Meistoppers 2010, Welkom Jans

ehh cees het is goed, maar soms doet mijn iphone dat daarin veranderen :roll: .

spannend cees dus toch een nieuwe auto (als het goed is).

en drie maanden erbij :dance:. spannend die bestraling.

mijn tante had ook een tumor in het hoofd presies achter neus tussen de oogkassen in, zij heeft eerst veel betsraling gehad en daarna geopereerd. gelukkig is alles bij haar goed gekomen, ze heeft nu wel een kunstneus geloof ik maar ja wat maakt dat dan nog uit als je nog leeft.

zonet met kaya de knikkerbaan opgezet op haar slaapkamer was erg leuk! helaas moest ik ook weer overeind en dat duurde even :mrgreen: als jullie het hadden gezien lagen jullie helemaal dubbel van het lachen denk ik :oops:

even weer foto’s gespamt :inlove:

ik ben ook benieuwd hoe ik het allemaal ga doen, vanmiddag al weer bang dat ik straks teveel werk… zucht… blijf eerst gewoon mijn contract zo houden als het nu is en nieuwe werk erbij doen. En dan kijken hoe het loopt… We zien wel… hopenlijk kan ik het combineren want het lijkt me geweldig!

vanmiddag is de ongi losgebarsten… eindelijk! … maar we houden dus wel de 10 dagen (of langer) ongi helaas…

spannend caris, eerst maar kijken hoe het loopt. En geven ze alleen 0 uren contracten?

fijn dat de ongi is losgebarsten eindelijk!

ik ben nog steeds zwaar ongi, als het niet beter wordt volgende week maar eens bellen want zo kan ik wel bloedarmoede krijgen

ze zijn net gestart met de drenthe kant, dus kunnen nog niets vast geven. wellicht in toekomst wel… zou mooi zijn voor mij!

hopenlijk voor jou dan snel over! (en voor mij haha)

hopelijk groeit het bedrijf goed en kun jij daar een mooi contract krijgen!

ik hoop ook dat het over is, voel me nu een beetje gstraft doordat ik 9 maanden niet ongi ben geweest, alsof mijn lijf zegt hahaha ik pak je even terug

anders ff gyn bellen, want dit is toch gekomen na plaatsen spiraal? Misschien duwt hij iets stuk ofzo waardoor er steeds een wondje komt? (geen idee of dat kan hoor!)

Als het volgende week nog zo is dan ga ik bellen. Heb verder gelukkig geen buik of rugpijn

wel fijn dat je verder geen klachten hebt dan!

hier zo weer werken. gelukkig vroege dienst, dan is het wat drukker :mrgreen:

Had ik ook Kaya na de bevalling van Fer. Vreselijk. Na ongeveer een half jaar werd het gelukkig minder en weer normalere proporties. Bij mijn vriendin is het nooit meer minder geworden. Zij moet zich gewoon ziekmelden omdat ze letterlijk leegloopt. Als ze opstaat, dan voelt ze het langs haar dijen lopen :sick:

Balen Caris dat je ongi niet verandert is erdoor. Hopelijk was dit eenmalig en daarna lang niet meer :-* Een schoonmaakbloeding ofzo :wink:

cees, wie weet haha.

vandaag hebben we hier ene leuke dag gehad, we zijn op een terrasje gaan zitten bij het zuidlaardermeer echt een aanrader. Nu wederom problemen om kaya op bed te krijgen, steeds weer uit bed met een smoesje en als ze haar zin niet krijgt krijst ze alles bijelkaar pfff.

helemaal balen omdat we morgen om half acht met de bus moeten naar het ziekenhuis, zul je zien dat ze morgenvroeg rond kwart over zes niet te genieten is.

balen van het slapen zeg! Wel lekker dus zuidlaardermeer. Ben ik dus heeel lang geleden geweest, wel leuk om weer eens te doen! Hier net uit eten geweest met ons gezien, zwager met vriendin en schoonzus. Was gezellig (ribhouse texas in zeegse) pff nu erg vol haha

succes morgen!!

Lekker en gezellig zeg uiteten daar :drool: .

We zijn net terug van de kinderarts Lilly weegt nu 4620 gram en groeit dus gestaag door. We gaan gewoon door met de lactulose op gevoel tot nu toe gaat dat prima.

Ze mag op zich nog wel meer drinken maar slecht doet ze het niet.

We krijgen wel een fysio aan huis ivm overstrekken. Tja dat zei ik al dat ze dat deed, want kaya deed dat ook.

Halverwege augustus moeten we weer komen op controle.

Top dus! En fysio aan huis, kan nooit kwaad!

Succes straks met de prikjes!

Hier net heerlijk gesport…

goed bezig Caris! Wat heb je gedaan, gewoon fitness of had je een groepsles?

doe laatste tijd enkel de groepslessen, vind ik veel leuker dan het fitness zelf. Net bodybalance gedaan. Misschien vanavond nog bodypump (ga je mee?)

Goed van je hoor, nee ik ga niet mee, bedankt voor het aanbod.

Mijn conditie is erg slecht en heb last van mijn baarmoeder bij lang lopen, ik moet alles rustig opbouwen :frowning: .

Ben lichamelijk veel slechter nu dan bij Kaya, deze zwangerschap heeft er behoorlijk in gehakt.

ok prima! Weet nog niet zeker of ik ga vanavond, we zullen zien!

nou ik vind het echt goed van je hoor!!

Kaya wordt zo opgehaald door opa en oma dan kan ik hier even aan de poets, is wel nodig :oops: