 7 mei,dus even geduld nog.

Hier een heerlijk rustige dag,l.evi komt ineens om de 4 uur, is weer wat anders dan om de 2 a 3. Andere 2 zijn op een paar buien na ook goed te doen en de grote man zit nu bij de ha waarschijnlijk keelontsteking.

Die bedoel ik Caris :wink: Al verwacht ik dat de bub van Kaya van jou af zal komen :wink:

Kun je tussendoor even tot rust komen Smarty :thumbup: Hopelijk valt het mee met je grote man en knapt hij snel op :hug:

hahaha Cees!

Hier weer BIB (helaas) Ben er helemaal klaar mee. Zelfs de visite die ik vannochtend heb gehad heeft me geholpen met drinken enzo inschenken omdat het lopen bijna niet meer gaat. En omdat het fietsen van gisteren achteraf ook geen succes was, zit ik hier een beetje binnen en dat is niet echt mijn ding :frowning: . Hopelijk dient beebje zich snel aan en gaat de ischias snel weg zodat ik weer een beetje mezelf kan zijn.

wanneer moet je weer naar de gyn? Gaat er dan iemand mee? (dan gewoon in de rolstoel laten zetten, zeggen dat lopen absoluut neit meer gaat, beetje overdrijven wie weet wat ze dan willen gaan doen…)

:-*

vrijdag moet ik weer heen maar naar een andere dan mijn eigen want die is op vakantie. helaas leiden ze hierom niet in dus als beebje het te goed naar zijn zin heeft zit ik nog drie weken aan huis gekluisterd, misschien moet ik maar iets van krukken regelen, misschien wordt het dan wat makkelijker :think: . En mijn schoonmoeder gaat mee, die was nog niet meegeweest sinds de zwangerschap omdat het steeds op dagen viel dat zij moest werken.

Ik las net dat je een nieuwe doek binnenkrijgt?

jaaa hij komt morgen al, iets vrolijkere kleurtjes dus en omdat ik toch een meid heb kan het best. Nu dus de oude verkopen… (jo weet van niets :wink: )

ben benieuwd naar je doek :inlove: , en ik zeg niets :mrgreen:

Wel showen he Cariska :mrgreen:

Balen Kaya :hug: Wel herkenbaar hoor dat je zelf niet meer wilt, maar het voor beeb (helaas) nog te goed is binnen. Een keer goed je tranen laten gaan heeft mij de vorige keer een aantal keren goed geholpen :-*

Die laatste loodjes vallen niet mee he kaya? Echt nog even hoor ik zeg nog steeds zaterdag!

Hier weer een relaxte dag, heb alleen de jongste 2 thuis en l.evi komt braaf om de 3a4 uur! .

Zo de oudste weer ophalen en dan als hub thuis is is mijn gezin weer compleet.

natuurlijk cees!

Kaya, net wat bijgelezen hier. Wens je veel sterkte met die zware klere lkaatste loodjes! Hopelijk komt je beebje snel en ben je van die Ischias af!

Caris, mooie uitvaart zo te lezen.

Cees, hoe lang moet jij nu nog? Lukt het allemaal nog? (Kan op mijn telefoon niet teruglezen).

Smarty, L. Doet het goed he! Fijn!

Hier nu aan het voeden in bed (lekker lui liggen en heerlijk ontspannen). R.obin had na Schindlres

List om 00.00 voor t laatst voeding op en werd pas om half 8 wakker.

Eerste x dat er zo lang tussen zat. Hoera! Donderdag naar CB voor 1e entingen :-(. Gaan jullie nog op vakantie trouwens?

dat is super beebie! Heerlijk kunnen slapen dus!

