Ik ken het dieet ook niet. Maar ik werd zwanger de maand nadat ik was gaan dieeten (south beach), dus wie weet. Ook idd gestopt toen ik wist zwanger te zijn. Veel succes :thumbup:
volgens mij komt het erop neer (moet boek nog ff halen) dat je 1e fase veel vlees en mager zuivel eet. Geen brood aardappels enzo. Die fase duurt neit heel lang. Daarna mag je om de dag groente erbij geloof ik tot je je streef hebt gehaald.
We zien wel weer :mrgreen:
Dat zou ik ook wel volhouden. Veel vlees :drool: :drool: :drool: En nu kan het nog, biefstukjes :mrgreen:
En daar gaat het bij mij mis want ik ben geen vlees,vis en ei eter
vis en ei ik ook niet. biefstuk ook niet cees haha. Kip vind ik heerlijk, yoghurt ook, ach we zien wel of het lukken gaat! Ww heb ik geen zin meer in …
ik heb er ook geen zin in maar ja ik moet wel wat natuurlijk. heb ook nog wel bij dr frank gekeken maar zie mezelf dat ook niet doen. Rem zijn tante doet dat en valt er goed mee af.
Ik ben meer van doe maar gewoon :mrgreen: .
Ik ga de papieren van de dietist van rem eens uitpluizen misschien heb ik daar nog wat aan
tips zijn altijd welkom!!
Caris, jammer meid, tis weer afwachten geblazen. Elke keer zo teleurgesteld worden terwijl je zo graag wil, de moed zou me wel in de schoenen zakken, ook al weet je dat het gewoon goed kan. Ooit meid, en hopelijk alsnog deze maand dat de test niet klopt, en het rood weer wonderbaarlijk genoeg weg blijft. Hoop dat we je snel kunnen feliciteren :(.
Over dat diëten, ken het niet en tis niet nodig, maar mijn concitie mag wel nodig opgekrikt worden na onderhand 2,5 jaar zwanger zijn, hormoontjes lozen en weer opnieuw zwanger zijn en nu weer zwangerloos. Ik probeer dus wat meer te gaan lopen enzo, sportschool heb ik eind vorig jaar opgezegd want de tijd ontbreekt me gewoon. En lopen met de duowagen is goed te doen, dus dan dat maar om te beginnen. Succes met dieten jullie!
De kleine man sliep trouwens van de laatste voeding van ca. 20.30 en daarna poosje krampjes, tot kwart voor zes vanochtend! Borsten stonden op klappen, deden echt mega zeer. Knap van die kleine vent he!
Ik duik even bedje in, luus is momenteel erg pittig en veel dwars en overactief, die vergt nogal wat geduld en energie laatste week. Als Robin huilt, gaat ze krijsen, als ze haar zin niet krijgt, ze krijst en doet alsof ze vermoord wordt en probeert te vluchten als ze een schone luier moet, als ze na een eeuwigheid uit de zandbak moet etc. lekker wijffie :lol:. Bijten en slaan en op de grond zakken deed ze altijd al, maar nu nog even 10 x erger. Manlief is vanavond nog even paar uurtjes voor zichzelf werken, dus ik ga nu even energie op doen dmv een tukkie.
Fijne dag, hopelijk is het bij jullie wel droog
wat goed van robin!!!
Hier wel droog, en warm . maar moet nu echt ff puin ruimen haha
Beebie, pittig zeg, kan me voorstellen dat je er af en toe klaar mee bent met dat gedrag. beetje jaloers misschien? Heb je nog een beetje energie kunnen opdoen?
En conditie heb ik helemaal niet meer, daar moet straks ook echt wat aan gebeuren. Maar eerst bevallen en dan herstellen van de bevalling.
Caris, heb je nog puingeruimt :lol: ?
beebie heel herkenbaar! hier is m.ilo ook vreselijk de laatste tijd! het ging een tijd goed, maar sinds een week of 2/3 zijn we weer terug bij af… hij gilt en krijst weer veel, slaat, knijpt en bijt… echt moedeloos word ik er van!
voorbeeldje,gister middag zat ik binnen te voeden en de 2 oudste waren in de zandbak aan het spelen, m.ilo maakt iets kapot van k.aja, die gaat huilen en vervolgens gaat m.ilo gillen en slaat/ knijpt k.aja! zucht ik moet er dus echt de hele dag bovenop zitten want anders gaat het mis. maar moet er wel bij zeggen dat k.aja het soms ook echt uitlokt, als m.ilo iets niet goed zegt gaat hij hem corrigeren wat m.ilo niet pikt en weer gaat gillen, waarop k.aja reageert dat hij niet moet gillen en ja hoor dan wordt er weer geslagen e.d… dodelijk vermoeiend! maar goed ga er maar vanuit dat het een fase is!
verder alles ok hier, dacht dat ik even tegen een borstonsteking zat aan te hikken,maar door anders aan te leggen en steeds na te kolven is het nu helemaal over!geef al weer 2 maanden bv! ben trots op ons! de andere2 hadden nu al een combinatie van gekolfde melk en fv, dus…
maar goed ik ga bakkie thee zetten levi slaapt!
liefs
Hier ook een dwarse peuter. Ik houd mijn hart vast voor als de beeb er is. Als ik jullie verhalen lees, dan word ik daar niet vrolijk van :silenced:
Proefdruk van de geboortekaartjes is binnen. Met naam en al. Echt gek om live te zien staan :mrgreen:
hier vanmorgen wakker gebeld door het werk, meost ik gewoon werken!! Wist van niets… geen auto geen oppas. Dus collega gebeld die uurtje later moest beginnen, tl uit bed getrommeld en met collega naar werk. Daar is tl later opgehaald door schoonzus. Nu net terug met de bus. Ff lekker wandelen met kyra! (en denk straks lekker pizza halen/kopen haha)
Cees, ben benieuwd naar kaartje en vooral de naam!
Mmmm… Lekker pizza. Dan ben je vast nog niet met het dieet begonnen :lol: :lol:
Was je vergeten dat je moest werken of was het ivm ziekte of afwezigheid van andere collega?
Als je naar het namentopic kijkt, dan zou je er bijna uit kunnen komen bij mij
ik had het niet in mijn agenda staan … maar dus wel op het rooster !
(gaat straks naar het namentopic :mrgreen: )
:doh: Gelukkig heb je alles nog kunnen regelen :thumbup:
Oepsie caris,ach gelukkig kon je het oplossen!
Cees ben benieuwd naar het kaartje en de naam ga straks ook even kijken naar het namen topic!
Kaya alles nog rustig?
Hier zo eten voorbereiden, krieltjes met boontjes en gekruidde pangafilet en de kids vissticks!
bib,
Caris, whoeps :oops: . wat dacht je dat kan niet?? Gelukkig was het goed opgelost zo, kan een keertje gebeuren toch.
smarty :drool: , lekker hoor, je mag wel een keertje voor mij koken .
pfff je het wel wat te stellen met m.ilo en k.aja zeg, kan me voorstellen dat je daar moe van wordt, helemaal als je even rustig wilt voeden. gelukkig geen borstontsteking :dance: . heb je nog een beetje kunnen genieten van je thee, of was je weer scheidsrechtertje :mrgreen: .
Cees, gek he als je dan in een keer die naam ziet, ik ben erg benieuwd naar je geboortekaartje en de naam natuurlijk :mrgreen: .
Ik kan ook niet wachtten totdat wij het sein kunnen geven dat de kaartjes gedrukt en opgestuurd worden.
Hier gisteren iets teveel gedaan. Eerst de woonkamer en keuken opgeruimd en gestofzuigd, daarna de hal opgeruimd. kaya haar kamer opgeruimd schoongemaakt en gedweild, en de binnenkant van de douchecabine uitgesopt. Wel lekker dat dat allemaal klaar is alleen heb ik het savonds wel een beetje op mijn brood gekregen.
En omdat rem ziek is moet ik straks boodschappen doen , beetje jammer dit maar goed.
Verder op de was na doe ik niet zoveel, en hopelijk kan Kaya vanmiddag even naar oma dan heb ik even een rustmomentje.
En heeft het bij jullie ook zo ge-onweert , niet normaal zeg het ging maar door, het is nu trouwens wel weer prachtig weer
He jammer kaya nog geen bia of bub…
Gisteren geen scheidsrechter moeten spelen,maar dat kwam omdat m.ilo naar kdv was! Dus wel lekker kunnen genieten van mijn thee!
Wat betreft koken, ik doe het graag en kook ook 5 a 6 keer per week zelf, 1 keer per week gemakkelijk pizza,friet,pannenkoeken e.d.
Vandaag staan er wraps op het menu, met zelfgemaakte saus.
Caris ben je inmiddels al ongesteld geworden?
Ik ga verder knuffelen met m ilo.