Meistoppers 2010, Welkom Jans

o ik heb trouwens bij de ikea van die bakken gehaald die inde vakkenkast passen :dance: , ik heb er nu 4, twee roze en 2 wit met bloemetjes er op en wil er straks nog 2 bij met zo’n kast, die komt dan in kaya haar kamer te staan. Rem vond het we een goed idee!

???

zonder mij naar ikea???

:naughty:

bakken met bloemetjes… foto?

Ja sorry ik was met rem!! Ja ja hij naar de Ikea hahaha.

Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken, echt superleuk zijn ze!!

Rem was met Kaya in de trein naar Groningen gegaan en ik in de auto mrt Lilly er achteraan. Ik de auto bij Ikea gezet eb hun bij verstar in lopend opgehaald, daarna gezellig de stad in geweest. We hebben voor Kaya 4 korte broeken, drie shirts en een vijf pack sokken gekocht voor nog geen veertig euro!!

:inlove:

ohh mooie bak! Hier gaat jo echt niet mee hoor!

leuk zijn ze he! ik was ook verbaasd hoor :mrgreen:

Leuke bakken zeg :thumbup: Die mogen hier nu ook met een meisje erbij :inlove:

FIjn dat Lilly nu toch groeit. Gelukkig is het dan die regelmaat die ze echt nodig heeft en niet een of andere allergie. Fijn ook dat de fysio aan huis komt :thumbup:

Gaat goed bij jou Caris met sporten :clap: :clap: En hoe gaat het met afvallen? Lukt het nog met dieeten?

Wij zijn vandaag naar de kermis geweest. Fer was in zijn nopjes. Dat is een echte kermisklant :doh: Gelukkig hadden we onze sponsors bij ons mijn schoonouders :wink: Daarna nog op een terrasje lekker wat gegeten.

Jans begint steeds meer te huilen. Ik vind dat zo lastig, vooral omdat ik dat niet gewend ben van Fer. Die huilde echt bijna nooit. Vooral 's avonds is het heel erg. Dan is niks goed, alleen maar op de borst liggen. Gelukkig kan het dan ook, omdat Fer dan naar bed is. Maar overdag lukt dat niet. Meestal huilt ze overdag ook bijna niet. Maar het wordt wel steeds meer :roll: Ze heeft volgens mij last van verstoppingen (nu al) en daar erg last van. Vandaag kwam er een flinke hoop uit :sick: en was het kreunen dat ze al vanaf gisteren deed over. Dus hopelijk is dat het :pray: volgens mij weer een lekker vaag verhaal van mij :mrgreen:

Cees, ik zeg begin met lactulose (ff naar ha). Hier heeft tl ook lactulose gehad en ging uitstekend. Sneu als die kleintjes er zo’n last van hebben. En verder over huilen. Lekker knuffelen met jou en probeer ander in te bakeren (deden wij met een handdoek) gaf hier een stuk rust bij tl (al huilde ze niet zoveel gelukkig)

De kermis, leuk Cees!!! Hier ook een kermisklant die in alles wil waar ze niet in mag hahaha.

Ik zal als ik jou was idd even Nasr de ha. Bij Lilly maakt de lactulose ook ontzettend veel uit, ze huilt nu veel minder. En savonds ligt Lilly ook veel bij mij dan hebben ze echt huidhonger

Ik ga het eerst nog eens proberen met buiten slapen (overdag dan hè :wink: ) en wat extra water in de fles. Lactulose klinkt een beetje als een soort bijvoeding door het hoge suikergehalte en dat lijkt me dan de werking van de hypoallergene voeding tegen te gaan :think:

Vanmorgen was ze er alweer vroeg voor een fles. Iedere dag komt ze wat eerder. Vandaag dus 8 flessen. Hopelijk heeft ze dan met die 100 ml extra weer even bijgetankt. Hopelijk komt het gewoon allemaal door de warmte. Ze lag nog steeds in de eerste pakjes met lange mouwen en een dubbele deken :oops: Gelukkig geen kruik meer erbij :mrgreen:

Lilly heeft ook hypoallergene voeding en dat maakte verder niets uit. Ze krijgt nu tussen de drie en vier ml in een spuitje toegedient.

Lilly ligt hier ook nog met lange mouwen ik heb niet de indruk dat ze het te warm heeft.

Ik zou kaya met de bus wegbrengen naar de crehce, sta ik daar maar te wachtten en te wachtten, is de zomerdienstregeling in gegaan :wall: :wall: , gaat hij nog maar 1 keer in het uur (was eerder nooit zo). moest ik eigenlijk nog 20 minuten wachtten. Nou ik laat kaya maar mooi thuis. Wel balen want ik zou vanmiddag nog slapen omdat ik vanavond naar de harry potter marathon ga. om half negen film 7.1 en dan om 12 uur de nieuwe film. Vannacht rond half drie/drie uur ben ik weer terug.

kaya, heel veel plezier bij de film!!!

Vannacht was ik om kwart over twee thuis van harry potter de marathon. ik ben samen met mijn schoonzusje geweest en het was heel erg gezellig.

Alleen een beetje jammer dat ik mijn sleutels was vergeten en dus rem uit bed moest bellen :eh: .

Nu een beetje moe en Lilly is nog steeds niet helemaal fit van de prikjes. Daar komt bij dat het weer ook niet echt mee zit en zo hebben we de gezelligheid weer compleet :mrgreen:

geslaagde avond/nacht dus! Top! Rem was vast niet blij met je haha

er werd wat gevloekt aan de telefoon en dat was het dan ook dus viel wel mee hahaha

hey meiden hoe is het hier??

Stil :lol: :lol: :mrgreen:

Hier druk met het voorbereiden van de doop van Jans. Ben nu boekjes aan het printen en kaartjes voor de bedankjes. Morgen komt mijn moeder meehelpen met koken en dan is het zondag al zover.

Ben je al bijkomen van je halve nacht doorhalen? Was de film het wel waard? Ik ga er ook naartoe, maar dan pas over 3 weken, want dan mag ik pas autorijden :?

hoezo mag je dan pas autorijden? Hier ga ik dr niet heen, zou niet weten met wie haha. Wacht wel tot de film uit is, maar dan wil ik eerst nog alle andere delen zien (wie weet straks als ik ooit verlof heb…)

Ik vond de film wel leuk maar minder goed als het eerste deel. Ik heb trouwens de laatste boeken niet gelezen want het schijnt in het boek toch iets anders te gaan dan de film

Dus zondag de doop van Jans moet je nu nog veel regelen?