Wij gaan 16-5 op vakantie (centerparcs) en van de zomer naar frankrijk. Dan begin oktober naar ameland (mee met schoonouders) Dus het ziet er goed uit voor ons :mrgreen:

Kaya je kado is binnen, beeb heeft dus toestemming om te komen :mrgreen:

Beebie heerlijk zo’n nachtje. Wil ook wel weer een keer :slight_smile: hier was het 2 uur en daarna 5 uur en vervolgens lag ik net weer lekker te slapen slopen die 2 andere apen ons bed in…

L.evi doet het inderdaad prima, maar ben zelf ook een stuk relaxter met hem, heeft hij honger kom maar drinken, lukt het slapen niet dan maar op schoot, draagdoek of in de wagen. Maar over het algemeen slaapt en drinkt hij netjes.

Wij gaan van de zomer 2 weken naar Drenthe op vakantie, lekker in een huisje.

Maar goed ik ga weer even door, l.evi is net terug in bed, dus zo even kolven voor het oefenen met de fles,want ja over iets meer dan 4 weken moet ik weer werken helaas, nou ja het is maar voor 5 weken, want dan heb ik weer 6 weken vakantie.

Beebie, wat heerlijk dat je zo’n nacht hebt kunnen maken! Ohhh en die prikjes zijn altijd zo zielig :frowning: . Gaan jullie nog weg?

Caris, ik zal mijn best doen voor de 16e :mrgreen: . enne ben benieuwd naar het kado :oops: :mrgreen: .

Smarty, waar ga je ongeveer heen in Drenthe? Heb je al geoefend met de fles? En 6 weken vakantie :shock: .

Wij gaan weer naar Italie dit jaar in een kant en klare tent. Na mijn verlof moet ik ongeveer 5 weken werken en dan gaan we 2 weken naar italie, heerlijk.

Eigenlijk moet ik naar de winkel maar ik heb zelfs zo’n pijn bij het zitten dat ik bang ben dat het hem niet wordt. Dus Caris als je een koek wilt oid dan moet je die zelf meenemen want de kasten zijn hier leeg :lol: .

ja we oefenen eigenlijk sinds vorige week dagelijks met de fles, het is maar een klein slokje steeds wat in de fles gaat, maar dat gaat wel redelijk de ene keer gaat het vlot zonder knoeien, maar andere keren wordt het een knoeiboel en drinkt hij niet alles op! ach ja komt vast wel ok!

ja ik heb 6 weken vakantie, onderwijs he! we gaan naar aalden!

l.evi heeft geloof ik niet zo zin om te slapen, maar goed hij ligt er pas net in, nog even anders maar lekker in de draagdoek bij me!

Ben toch even naar de winkel geweest mennn wat was het druk zeg :shock: .

Komt vast goed met het flesje, moet hij ook even aan wennen natuurlijk! En heeft L.evi nog even besloten om te slapen?

Nee dus nu drinken en dan nieuwe ronde,nieuwe kansen

Heerlijk vooruitzicht allemaal nog lekker op vakantie. Wij gaan dit jaar niet weg. Hub heeft vakantie als de beeb geboren wordt. Had hij bij Fer ook en dat is toen goed bevallen. In het najaar willen we wel nog een dagje naar de Efteling. Werken doe ik pas op zijn vroegst weer op 1 oktober. En dan de eerste 4 weken ook maar 1 dag per week. Daarna 2 dagen per week en 1 dag ouderschapsverlof :thumbup:

Caris, bijna d-day :pray:

Cees, ja idd bijna d-d. Weet het niet goed, net wel enorm verstopt… bah, was net zware bevalling. :mrgreen: ach ja overal ga je iets bij denken.

Maar in ieder geval nog geen bloed!

Mocht ik ongi worden gaan we deze maand niet naar ziekenhuis. Dit omdat we in de week van de eisprong zeer waarschijnlijk in cp zitten en ik niet naar het zkh wil. Dus nog 1 maandje zelf dan en daarna naar zkh.

Smarty, wel fijn gevoel dat flesje toch geaccepteerd wordt!

Kaya, je krijgt zo’n mooi kado :lol: enne sorry voor vanmiddag, zei toch dat ik vrolijker was enzo?? :lol: