Hahaha caris ik kan het hebben hoor, ik heb zelf wel een idee hoe ik er bijloop en ik denk dat de Pinguin stand er niets bij is. Lekker toch dat je zo vrolijk bent, hier draaien de duimen voor je hoor!!!
Enne me niet zo lopen stangen met het kado .
Je maakt zelf mijn nieuwsgierig naar het cadeau :lol: :lol:
Beetje humor maakt het leven veel makkelijker :mrgreen:
Het motto blijft: geen bloed geeft moed
zal ik dan nog maar 1 keer zeggen dat hij heeeeeel leuk is??? :lol:
Ja doe maar :mrgreen:
Vanmorgen heb ik weer een groeiecho en controle bij de gyn. Ben toch wel benieuwd hoe de groei nu is. Ben door de suiker best bang geworden voor macrosomi :shifty:
wel spannend idd!!! :hug:
Spannend cees,succes maar weer!
Nou caris ik ben ook wel nieuwsgierig naar het cadeau.
:lol:
@Cariska wrote:
:lol:
Nu maar hopen dat kaya snel gaat bevallen.
Kaya succes vandaag je moest toch naar de gyn?
@smartygirl wrote:
@Cariska wrote::lol:
Nu maar hopen dat kaya snel gaat bevallen.
Kaya succes vandaag je moest toch naar de gyn?
en hopen dat dit gebeurt voor onze vakantie, anders moeten jullie nog langer wachten :lol:
succes kaya vandaag en gewoon aandikken hoor!! (zondag ben ik vrij dus prima dag om dan te bevallen :mrgreen: )
BIB, en nog geen aanstalte om te komen :lol:
Cees, spannend meid!!!
Smarty ik moet idd naar de gyn maar naar een andere dan mijn eigen want mijn eigen is op vakantie, dus dat is wel jammer.
Caris, nog steeds geen bloed?
Hier wel een redelijk nachtje gehad, alleen kaya was aan het spoken vannacht, ze was heel erg aan het huilen en toen ik op haar kamer kwam lag ze helemaal onder de dekens en totaal de weg kwijt. Ik vond het wel een grappig gezicht maar het was ook wel een beetje sneu.
Zometeen gaat kaya spelen bij een vriendinnetje en dan kan ik even wat opruimen, daarna komt opa oppassen en ik samen met schoonma naar de gyn, ik ben benieuwd hoe mijn bloeddruk is inmiddels.
kaya, nee nog geen bloed (ook niet “vanbinnen” zeg maar…)
jeetje kon ik maar een bloedtest doen en het zo weten…
net heerlijk gewandeld met hond en tl. Tl halverwege in de nieuwe draagdoek, heerlijk!!
zit ie fijn Caris?
Spannend ik ga echt voor je duimen
ja hij zit fijn! Beter dan de hoppediz (maar goed, heb nog maar 1 keer geknoopt natuurlijk, vanacht ermee geslapen :mrgreen: )
:mrgreen: :mrgreen: , en slaapt dat een beetje :lol: .
Ik ga hier even snel wat doen voordat kaya weer terug is.
haha sliep heerlijk :mrgreen:
nu tl naar creche brengen, ik sporten
Sapnnend Caris, hoop het zo voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Kaya, kom 'es op met die baby :lol:
Succes Kaya :thumbup: Lekker dat Kaya even kon gaan spelen bij een vriendinnetje.
Heb jij altijd een draagdoek gebruikt Caris? Of pas sinds kort? Zou fijn zijn he, als je het gewoon direct na de conceptie zou weten
Ow ja, vergeet ik helemaal :doh: Bij mij was alles goed bij de gyn. Groeiecho zag er ook goed uit, dus geen echo’s meer (gelukkig). Over 3 weken weer terugkomen. Tussendoor wel nog 1 of 2 keer een suikercurve laten prikken.
Grappig was dat beeb tijdens de echo met het koppie naar beneden lag en bij de gyn met het hoofd naar boven :lol: :lol:
Zometeen komen ze van de kraamzorg voor de intake. Bah… Maar ach, het kan maar gebeurd zijn
cees, alweer 33 weken!! Moet je dan niet om de 2 week komen?? (weet het niet meer haha) En goedgekeurd!! Super!!
nee ben pas gaan dragen toen tl iets van 2 jaar en 2 maand was. Vanaf haar geboorte tot ongeveer 10 maanden spuugde ze heel veel, ook in de babybjorn. Dus me daar toen helemaal niet in verdiept, Maar vind het nu zo geweldig!! Ga de 2de zeker dragen! (als je niet zover weg woonde mocht je hem wel ff proberen met de beeb!)