Meistoppers 2010, Welkom Jans

Cees een eigenwijs beebje dus haha. Super dat alles goed is verder!!

Net terug van de gyn was een superaardige meid van rond mijn leeftij. Alles was goed en zelfs mijn bloeddruk was weer gedaald dus dat is ook super. Verder nog tips gekregen voor het vochtafvoer in mijn enkels. Volgende week vrijdag heb ik weer een afspraak bij haar omdat mijn eigen gyn helemaal vol is. Hopelijk is die afspraak niet nodig!!

Super dat je bloeddruk niet gestegen is. Hopelijk is de afspraak idd niet nodig. ZO ja, dan weet je dat het een leuke gyn is :wink:

Als ik geen wiplash had Caris, dan zou ik er zeker wel een keer eentje proberen :wink:

Ik hoef officieel pas met 36 weken naar de gyn (ivm ks bij de eerste). Nu heb ik volgende week bij de vk een afspraak en 2 weken daarna weer. Dan 31ste word ik overgedragen aan de gyn.

Fijn kaya dat alles goed was,maar hoop voor je dat je volgende afspraak niet nodig is. Ik blijf erbij morgen wordt jou dag en die van caris en mijn verjaardag. :lol:

cees, oh ja is ook zo … kan je dan helemaal niet dragen??

Kaya, balen dat je bloeddruk is gezakt (anders konden ze vast eerder wat doen :mrgreen: )

hier nog geen bloed, zou het dan toch smarty?? Alvast gefeliciteerd!!!

Cariska mijn duimen draaien voor je meid!ga je morgen ook testen of wacht je nog even?

Pff hier had l.evi er vandaag geen zin in…slecht slapen en onrustig drinken. Daar straks deed hij steeds zo driftig aan de borst, steeds loslaten en huilen. Na 30min ben ik naar boven gegaan en hem liggend gaan voeden en toen was het goed, nu ligt hij in bed en hopelijk wil hij nu een beetje slapen, dan kan ik dat ook.

hopenlijk kunnen jullie beiden lekker slapen.

weet neit of ik ga testen, ligt eraan hoe wakker ik ben, moet om 7 uur werken… misschien dat ik ook wel wacht tot zondag…

Spannend caris, ik zou proberen te wachten met testen tot na werk. Ik zou bang zijkn om weer teleurgesteld te worden waardoor ik een enorme rotdag op t werk zou hebben denk ik. Ik vind het wel heel hoopvol klinken als je nog niet ongi bent dan, dat zeer zeker!

Ben benieuwd wat je doet en ook wat de uitkomst is, succes en t zou wel mooi zijn he? Meistopper en mei zwanger!!!

Alvast een felicitatie voor smarty en kom op kaya :wink:

Smarty, wel ook ff in de gaten houden of ie geen spruw heeft/krijgt he, met dat aanhappen enzo. Maar missch ook de leeftjd. R. Hapte met super grote hap. Eerst, maar had met 2 wkn al spruw. Daarna nooit meer zo mooi gehapt, maar wel de juiste techniek v drinken nog gelukkig. Alleen “slobbert”. Hij mijn tepel sinds toen naar binnen als ie aangelegd wordt.

Ik kan niets vinden dat wijst op spruw, maar zit nu te voeden en er is niets aan de hand. Dus denk dat het met vermoeidheid te maken heeft. Hoop dat hij zo een wat langere periode slaapt of anders dat ik even wat langer kan blijven liggen want het hakt erin zo’n onrustige dag.

Caris zondag is ook een mooie dag om te testen.

Hopelijk slaapt iedereen lekker, tot later in ieder geval.

Nou Smarty het is erg rustig hier, maar wat niet is kan nog komen! Jij gefeliciteerd!!! Vervelend dat l.evi geen zin had, lijkt me idd lastig voeden zo. heb je nog een beetje kunnen slapen?

Caris werkse en :pray: .

Vandaag hier een rustig dagje in de tuin. Ben erg moe van gisteren en moest er elke anderhalf uur uit om te plassen heel irri.

Rem ligt nog lekker te slapen en gaat straks nog even snel de laatste boodschapjes doen en dan verder even helemaal niets, heerlijk!

Het onrustig doen was gelukkig na de laatste voeding over, sliep tot 2 uur daarna tot 6. Daarna wakker gezongen door de jongens.

Vanmiddag komen mijn ouders en vanavond ook mijn schoonouders.

Morgen komen mijn zussen met aanhang en kids, dus 8 volwassenen en 8 kids in de leeftijd 4 jaar en 8 maanden tot 2 maanden. Lekker druk dus.

Kaya wat niet is kan nog altijd komen he ? Doe maar lekker rustig aan.

Smarty van harte proficiat met je verjaardag :thumbup:

heb kv testen gekocht, morgen testen…

(vanmorgen getest met de zwanger en kids testen. maar zie ik iets of niet? ff gegoogeld en lees veel slechte ervaringen, dat men laat positief test… daarom dus kv gekocht en morgen testen…)

kaya, krijgt rem ook een hoeveelheid mee wat hij mag drinken vanavond??

Caris, spannend hoor :pray: .

Nee hij heeft geen hoeveelheid, hij is 32 en als hij zich lam wil zuipen terwijl vrouw elk moment kan bevallen dan moet hij dat doen, ik weet wel dat hij dan bij de bevalling niet aanwezig is.

haha heerlijk jou reactie :mrgreen: , zijn ze al weg??

:mrgreen:

nee ze zitten te gamen :?

??? gaan ze nog wel dan??

volgens mij wel :think:

t is ook nog vroeg natuurlijk :mrgreen:

Knap hoor Kaya dat je er zo over kunt denken. Ik zit nu al te steigeren omdat hub volgende week naar een concert gaat waar het bier rijkelijk zal vloeien. Ik zit hem al in te peperen dat hij maar met de auto moet gaan :oops: nu heb ik ook wel een enorme hekel aan drank

Succes morgenvroeg Caris :pray:

Fijne moederdag alvast allemaal! :-*

Cees hoe drukker ik me daar om maak des te meer drank er gast vloeien, ik ken hem langer dan vandaag :wink: . Slim is het niet van hem maar daar komt hij dan vanzelf wel achter! Maar leuk vindt ik het niet hoor.

Mennn ik heb de hele dag al knallende koppijn en het gast maarniet over, hoeveel water ik ook drink. Morgen maar even een fles water neerzetten dan kan ik zien hoeveel ik daadwerkelijk drink. Daarnaast ook een zeurende pijn in mijn eierstok net alsof ik een eisprong krijg, beetje irri

Jullie idd allemaal een fijne Moederdag, ik heb mijn kado van Kaya al gehad ze kon niet langer wachtten

:inlove: