Meistoppers 2010, Welkom Jans

Lekker dat je zo hebt kunnen genieten van je kopje thee :smiley: .

Op dit moment kook ik het meeste maar nu moet ik wel zeggen sat het er op dit moment regelmatig bij in schiet.

volgens mij is het bij caris losgebroken :frowning: :hug:

Knuffelse :inlove: :inlove:

Als je bijna op het einde loopt, dan mag je het koken wel overslaan hoor :wink: Zeker als je al die andere dingen er ook nog bij doet :shock: :naughty:

Fijn dat je even wat rust in huis hebt als 1 boefje naar het kdv is. Kunnen jullie allemaal even bijkomen :thumbup: Wij eten vandaag gyros met zelfgemaakte tzatziki, salade en verse frietjes :drool: :drool: Heb er nu al zin in!

Fer is naar de peuterspeelzaal. Hij zei dat hij ging kleuren voor mama :inlove:

ja het is losgebroken, vloei erg veel en heftige krampen…

nu bezig met een mei tai voor tl, vanavond naar marco borsato!

cees, lief van fer

kaya, rem ziek :hug:

Och caris :hug: mijn zus is gister naar marco borsato geweest, was geloof ik wel erg leuk. Veel plezier in ieder geval.

dank je! komt vast goed!!

Balen :hug:

Leuk naar Marco :mrgreen: Veel plezier :thumbup:

ik dacht al wanneer ga je ook al weer maar vanavond dus, ga je met je moeder??

Leuk een mei tai voor tl!

Cees :drool: ook errug lekker! en wat lief van Fer :inlove:

Ik heb de boodschappen in huis, rem hoeft vast geen eten vanavond en de kans zit er in dat kaya bij opa en oma eet dus heb ik broodje unox gekocht :drool: . Menn wat een drama was de boodschappen, viel me vies tegen, maar ik heb ook wel veel gekocht, extra wasmiddel omdat de kraamhulp vaak ook veel wast, koffie, extra wc papier enz. dat vliegt er ook doorheen als de baby is geboren, een pak luiers voor kaya, 4 pakken luierdoekjes (kan ik even vooruit) en zo kan ik wel even doorgaan. Ik had voor 50! euro bij de lidl kun je het je voorstellen :mrgreen:.

Voor de rest heel veel vla en yoghurt voor rem en smoothies, is ook altijd lekker als je ziek bent.

Ik moet zo alleen het houdbare spul nog opbergen maar ik heb een time out van mezelf gekregen 8) :lol: .

ja met mijn moeder idd! (jij wou niet mee, stom hoor :wink: misschien wekt het de bevalling wel op :lol: )

Boodschappen in huis, super! Hier ga ik zo tl ff op bed leggen, en dan stofzuigen, vanmorgen gewandeld en ze nam veeeeeeeeeeeeeeeeel zwart zand mee … dus …

balen al dat zwarte zand, zand heb ik zowiezo een hekel aan.

Veel plezier vanaaf met je ma, ik zie het al voor me dat ik daar met jou sta en mijn vliezen breken hahaha.

@kaya wrote:

balen al dat zwarte zand, zand heb ik zowiezo een hekel aan.

Veel plezier vanaaf met je ma, ik zie het al voor me dat ik daar met jou sta en mijn vliezen breken hahaha.

hebben we wel de aandacht :lol:

haha ik weet niet of dat de aandacht is die ik wil hoor.

nou kaya dan moet je vanavond maar gaan bevallen hoor want anders had je mee kunnen gaan, plus je hebt nu alle boodschappen in huis, dus beebje kom maar op!

Hier sliep l.evi na zijn voeding van 6.15 door tot 10.45, tussendoor zelfs nog van bed in de wagen gelegd en slaapt hij in de wagen in de gang, moesten k.aja ophalen. M.ilo slaapt ook en k.aja klets de oren van mijn hoofd.

En? Hoe was het bij Marco? Kaya niet bevallen vannacht :mrgreen:

Smarty, ging het gisteren beter met je boefjes?

Vandaag lunchen met mijn collega’s. Wel leuk om iedereen weer even te zien. Gek idee dat ik eigenlijk morgen nog had moeten werken en dat dan mijn verlof pas was begonnen. En nu ben ik al 3,5 week thuis. Wel lekker, maar ik weet van de vorige keer nog wel dat de laatste loodjes daardoor heel erg lang lijken.

Mijn boefjes waren gister middag zowaar te doen, geen ruzie gehad!

Caris hoe vond jij Marco?

Gezellig cees lunchen met je collega’s!

Nou hier een rustige dag voor de boeg althans als l.evi me dat gunt. K.aja op school en m.ilo naar kdv,dus kan beetje relaxen.

marco was super!!!

Nee kaya niet bevallen vanacht (eigen schuld had ze maar mee moeten gaan :lol: ).

Maar hier nog geen eens een bib melding gedaan, foei kaya!

smarty, nog kunnen relaxen?

Sorry, bib :mrgreen:

Vanmiddag van vier tot zeven oefen weeën gehad en nu ook af en toe wat krampen, hopelijk zet het dit keer wel door

jaaa goed zo beebie! Kom maar! morgen tot 15 uur werken dus … sms maar als ik komen mag :mrgreen:

Moet het wel gaan doorzetten he :wink: , en tuurlijk sms ik

Kaya, dat hoop ik ook :pray: You go girl :mrgreen:

Leuk Cariska :thumbup:

Fijn dat je boys weer wat hebben kunnen spelen met elkaar :thumbup: Kom je zelf ook weer wat tot rust.

Vandaag gelunched met mijn collega’s omdat 2 collega’s afscheid namen. Zij moeten weg en zijn deze maand voor het laatst. Werd ik ook nog in het zonnetje gezet :inlove: Kreeg allemaal leuke cadeautjes voor mezelf en de beeb :inlove: jammer alleen dat 't cadeau voor mezelf een doos chocola was :mrgreen: Kan ik nu beter niet eten met mijn suiker :doh:

bij iedere verandering hé??? :wink:

hoe is het met rem?