kaya, wat heb je gehad??
Hier gisteravond getest (dus met avondurine), kon me niet bedwingen, gevolg positieve test waar ik niet naar streep hoefde te zoeken. Hij is nog niet super duidelijk.
vanmorgen weer getest (ochtendurine). En … streep neit zo mooi aanwezig als gisteravond. Sterker nog, moet hem echt zoeken…
Foto gemaakt, maar in het echt is de streep van gisteren duidelijker.
…
zucht … moet ik het nu allebei als negatief beschouwen??
kan het dat je 's avonds wel positief test en 's ochtends niet?? Nog geen ongi tekenen…
op welke dag zit je nu presies? en ik zou het over een dag of twee/drie weer proberen. Hoe frustrerend dat ook is. Ik zie bij de bovenste idd wel een streepje. ik blijf voor je duimen meis
.
Ik heb van Kaya een vaas met tulpen van papier gekregen (gewoon plat hoor) erg schattig! voor de rest doen we niet aan moederdag.
Heb jij nog wat gekregen?
nu op dag 33. echt killing (denk dat ik vanavond gewoon nog een test doe… heb nog 2 kruitvat over.
Die testen van zwanger en kids (zeggen ze dat je 4 dagen voor nod kan doen) zeggen negatief. maar hoor meer erover dat kv wel positief geeft en die testen van hun niet…
ga denk ik afwachten wat de test vanavond zegt en anders morgen naar ha, vragen om bloedtest…
ik heb net een tekening gekregen en gaan straks moederdagbrunchen in van der valk :inlove:
Ik hoor ook idd goede resultaten over de kv testen. bloedtesten doen ze niet heel snel maar jou dokter is zeer meegaand dus je kan het altijd vragen natuurlijk! Verschrikkelijk die onzekerheid :hug:
Veel plezier met brunchen :drool:
misschien wacht ik ook nog ff af, maar ik krijg dr vast wel zover :mrgreen:
net heerlijk gewandeld met de hond en tl. Tl halverwege in de draagdoek :inlove:
Vervelend Cariska die onzekerheid :hug: Gelukkig vandaag wat afleiding met de brunch :thumbup: Soms is je avondurine geconcentreerder dan de ochtend, ligt aan wat je hebt gedronken en gezweet.
Hoe is het uitstapje van de mannen verlopen? Knap van je Kaya dat je er zo rustig onder kunt blijven. Dat kan ik echt niet. Ik ben al weken vantevoren in " paniek" als ik weet dat hij gaat zuipen. Heb er zo’n hekel aan :oops:
Ik heb van Fer ook een bosje bloemen gekregen van papier :inlove: Madeliefjes en op het vaasje heeft de leiding geschreven: ma-de-lief-ste. Zo grappig verzonnen :mrgreen:
Vanmiddag willen we nog wat leuks gaan doen. Ben nu aan het kijken of we misschien met een rondvaartboot over de maas kunnen gaan :inlove:
klinkt heerlijk cees met de rondvaartboot! En goed weer ervoor.
Net heerlijk gegeten, nu erg vol haha. Tl is gesminkt :inlove: als een vlinder. Nu zijn we bij schoonouders, schoonvader morgen jarig…
Spannend caris,ik zie op de bovenste ook een licht streepje.
Ik heb een bloempot gehad met zaadjes van k.aja en van m.ilo een sleutelhanger.
Mijn ervaring met die testen is niet zo positief, de een is er laaiend enthousiast over, anderen niet. Ik testte met deze test 4 dagen overtijd positief terwijl ik met vb al wel positief testte. Maar zolang je geen bloed ziet,blijf ik duimen.
Caris :hug: :hug: :hug:
:-* alles nog rustig??
yep :roll: , veel te rustig :lol: .
:lol: :lol: Kaya. Het kan zomaar ineens beginnen
He verdorie Caris :hug: Misschien is het een idee om niet meer zo vroeg te testen. Je hebt al een paar keer een licht vals positief gehad :hug: :-* Alleen maar valse hoop
Rondvaartboot hebben we niet meer gedaan. Fer was te laat wakker :doh:
tja cees, dat is makkelijk gezegd dan gedaan. Toch blijf ik erbij dat deze maand er wel een beebie was. Dit omdat de test opzich in het echt wel redelijk goed te zien was… Nu afwachten of het goed door gaat zetten (maar wat er ook gebeurt, ga dus echt wel zwemmen volgende week!!!)
Ik know :-* Ik bedoel het niet verkeerd
Zeker lekker zwemmen! Leuk met kleintje erbij. Fer vindt dat ook geweldig :thumbup:
nee weet ik cees!! :-*
na de vakantie maar weer op dieet, dukan lijkt me wel wat. oké weet dat je niet echt mag lijnen wil je zwanger worden maar goed dat lukt ook niet als ik normaal eet haha. Dus zodra ik zwanger ben stop ik dan weer. Heb veel goede verhalen gehoord over dukan!
dukan ken ik niet caris, ik ga effe googlelen
ik heb effe een stukje gelezen maar dat is niets voor mij.
Ik ga straks weer ww doen, en hopelijk gaat het nu wat makkelijker omdat ik thyrax gebruik