Nog aardig wat regelen ja. Eten koken, beetje poetsen, boekjes maken, bedankjes maken…
Caris, na een ks mag je 6 weken geen autorijden; je bent dan niet verzekerd.
goh wist ik niet!
even voor caris
Hier was het driedubbel feest vanavond. Kaya was echt heel erg dwars zo erg dat we niet meer wisten wat we met haar aan moesten. Rem was zo boos dat er op haar kamer een lamp is gesneuveld, overal liggen nu stukjes glas van de lamp. Haar hele kamer moet van boven tot onder gestofzuigd worden dus liggen we nu met zijn vieren op onze kamer. Nu begon de ellende met etenstijd dus had het niets te maken met het naar bed gaan
We hebben hier ook elke avond het zelfde bedritueel inclusief even gek doen. Dan stop ik haar lekker in en ga dan weg. Ze gaat altijd hartstikke lief naar bed maar komt dan gerust een half uur later naar beneden lopen en dan begint de strijd. Steeds opnieuw naar bed brengen en zij gaat er steeds opnieuw weer uit.
Ja vindt ik wel leuk!
De laatste keer dat ik naar een doop was was die van TL, maar dat was toch een heel andere viering dan een gewone kerk.
En dat ik voor het laatst een doop heb gezien in de gewone kerk was voordat ik 18 werd want vanaf mijn 18e ben ik niet meer geweest
Cees, ik vind het ook leuk om te lezen! Dus als je ook naar mij zou willen mailen??
Kaya, pff jeetje dat is ook wat zeg! Hier gelukkig nooit problemen wat dat betreft.
net kwamen de prachtige schoenen binnen voor onder de jurk tijdens trouwerij van mijn zus. het was gillen/krijsen enzo. net als kaya in de winkel toen … pff jurk was ook al zo’n stress toen …
hoe herkenbaar, balen zeg. Maar misschien is het op de trouwdag weer helemaal anders, dat hoop ik voor je.
Zijn de schoentjes leuk?
ja ze zijn prachtig!!!hopenlijk gaat ze danniet lopen ouwehoeren! Denk dat oma haar maar moet aankleden haha heb ik die stress niet
is misschien wle een verstandig idee hahaha.
Kaya haar kamer heb ik inmiddels gestofzuigd dus nu moet ik het nog opruimen en dan is het gelukkig weer klaar
wat voor lamp had je dan?? Hier hadden we ook een lamp bij tl op de kamer, ook stuk…
die bloemenlamp van de ikea
nee die hadden wij niet, wij hadden zo’n effen paarse
o ja ik weet wel welke je bedoelt. bij jullie dus ook kapot, gaat lekker!
ja hebben er nu nog 1 over (die staat veilig hoog boven op de kast :mrgreen: )
hahaha. kaya heeft niet veel licht meer over want ze had zelf haar nachtlamp stukgemept toen ze boos was. nu heeft ze de nachtlamp van lilly.
maar misschien heeft het wel een voordeel dat het bloemenlicht stuk is want ze wilde altijd alleen met licht aan slapen en dat kan dus niet meer
woehoeoeoeoe we hebben de bakfiets gekocht, morgen halen we hem op met een aanhanger!!!
Dan eens kijken of er genoeg ruimte is als de maxicosi er instaat dat kaya er nog bij kan anders gaat het stoeltje over naar de bakfiets, en een ander zadel want dit zadel doet zeeeeeeer aan je billen :silenced:
Gaaf!!!
Ik ben echt superblij :dance:
het fietst trouwens wel heel raar dus ik moet nog wel even oefenen :mrgreen:
haha hoe kan een fiets nou raar fietsen (je hebt het gewoon te lang niet gedaan )